• Heyy allemaal

    hier eindleijk een ander topic het is mij gelukt (na een half uur struggelen met de site) Maar dat is niet belangrijk...
    Mijn vraag was nartuurlijk of hier nog meer fans rond dwalen van The Rasmus??

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Op de basisschool had ik een cd van the rasmus, dat was volgens mij de eerste cd. Toen wel veel gedraaid.


    Sarah = ongewoon sexy

    CoStompe schreef:
    Op de basisschool had ik een cd van the rasmus, dat was volgens mij de eerste cd. Toen wel veel gedraaid.



    waarschijnlijk into of deadletters

    TheaLovesCrows schreef:
    (...)


    waarschijnlijk into of deadletters


    Dead Letters idd. Al kende ik eigenlijk maar 1 nummer. Dat was nog in de tijd dat je als vrienden cd's ging branden voor elkaar. Nostalgie


    Sarah = ongewoon sexy

    CoStompe schreef:
    (...)

    Dead Letters idd. Al kende ik eigenlijk maar 1 nummer. Dat was nog in de tijd dat je als vrienden cd's ging branden voor elkaar. Nostalgie


    dan ben je volgens mij ook nog niet zo oud haha dat was de eerste orginele cd die ik kocht van ze en ik was er heel erg blij mee helemaal grijs gedraait in die tijd en het nummer In the shadows hoor je nu geregeld nog oh wat hou ik van ze

    Ik ben een jonge God.
    Buiten In the shadows is het me allemaal niet zo bekend meer, dus ik wens veel succes aan de andere fans


    Sarah = ongewoon sexy

    CoStompe schreef:
    Ik ben een jonge God.
    Buiten In the shadows is het me allemaal niet zo bekend meer, dus ik wens veel succes aan de andere fans


    als die er zijn maar bedankt

    -> Ik heb even je topic verplaatst naar 'Overige artiesten'. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    -> Ik heb even je topic verplaatst naar 'Overige artiesten'. ^^


    bedankt daar wilde ik hem ook hebben maar ging even te snel en ik facht dat hij er al stond

    TheaLovesCrows schreef:
    (...)

    bedankt daar wilde ik hem ook hebben maar ging even te snel en ik facht dat hij er al stond

    Is niet erg, kan gebeuren. Je kan het altijd melden aan een moderator om het te verplaatsen. ;)


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...)
    Is niet erg, kan gebeuren. Je kan het altijd melden aan een moderator om het te verplaatsen. ;)



    dat wist ik dus niet ben nog maar net een dag hier dus moet alles nog een beetje uitvinden en uitvogelen

    Ik vond In the Shadows wel een oké nummer en volgens mij was er nog een nummer dat ik wel goed vond, maar het voelt als een eeuwigheid geleden :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Ik vond In the Shadows wel een oké nummer en volgens mij was er nog een nummer dat ik wel goed vond, maar het voelt als een eeuwigheid geleden :')



    Dat komt omdat er wat fout is gegaan bij alle radiostations dat ze de nieuwe cds en singles niet binnen hebben gekregen, Waarschijnlijk bedoel je First Day Of My Life

    Haha, daar geloof ik geen snars van. :')
    Nee dat was 'm volgens mij niet. Maar als ik al die titels zo doorkijk dan zeggen ze me allemaal niks, hehe.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Haha, ik heb een cd van hen en ik hoor hem nog steeds heel graag. c: Maar een echte (grote) fan zou ik mezelf nu niet noemen.


    What would Emma do?

    No Fear !!

    heeft me door een moeilijke tijd geholpen ;)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!