• Ik zoek één persoon die samen met mij een story wil schrijven over The walking dead(met onbekende personen maar ook bekende personen van de serie) Niet precies zoals de serie zelf, het moet wel afwijken. Ik zou graag met iemand schrijven die de serie wel kijkt omdat dat waarschijnlijk wel handiger is voor inspiratie in het verhaal. Ik wou eerst alleen gaan schrijven maar het lijkt me een stuk leuker om dat samen met iemand anders te doen.
    Ook wil ik wel graag iemand die ervaring heeft met schrijven, en minstens 17/18 jaar is en goed in de tegenwoordige ik-vorm kan schrijven.
    Als er iemand is die dit wil, drop het hier in de topic. Ook zou ik het fijn vinden als je dan even een klein stukje laat zien van je schrijf stijl. Ik kies dan iemand uit die ik dan ook even laat zien hoe ik schrijf want misschien vind jij dat wel helemaal niks.
    Wanneer ik iemand gekozen heb stuur ik je even een privébericht om verder te overleggen.

    Laat maar weten ^^
    xoxo

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 17:20 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Hmm, jammer. Ik kijk The Walking Dead niet (mwehp) en ik ben 14, dus dat gaat niet echt werken :(
    Ervaring met schrijven heb ik wel, en in de tegenwoordige ik-vorm schrijven kan ik ook XD

    Sorry dat ik je niet kan helpen (maar als je een andere story een keer wilt schrijven en je zoekt er ook co-auteurs voor, ik wil best helpen hoor :) )


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    Hmm, jammer. Ik kijk The Walking Dead niet (mwehp) en ik ben 14, dus dat gaat niet echt werken :(
    Ervaring met schrijven heb ik wel, en in de tegenwoordige ik-vorm schrijven kan ik ook XD

    Sorry dat ik je niet kan helpen (maar als je een andere story een keer wilt schrijven en je zoekt er ook co-auteurs voor, ik wil best helpen hoor :) )

    Ah jammer ;o
    Maar dankjewel! Ik zou dat onthouden ^^


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Niemand?


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik volg the walking dead niet en ik ben 13, i'm sorry.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik voldoe wel aan de eisen, maar ik schrijf geen fanfiction meer en ik heb er op het moment geen tijd voor, sorry.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Ik voldoe wel aan de eisen, maar ik schrijf geen fanfiction meer en ik heb er op het moment geen tijd voor, sorry.

    Hmm, erg jammer ;c


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Als je geen The Walking Dead story zou willen, en geen 17/18-jarige zou willen, dan zou ik wel kunnen haha.
    Maar ja, ik voldoe helaas niet aan die eisen. Mwehp. :(


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    Als je geen The Walking Dead story zou willen, en geen 17/18-jarige zou willen, dan zou ik wel kunnen haha.
    Maar ja, ik voldoe helaas niet aan die eisen. Mwehp. :(

    Hmm, mijn voorkeur gaat toch echt wel naar een verhaal over The walking dead ;x
    Maar wat zou jij willen schrijven dan?


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Wunjo schreef:
    Ik volg the walking dead niet en ik ben 13, i'm sorry.

    Ah okee, jammer.
    Maar it's okay ^^


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik ben zeventien, maar volg de serie niet, sorry.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben vijftien en voldoe niet aan allebei de eisen. Ik ben meer van OP en fantasy maar ik vind het wel leuk om samen met iemand te schrijven, maar ik ben echt niet van de fanfics. :c


    Some people are art and do art at the same time

    Possessive schreef:
    (...)
    Hmm, mijn voorkeur gaat toch echt wel naar een verhaal over The walking dead ;x
    Maar wat zou jij willen schrijven dan?


    Maakt mij niet zoveel uit haha, het liefste OP, dan kun je alles verzinnen ^^


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Scorpia schreef:
    Ik ben vijftien en voldoe niet aan allebei de eisen. Ik ben meer van OP en fantasy maar ik vind het wel leuk om samen met iemand te schrijven, maar ik ben echt niet van de fanfics. :c

    Hmm, too bad! ;c
    Maar ik wil ook niet alleen maar bekende personen in het verhaal hoor, ook gewoon OP (:
    Maar wel een paar bekende van de serie zelf.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 17:17 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik wil wel, en ik heb al heel vaak in de ik-vorm geschreven, maar ik ben 13, en ik ken the walking dead niet goed genoeg om erover te schrijven, vrees ik.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Possessive schreef:
    (...)
    Hmm, too bad! ;c
    Maar ik wil ook niet alleen maar bekende personen in het verhaal hoor, ook gewoon OP (:
    Maar wel een paar bekende van de serie zelf.


    I know, maar daar ben ik écht niet van, sorry.


    Some people are art and do art at the same time