• De Top 2000 van 2012 is bekend! (:
    Bekijk of download de lijst hier. En kijk hier voor de grootste stijgers en dalers.

    De top 3 is zoals altijd niet verrassend.
    #1 Bohemian Rhapsody - Queen
    #2 Hotel California - The Eagles
    #3 Stairway To Heaven - Led Zeppelin

    Pink Floyd overheerst dit jaar de top 10, met 3 nummers.
    #6 Wish You Were Here
    #7 Shine On You Crazy Diamond
    #10 Comfortably Numb

    Wat vinden jullie van de lijst? Zijn er nog dingen waar jullie je over verbazen?
    Dan bedoel ik bijvoorbeeld Carly Rae Jepsen die Call Me Maybe op #584 heeft weten te krijgen of Gangnam Style die op #476 beland is.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 15:16 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    de top 3 is de laatste jaren altijd hetzelfde. dus het was voorspelbaar.
    maar carly era jepson en Gangnam style vind ik er toch niet in thuishoren ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vind de meeste muziek uit de lijst toch niks + mijn favoriete bands staan er niet in dus mij maakt het echt geen ruk uit :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind dat er altijd wel goede muziek in die Top 2000 zit hoor. (:


    Chaos is a ladder.

    Ooh yeah!
    Lekker weer Bohemian Rhapsody meebrullen in de laatste minuten van 2012.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Er zitten wel goede nummers tussen eigenlijk. :Y) Al denk ik van sommige: Wtf doe jij daar? Je merkt aan sommige wel dat er dit jaar veel jonge meisjes gestemt hebben haha.


    Your make-up is terrible

    Er is wat faith in humanity ,want 1D en JB staan er niet in no offence.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 13:32 ]


    Shoganai i ne~

    Yeah Queen!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Guns N' Roses staat op twaalf met November Rain, dus ik ben tevreden, haha. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Als ik thuis ben is er geen ontkomen aan om ernaar te luisteren aangezien mijn moeder het door alle kamers laat knallen. Maar er zitten wel leuke nummers tussen.

    En Slayer staat er eindelijk in :D -> Slayer - Angel Of Death (nr. 199)

    EdwardElric schreef:
    Er is wat faith in humanity ,want 1D en JB staan er niet in no offence.

    Dat komt omdat dat fans van hun in het algemeen niet de generatie is die stemt op de top 2000.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ugh. Ik vind - persoonlijk - dat de lijst echt standaard begint te worden. Ze zouden eigenlijk elk jaar de top 3 moeten verwijderen, zodat ze dus niet meer het volgende jaar in de top 3 komen .. dit begint saai te worden.


    To infinity and beyond •

    Meh, 't is inderdaad altijd ongeveer hetzelfde...

    En lol Gangnam Style in de top 2000 en nog vrij hoog ook... wow, mijn voorspelling van twee jaar geleden dat er "binnen een paar jaar een kpop lied in de top 2000 zal staan" is dus ook nog echt uitgekomen :')


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    EdwardElric schreef:
    Er is wat faith in humanity ,want 1D en JB staan er niet in no offence.


    26 - 02 - '16

    De lijst is ondertussen oud. ik vind dat Don't stop believing in de top 10 mag. Met de stijging van the script ben ik wel heel blij (:


    Miep

    EdwardElric schreef:
    Er is wat faith in humanity ,want 1D en JB staan er niet in no offence.

    Ik ben wel fan van 1D, maar dat is geen muziek die thuishoort in de top 2000. Vind ik.


    Miep