• Jullie kennen de jongens van 1D. Maar wat nou als de jongens hun choreograaf wordt ontslagen? Geen probleem! Dat denken ze... Met de pasjes die ze al eerder geleerd hadden, treden ze nog op. Hun management gaat opzoek naar een nieuwe choreograaf. De wereldberoemde Aileen Cooper wordt hun choreograaf, met nog een extra puntje. Ze neemt vijf meiden mee naar de lessen voor de jongens, zodat allebei de groepen nog is wat van elkaar kunnen opsteken. De jongens vertellen hun familie en vrienden enthousiast over de lessen en de meisjes. Aileen regelt het zo dat de meisjes voor de rest geen contact mogen hebben met de jongens. Maar wat nou als er relaties ontstaan, of de ene jongen het andere meisje haat?

    Rollen

    Jongens

    - Liam Payne:
    - Zayn Malik: Purrfect
    - Harry Styles: 230710
    - Louis Tomlinson: DreamWishes
    - Niall Horan: SateGoddess

    Meisjes

    - Aileen Cooper: Cionegreen
    - Lyn Addams: Nyan
    - Safeer Lara McClark: Purrfect
    - Destiny Rose Montoya Malino
    - Ness Allison Candler Nessje
    - Elisabeth "Lisa" Rue DiDononato. DreamWishes

    Regels

    -Minimaal drie zinnen schrijven
    -Houdt het gezellig
    -Na vijf dagen niet gepost, lig je eruit
    -Zeg me wanneer je even weg bent
    -Schelden mag
    -16+ mag, maar houdt het netjes
    -Ik start alle topics, behalve als ik het aan iemand vraag
    -Maximaal 2 rollen, als je het niet meer fijn vindt kan je het gewoon zeggen, dan stoppen we heel even met spelen of gaan we door, dan bespelen we die persoon uit onze POV.


    Invullen

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 13:42 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    :3 mag ik een meisje reserveren?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oehh, voor mij ook een meisje!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Meisje
    Naam: Safeer Lara McClark
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:



    Cher Lloyd
    Innerlijk: Safeer is zo wel een van de vrolijkste, grappigste en leukste meisjes die je zult kennen. Ze is aardig en helpt graag. Je kan haar gelijk als vriendin beschouwen als je haar ontmoet, en dat doet zij ook met jou. Je kan Safeer altijd opbellen als er iets ergs is of als je nergens terecht kan. Maar ieder mens heeft wel een paar minpuntjes. Bij de choreografie kan ze heel erg serieus zijn en snel kan je haar dan irriteren. Ook heeft ze een hekel aan je als ze je niet mag. Waarom heeft ze niet echt een reden voor. Als je niet oplet of als je haar kwetst. Maar ook op het eerste gezicht kan ze je al haten. Safeer's idool is Aileen en wilt haar niet graag teleurstellen. Maar ze kan helaas niks beloven.
    Extra: Safeer woont op zichzelf, in een flat. Haar woning is nou niet perfect, maar het ziet er wel leuk uit. Vaak gaat ze gewoon naar de dansschool om te oefenen. Ook heeft Safeer meerdere tattoo's.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 16:57 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: danseres
    Naam: Lyn Addams
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:




    Lyn heeft blond gekleurd haar waar te topjes gedipdyed zijn in verschillende kleuren,haar haar is krullend van nature ,maar soms stijlt ze het ook.Lyn houd van creativiteitd en maakt dan ook vaak van die speciale kapsels bij haarzelf.Lyn heeft heeft blauwe ogen, en is normaal gebouwd ze is 1m 69 lang en draagt vaak hakken om groter te lijken.
    Innerlijk:Het eerste wat je bij Lyn kan zeggen is creatief.Ze houd ervan om haar fantasie te kunnen uitwerken in het dansen,maar ook in andere dingen.Lyn is erg aardig,maar kan soms wel eens kwaad worden op iemand als die vervelend is.Lyn is ook perfectioniste ,wat vaak ook een nadeel heeft.Ze wil alles zo goed doen,dat ze de lat veel te hoog legt en er toch niet bij zou kunnen.Dan krijgt ze een laag zelfbeeld van haar zelf.
    Extra:Lyn heeft 2 broers, en een kat die Kitteh noemt.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan for me =)

    Rol: Niall
    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd: 19 jaar
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Niall is een levensgenieter. Iemand die wel ziet wat er op zijn pad komt en er zelden nee tegen zegt. Hij houd van zijn vrienden, familie en zijn werk. Voor alle 3 zet hij zich volledig in. Hij staat bekend om zijn lach, die hij vaak laat horen, want er is altijd wel iets grappig. {Rest RPG?}
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 21:05 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Nyan schreef:
    :3 mag ik een meisje reserveren?


    Happy Birthday my Potter!

    Rol: Meisje
    Naam: Ness Allison Candler
    Leeftijd: 18 jaar
    Uiterlijk:


    Voor de rest heeft Ness een tattoo net boven haar rechterheup met daarop een barcode en Human (iets wat Niall wou, eerst dan)
    Innerlijk: Ness is onzeker over haar uiterlijk maar laat dat niet zien, ze gedraagt zich hartstikke zelfverzekerd en het is moeilijk om te zien dat ze liegt, ook is ze super aardig tegen haar vriendinnen
    Extra: Ness zingt graag en heeft ook wel een mooie stem, alleen durft ze het niet te laten horen aan anderen omdat ze geen kritiek wil. Voor de rest speelt ze graag gitaar in haar vrije tijd.

    Zou je het willen zeggen als ik de rol heb?:X

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 23:28 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Hayden past het morgen aan


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Krijg ik dan te horen of ik de rol heb?:$


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Je hebt zeker de rol (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Purrfect schreef:
    Je hebt zeker de rol (:


    aahww, thankyouu!
    Wanneer beginnen we dan?
    Anders kan ik ook wel een van de boys doen...;)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik denk dat we morgen beginnen


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oké, weetje ookal een tijd want dan zorg ik dat ik er ben!
    Moet ik nou nog jongens aanmaken of hoeft dat niet?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rond half vijf, en je hoeft niet aan te maken, hoor


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oké, ik kan niet garanderen ddat ik er ben maar ik doe wel mijn best;)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'