• Om te beginnen hier is een kleine samenvatting van het verhaal:

    Tien jaar geleden werden Merida haar ouders en broer vermoord om onbekende reden. Merida bleef in leven, maar alleen maar omdat de aanvaller een dochter even oud als Merida had. Ze wordt mee genomen. Ze werd ‘gevangen gehouden’, of eigenlijk meer groot gebracht door Mr. Lockwood. Merida en Teaghan (De dochter van Mr.) konden het vrij goed met elkaar vinden en Merida bleef bij hun, niet wetende waar ze anders heen had gemoeten. Eén keer heeft ze geprobeerd Mr aan te geven, al geloofde de politie haar niet en was er geen bewijs dat Mr. een moordenaar was. Mr. was wel degelijk een moordenaar, hij was lid van een organisatie binnen zijn familie en vrienden kring, die voor het elkaar opnam en elkaar in bescherming nam. Ook omdat hij, behalve Merida haar familie, vooral zwakke en makkelijke slachtoffers uitkoos. Merida zag geen andere optie dan bij Mr en Teaghan blijven. Hoe ouder Merida werd, hoe fascinerender ze het vond wat Mr. Lockwood doet. Mr zag haar interesse toenemen en toen Merida zijn kelder binnen sloop en zijn logboek las, maakte hij een cruciale beslissing die Merida haar leven veranderde. Hij laat haar doen wat hij al vaker had gedaan.
    Merida deed het ook nog, vooral omdat ze bang was voor de gevolgen als ze het niet zou doen. Tot haar verbazing merk ze dat het goed voelde. Alsof ze eindelijk haar ouders en broer kon wreken, alsof ze eindelijk gerechtigheid kreeg. Vlak nadat dit gebeurd was komt ze een man tegen die zijn dochter mishandelt. Wetende hoe goed het voelde de vorige keer dat ze iemand zijn leven nam, besloot ze deze keer ook weer het recht in eigen handen te nemen en zo begon het. Haar slachtoffers werden broes of ouders die hun zusjes/dochters niet goed behandelde, omdat in haar ogen haar gezin perfect was.
    Het BAU-team werd op de zaak gezet, nu er een tweede slachtoffer was gevallen. Merida is hier niet blij mee en zoekt tot op de bodem uit met wie ze te maken heeft. Ze raakt langzaam geobsedeerd met één van hun. Spencer Reid. Ze zorgde ervoor dat ze hem kon ontmoeten en dat was geen slimme zet. Ze raakte alleen maar meer obsessed, kreeg het idee dat ze hem nodig had, dat ze verliefd op hem was.


    Sorry als er spelingsfouten in staan.

    Nu heb ik nog een paar personages nodig.
    Wat ik nog nodig heb is:

    - Slachtoffer twee, ‘ouder’: De man die ze tegen komt. Met sowieso één dochter en één zoon hebben.
    - Slachtoffer drie, ‘ouder’: Moet sowieso één dochter en één zoon hebben. Man of vrouw maakt niet uit.
    - Slachtoffer vier, ‘broer’ of ‘ouder’: Mag een jongen (tussen de 14 en 19), man of vrouw zijn. Komt ergens anders vandaan dan de VS.
    - Slachtoffer vijf, ‘broer’: Jongen tussen de 14 en de 19. Eén jongere zus.
    - Slachtoffer zes ‘ouder’: Oudere vrouw. Moet wel weer een zoon en een dochter hebben.
    - Slachtoffer zeven, ‘broer of ‘ouder’: Mag een man, jongen, vrouw zijn. Oud, jong, uit amerika of niet. Alles mag (Behalve dan de dochter in het gezin), maar moet uit een gezin van vier personen komen.
    - Ooggetuigen één: Man die op het station Merida en Mr. Lockwood heeft zien lopen.
    - Ooggetuigen twee: Man/vrouw die een persoon bij ‘slachtoffer 4’ naar binnen heeft zien gaan.
    - Ooggetuigen drie: Klein jongetje wat de ‘rode haren van het meisje bij de wolven’ herkende.

    Oke, dat zijn flink wat rollen. Als je er alsjeblieft eentje voor mij in zou willen vullen dan maak je mij heel blij.
    Dit zou ik dan graag willen weten.

    Voor slachtoffers:
    Naam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd: (Voor ouders ergens tussen de 35 en de 57, behalve voor de oudere vrouw.)
    Naam van dochter: (Voor ouders)
    Naam van zus: (Voor broers)
    Zonde: (Wat heeft hij /zij gedaan dat Merida hem ziet als een slechte broer/ hem of haar ziet as een slechte ouder.)
    Uiterlijk:
    Reden dat hij/zij alleen thuis is die avond:
    Lievelingsdier: (Weet het misschien een beetje raar, maar nodig)

    Voor ooggetuigen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Reden dat hij/zij zich heeft gemeld als ooggetuigen: (Klein detail van het verhaal, ooggetuigen willen eerst niet naar voren komen.)

    Wie wil mij helpen?

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 23:57 ]


    We've lived in the shadows for far too long.