• Waren er twee donkere meisjes. Ze iriteerden me nogal. Ze dachten echt dat ze álles waren. Echt zo van: ''Kijk mij hier nou eens''. Ze duwden me gewoon aan de kant. Ik vond dat ze echt behoorlijk iritant waren. Ik kan daar zo niet tegen. En nee ik discrimineer niet. Ik zeg alleen dat ze iritant waren :p


    Wat vinden jullie van zulke meisjes? :O

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 10:19 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    zulke meisjes
    en het kan me niet schelen of ze nou zwart, wit, paars of groen zijn: als ze denken dat ze alles zijn mag ik ze niet


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    zulke meisjes
    en het kan me niet schelen of ze nou zwart, wit, paars of groen zijn: als ze denken dat ze alles zijn mag ik ze niet

    Heb het verbeterd. En ja ben het met je eens.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik vind de eerste zin nogal redelijk 'discriminerend'.. Wat maakt het uit dat ze zwart zijn? Maar zoals DancingDead zegt, het maakt niet uit welke huidskleur, als ze zo doen, moet ik ze niet.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik vind de eerste zin nogal redelijk 'discriminerend'.. Wat maakt het uit dat ze zwart zijn? Maar zoals DancingDead zegt, het maakt niet uit welke huidskleur, als ze zo doen, moet ik ze niet.

    Oke, oke ik ga het anders typen. Kijken of het dan minder discriminerend is.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    DancingDead schreef:
    zulke meisjes
    en het kan me niet schelen of ze nou zwart, wit, paars of groen zijn: als ze denken dat ze alles zijn mag ik ze niet

    Zecora schreef:
    (...)
    Oke, oke ik ga het anders typen. Kijken of het dan minder discriminerend is.

    Zet gewoon twee meisjes? Ik snap gewoon niet waarom je wil aantonen dat ze een andere huidskleur hadden.. Maar dat kan ook aan mij liggen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Zet gewoon twee meisjes? Ik snap gewoon niet waarom je wil aantonen dat ze een andere huidskleur hadden.. Maar dat kan ook aan mij liggen

    ze zet neer dat ze niet wil discrimineren. al had ze gezegd dat het twee blonde meisjes waren,kraaide er geen haan naar :W


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    (...)
    ze zet neer dat ze niet wil discrimineren. al had ze gezegd dat het twee blonde meisjes waren,kraaide er geen haan naar :W

    Tsja, ik vind iemand aanduiden met huidskleur nog altijd anders dan met een haarkleur


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Tsja, ik vind iemand aanduiden met huidskleur nog altijd anders dan met een haarkleur

    wat maakt het nou uit? discrimineren is onderscheidt maken tussen zwarte en blanke mensen. als ze nou een hekel aan hun had alleen omdat die meisjes zwart waren had ik je wel begrepen. maar deze meisjes worden verder niet gediscrimineerd


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    (...)
    wat maakt het nou uit? discrimineren is onderscheidt maken tussen zwarte en blanke mensen. als ze nou een hekel aan hun had alleen omdat die meisjes zwart waren had ik je wel begrepen. maar deze meisjes worden verder niet gediscrimineerd

    Door te melden dat ze donker waren, maakt ze ook al een onderscheid. Nuja, maakt niet uit. We staan er allebei anders tegenover (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dan ken je de meiden van mijn school nog niet...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Negligible schreef:
    Ik vind de eerste zin nogal redelijk 'discriminerend'.. Wat maakt het uit dat ze zwart zijn? Maar zoals DancingDead zegt, het maakt niet uit welke huidskleur, als ze zo doen, moet ik ze niet.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Donkere meisjes....

    Ik vind het niet discriminerend, als ze had gezegd, 2 blonde meisjes, was dit voor blonde meisjes discriminerend geweest. het is namelijk volgens de wet precies hetzelfde. Je mag best zeggen hoe ze eruit zien. Dan zou opsporing verzocht ook discriminerend zijn omdat 9 van de 10 zaken een marrokaans accent hebben en een getinte huid met bontkraag.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Haat aan zulke wijven. Had 'tzelfde gezanik gehad op de kermis, inmiddels vijf jaar terug. Alleen begonnen die me uit te schelden voor kankerhoer en me op de hakken te trappen. En toen werd Sam boos en deed ze er wat aan.


    No growth of the heart is ever a waste