• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    2 zolders: indeling zolder: zie onderaan
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    Fréderick Jack Layton - Annabeth
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    First Years
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic
    - We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 16:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Cordalie Summerfield
    Ik schrik weer even als hij plots heel dichtbij staat, maar kalmeer nu sneller en glimlach 'Ja dat komt omdat één of andere idioot er een flesje water over heen heeft gegooid.' lach ik 'Je hebt toevallig geen idee wie dat is?' zeg ik een beetje toneel spelend. We weten beiden dat hij het was ofwel lijd hij aan vroegtijdige dementie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Demian Samorena
    'Ja dat komt omdat één of andere idioot er een flesje water over heen heeft gegooid. Je hebt toevallig geen idee wie dat is?' Onschuldig kijk ik om me heen. 'Nee geen idee, misschien zit hij achter het douchegordijn? Grijnzend loop ik er heen en trek het gordijn opzij. 'Nop, ik heb hem niet gezien.'

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 17:20 ]


    On wednesdays we wear black

    [Reactie van Ryan graag.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dashed schreef:
    (...)

    Alexia Samorena
    Nouja zeg! Heb ik helemaal mijn best gedaan om wat tegen hem te zeggen krijg ik een ongeïnteresseerde, hi terug.
    Met een grijns plof ik in de stoel tegenover hem en kijk hem aandachtig aan. Blijkbaar was zijn Blackberry veelste interessant want hij zat alleen maar op dat ding te tikken. 'Wat ben je aan het doen?' Oke misschien hoefde ik dit niet te weten maar ik vond het veelste leuk om hem te irriteren.

    Ray Clark
    'Misschien, misschien ook niet.' Ik zette de lepel in de bak en nam een grote hap en deed even mijn ogen dicht.
    Ik had inderdaad wel bijna iemand vermoord, maar dat was onder druk van iemand uit onze groep en als ik het niet zou doen dan zou ik zelf het slachtoffer worden. Uiteindelijk heeft iemand het van me over genomen. Maarja, ik had wel ergere dingen meegemaakt daar.

    Demian Samorena
    'Hm misschien, maar oranje is vrolijker.' Ze woelde door mijn haar, ALWEER! 'Hey, don't touch the hair.'
    Grinnikend ging ik dichterbij haar staan en haalde haar haren ook door de war, waarna ik naar haar oor toe boog. 'Je haar is nog steeds nat.'


    On wednesdays we wear black

    Cordalie Summerfield
    Ik glimlach en loop naar het handdoekenrek. Ik pak er een af en begin voorzichtig mijn haar af te drogen zonder het te vernestelen anders heb ik weer proberen om erdoor te geraken met een kam. Ik kijk hem lachend aan. 'Misschien kan je hem zoeken en vragen of hij me wil helpen met mijn haar?'


    [oke ff denken]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler Julian Jones | Posh Totty
    Tyler hoorde hoe het meisje op de zetel tegenover hem ging neerzitten en keek hem even aan. Tyler voelde haar ogen op zijn gezicht branden en keek langzaam op met opgetrokken wenkbrauw,"Kan ik je helpen?" vroeg hij en keek het meisje vreemd aan.
    "Wat ben je aan het doen?"
    Die vraag kwam nogal direct en onverwacht. Tyler maakte een handbeweging met zijn BlackBerry alsof dat alles duidelijk maakte. "Sms'en. Duh!" Tyler keekte het meisje even aan alsof ze niet goed snik was, schudde toen zijn hoofd en concentreerde zich toen weer op het gesprek die hij aan het voeren was met een jongen die hij in de vakantie had leren kennen.


    kindness is never a burden.

    SupahBaby schreef:
    Rosalie Eleanor Sugg
    Hij vertelde dat hij er nog wat van wou genieten van de tijd dat mensen hem niet haten ompdat hij in een beplaade groep zit en ik zag pretlichtjes in zij ogen. Ik moest even glimlachen en dacht toen terug aan de tijd dat ik hier aangekomen was voor de eerste keer. Het was allemaal zo anders dan op mijn vorige school en ik genoot er ook van om even zonder groep te zitten, dan vond bijna iedereen je wel aardig. Vanaf het moment dat je in een groep zat, kon je de vriendschap die je met sommige mensen hat opgebouwd wel vaarwel zeggen. "Ik snap wat je bedoelt", zei ik uiteindelijk maar en je zag in mijn ogen dat ik terug dacht aan de tijd dat ik hier nog onbezonnen en zonder ruzies op school zat.


    Ryan Worth
    Ik glimlach 'Blij dat je het verstaat.' Ik kijk haar even nadenkend aan. 'Ik denk dat ik terug naar mijn kamer ga, ik moet nog uitpakken.' glimlach ik en stop met tegen de muur leunen. 'Ik zie je nog wel zeker? Dag Rose.' glimlach ik en zwaai even voor ik de trappen op ren.

    [sorry had geen ideen meer]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Demian Samorena
    'Misschien kan je hem zoeken en vragen of hij me wil helpen met mijn haar?' Wenkbrauwwiebelend kijk ik haar aan. 'Natuurlijk haal ik hem even.' Langzaam loop ik naar haar toe waarna ik zachtjes haar haar vasthoud. 'Waarmee moet 'ik' je helpen?'

    Alexia Samorena
    Hij keek me nogal vaag aan, eigenlijk ook niet zo raar. Om te bedenken dat een vreemde vraagt wat je aan het doen was. Meestal was ik ook totaal niet zo want ik bemoei me eigenlijk nooit met iemands zaken, oke misschien héél soms maar alleen om mensen boos te krijgen.
    "Sms'en. Duh!"
    Grinnikend kijk ik hem aan en ging wat meer onderuitgezakt zitten in de stoel. 'Ja dat snap ik, maar wat ben je aan het Sms'en?'


    On wednesdays we wear black

    Cordalie Summerfield
    'Zou je het willen droogwrijven met de handdoek? Het gaat moeilijker als ik het zelf moet doen.' En ik hielp hem nu kan hij mij ook een beetje helpen nadat we flesjes hebben zitten omkieperen boven elkaar. Ik gooi mijn haar naar voor zodat hij er makkelijk aan kan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Demoan Samorena
    'Zou je het willen droogwrijven met de handdoek? Het gaat moeilijker als ik het zelf moet doen.' Ik pak de handdoek van haar over en zachtjes wrijf ik haar haren droog. 'Ik dacht, o yeah misschien mag ik haar haren wel verven. Maar oke, droogmaken is ook wel goed.'


    On wednesdays we wear black

    Cordelia Summerfield
    'Ooit mag je mijn haren verven ok? Maar dan wel in een leuk kleur. Dus geen roze, geen groen en geen paars.' zeg ik op voorhand. Rood, oranje, blauw, ... kan me niets schelen. Ik gooi de handdoek dan in de wasmand en kijk even in de spiegel als ik het weer juist leg. Dan draai ik me glimlachend om naar hem. 'Thanks.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (ik moet trainen, tot vanavond! xx)


    On wednesdays we wear black

    Tyler Julian Jones | Posh Totty
    Ze grinnikte hoorbaar en zakte wat onderuit in haar stoel,"Ja dat snap ik, maar wat ben je aan het sms'en?" Tyler keek op en bekeek het meisje even van top tot teen. Alsof hij dat tegen háár zou zeggen. Duidelijk een Chav. Urg.
    "Gaat dat jou wat aan?" was dan ook Tylers duidelijke maar bitchy antwoord.


    kindness is never a burden.

    [tot vanavond :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sylvesti schreef:
    Daniel Ianto Howell
    Ik luisterde naar haar verhaal. Zij was sus weer een van die badass kids hier. Daar hoorde ik titaal niet bij. Ik kon nog geen deuk in een pakje boter slaan, laat staan dat ik dat zou willen. Ik staartde weer moedeloos voor me uit. Ik wist niet hoe ik het ooit voor elkaar ging krijgen deze plek thuis te noemen.


    Cheryss Nynk Cappon
    'Nee, ik ben niet zoals hen. Die knokpartij was gewoon uitgelokt door twee jongens. Ze liepen mij en mijn vrienden belachelijk te maken en zeg nou zelf, je komt toch voor je vrienden op? En hé, als jij niet een "bad-ass" bent, lekker boeiend. Ik mag jongens die zacht zijn wel,' grinnik ik. Ja, ik kan aan iemands houding zien wat hij denkt. Raar toch?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen