• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben.
    Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:CxStylinson--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: AgentP--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xHazzaStyles --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalia Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik:
    Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. CxStylinson--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalia Alena Rákóczi xHazzaStyles--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove
    --> Liam James Payne

    Eventuele familie , vrienden :
    -
    -
    -
    -

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles maak de nieuwe topics. (Later kan er altijd nog iemand bijkomen)
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 18:31 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Horrorclown - Writingmeisje (:
    Naam: Camille Olivia Ellison
    Leeftijd (16-21): 18
    Nationaliteit: Franse
    Karakter: komt
    Uiterlijk:


    Extra: komt
    Met wie zou je graag willen schrijven: Daddy Direction dan (:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 18:03 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: the funny guy
    Naam:Louis William Tomlinson
    Leeftijd:20
    Nationaliteit:Engels, Brits
    Karakter: Louis is een jongen die zich totaal niet naar zijn volwassen leeftijd kan gedragen. Hij gedraagt zich vaker als een klein kind, dan volwassen en probeert altijd iedereen aan het lachen te maken en op te vrolijke. Pas als het echt moet komt zijn serieuse kant naar boven. Hij is altijd enorm druk en probeert de aandacht altijd naar zichzelf toe te brengen.
    Uiterlijk:



    Extra:Louis staat bekend om zijn gestreepte shirts, bretels en zijn toms.
    Met wie zou je graag willen schrijven:Maakt niet uit,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    CxStylinson schreef:
    (Ik denk dat ik Serena trouwens aan Zayn koppel, als we een Zaynie vinden. x'D
    Moeten de meisjes trouwens niet allemaal uit een ander land komen, dus niet net als de jongens uit Engeland? ;$)


    ( Waarom had ik zoiets verwacht? x'D Mhm die vinden we waarschijnlijk nog wel.
    Het liefst wel, maar het maakt eigenlijk niet zoveel uit. Het gaat erom dat alle meisjes wel uit een ander land komen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Omdat ik Serena het beste bij Zayn vindt passen! x'D Ik keek niet naar wat ik zelf leuk vond, want anders had ik Louis gekozen. ;p Of Harry, maar die speel ik zelf. ;p
    En ikke heb nu een dilemma probleem... Maar ik denk dat ik dan voor Jade kies omdat zij het het eerste vroeg. En bam, nu voelt Cath zich schuldig...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (Omdat ik Serena het beste bij Zayn vindt passen! x'D Ik keek niet naar wat ik zelf leuk vond, want anders had ik Louis gekozen. ;p Of Harry, maar die speel ik zelf. ;p
    En ikke heb nu een dilemma probleem... Maar ik denk dat ik dan voor Jade kies omdat zij het het eerste vroeg. En bam, nu voelt Cath zich schuldig...)


    ( Misschien is dat inderdaad de reden en misschien ook niet...weet het namelijk niet x'D Dat had ik inderdaad na een tijdje door maar je weet dat ik Nialler ook nog steeds bij je vind passen (A) Klopt en dat zal moeilijk gaan dan.
    Jij geen dilemma moeten hebben..Maar dat is goed en Cath moet zich niet schuldig voelen )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (*Schopt topic expres ietsjes omhoog* ;$
    We zoeken nog een Zaynie en een Leeyum! Wie een van die twee rollen neemt krijgt een koekje! :\)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [nouja, ik wil Zayn ook wel doen, maar er staat in de regels dat je alleen twee personages mag als ze dan van het andere geslacht zijn. en ik weet toch bijna wel zeker dat louis en Zayn allebei twee jongetjes zijn]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    [nouja, ik wil Zayn ook wel doen, maar er staat in de regels dat je alleen twee personages mag als ze dan van het andere geslacht zijn. en ik weet toch bijna wel zeker dat louis en Zayn allebei twee jongetjes zijn]


    ( Dat staat er inderdaad, maar als je wilt mag je wilt mag je Zayn ook nog wel doen. en geef je inderdaad gelijk want ik weet het ook wel bijna zeker dat het zo is)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    (...)

    ( Dat staat er inderdaad, maar als je wilt mag je wilt mag je Zayn ook nog wel doen. en geef je inderdaad gelijk want ik weet het ook wel bijna zeker dat het zo is)

    haha, oke, dan komt hij eraan ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    (...)
    haha, oke, dan komt hij eraan ;3]


    ( Is goed (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol:the bad boy
    Naam:Zayn jawaad Malik
    Leeftijd:19
    Nationaliteit:Half Engels, half Pakistaans.
    Karakter:Zayn ziet eruit als een echte bad boy, maar toch heeft hij iets schattigs. En dat is ook exact wat zijn innerlijke betreft. Hij rookt en is een stoere jongen, maar tegelijk is het een heel lieve jongen die mensen eigenlijk nooit kwaad zou doen en geniet van het leven. Hij is erg gesteld op zijn rust en zijn uiterlijk. hij is namelijk enorm ijdel maar toch ook wel onzeker.
    Uiterlijk:



    Extra:/
    Met wie zou je graag willen schrijven:maakt niet uit ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    mag ik leeyummm??


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    mag ik leeyummm??


    Natuurlijk (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Le Daddy Direction
    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd (16-21): 19
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Liam is een echt vader figuur. Soms lijkt alsof hij als 30 is inplaats van 19. Hij is erg zorgzaam over andere. Liam zal ook nooit iets doen voordat hij er over nadenkt. Liam helpt vaak andere en is daarmee ook erg behulpzaam. Hij is echt aardig tegenover anderen en vindt het niet zo moeilijk om vrienden te maken.
    Uiterlijk: Weheartit werkt niet mee, dus die komt zo (:
    Extra: Hij is bang voor lepels
    Met wie zou je graag willen schrijven: maakt niet uit (:


    Do what people say you can't.

    (Moehaha! Cookies voor Lamebrain en AgentP!)


    Reading a good book is like taking a journey.