• Hee iedereen
    Ik ben nog maar net nieuw op Quizlet, maar zou zooooooooooooooooooo graag weten wat iedereen vind van mn stories, dus zouden jullie ze misschien willen lezen en beoordelen? Want ik heb nog niet veel vrienden enzo...
    Alvast bedankt!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik kijk eventjes op je profiel. Maar als je nou echt advies wil moet je het een beta-reader vragen. (De users met een paarse kleur)


    Pretty is just a pretty word.

    Vagebond schreef:
    Ik kijk eventjes op je profiel. Maar als je nou echt advies wil moet je het een beta-reader vragen. (De users met een paarse kleur)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heb effekes de eerste aangeklikt.
    Je Engels kan nog wat verbetering gebruiken (als in zinsopbouw en -constructie) en let op waar je je komma's plaatst :]. Just keep practicing en tik een beta op de mouw als je niet zeker bent om die shizzle te posten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Heey! Wat geweldig zeg! Nu al reacties! Dat van moderator snap ik niet helemaal, maar kom ik wel achter...
    En ik ben er wel degelijk zeker van dat ik hem wil posten, want ik wil weten wat anderen ervan vinden...
    Wil later namelijk misschien hobbyschrijfster worden, maar weet niet of ik er goed genoeg voor ben ....

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 23:08 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing