• De Top 2000 van 2012 is bekend! (:
    Bekijk of download de lijst hier. En kijk hier voor de grootste stijgers en dalers.

    De top 3 is zoals altijd niet verrassend.
    #1 Bohemian Rhapsody - Queen
    #2 Hotel California - The Eagles
    #3 Stairway To Heaven - Led Zeppelin

    Pink Floyd overheerst dit jaar de top 10, met 3 nummers.
    #6 Wish You Were Here
    #7 Shine On You Crazy Diamond
    #10 Comfortably Numb

    Wat vinden jullie van de lijst? Zijn er nog dingen waar jullie je over verbazen?
    Dan bedoel ik bijvoorbeeld Carly Rae Jepsen die Call Me Maybe op #584 heeft weten te krijgen of Gangnam Style die op #476 beland is.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 15:16 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    *bekijkt lijst eens goed*
    bah, weer boudewijn de groot met "avond"
    urgh die vent herhaalt 7 keer in een refrein, ik geloof, dan geloof ik het niet meer hoor. the river van Bruce Springsteen is wel heel goed. en fix you en somebody that I jused to know staan ook goed...
    eigenlijk staan veel nummers waar ik op heb gestemd wel goed...


    Miep

    Top 2000 hoort gewoon bij oud en nieuw en de weken ervoor. Ik vind het opzich wel jammer dat er heel veel nieuwe nummers instaan want bij de top 2000 gaat het er mij vooral om dat je een keer oude muziek luistert. Nee ik vind echt niet alle nieuw nummers 'niet in de top 2000 horen' maar liedjes zoals gangnam style en Call me maybe zijn (vind ik) geen goede nummers.


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Queen is en blijft gewoon de beste band uit de geschiedenis. Ik ben wel opgegroeid met Queen en dat soort bands.
    Maar Schlager muziek .__. Maar dat is Blergh ;A;
    Ik wilde laats nog stemmen, maar ben dus schijnbaar vergeten.
    In de Hitkrant hebben ze nu ook zo'n stem-ding van die bekende mensjes. De top 100 ofzo. Daar heb ik al op gestemt :3
    Maar meestal staan er wel altijd die oude goede hits bovenaan de lijst .__.


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    Nooo :')
    Dat wou ik pas zien op het moment zelf...
    Nou ja, volgend jaar beter!:/


    •*• Lululu •*•

    Staat Gangnam Style erin? LOL xD. Best wel slecht eigenlijk...


    Haha, Bohemian Rhapsody staat of course weer op Nummer 1! Heerlijk, wij luisteren er ook altijd na. Bij de Top 2000 denk ik altijd aan nieuw jaar, en oliebollen deeg :).

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:29 ]


    Tijd voor koffie.

    Damare schreef:
    Top 2000 hoort gewoon bij oud en nieuw en de weken ervoor. Ik vind het opzich wel jammer dat er heel veel nieuwe nummers instaan want bij de top 2000 gaat het er mij vooral om dat je een keer oude muziek luistert. Nee ik vind echt niet alle nieuw nummers 'niet in de top 2000 horen' maar liedjes zoals gangnam style en Call me maybe zijn (vind ik) geen goede nummers.


    Ja jammer genoeg verdwijnd de goede muziek langzaam en word overgenomen door slechte(re) nummers. Maar denk eerlijk gezegd dat Gangnam style en dat soort nummers er volgend jaar er niet meer instaan, gewoon omdat ze nu alleen erg populair zijn.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Oromis schreef:
    Ik vind de meeste muziek uit de lijst toch niks + mijn favoriete bands staan er niet in dus mij maakt het echt geen ruk uit :Y)

    thoughtful schreef:
    (...)

    Ja jammer genoeg verdwijnd de goede muziek langzaam en word overgenomen door slechte(re) nummers. Maar denk eerlijk gezegd dat Gangnam style en dat soort nummers er volgend jaar er niet meer instaan, gewoon omdat ze nu alleen erg populair zijn.


    Jep ze staan er waarschijnlijk volgend jaar toch niet in en daarom zou ik het wel leuk vinden als een nummer minimaal 1 jaar oud moet zijn in de top 2000 te mogen staan


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Het is wel echt duidelijk dat er ook veel jonge mensen zijn die hebben gestemd, maar ik denk dat de oude liedjes er nog een behoorlijke tijd in zullen staan, ik ken genoeg jongeren, waaronder ikzelf, die veel van de oude muziek ook mooi vindt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    EdwardElric schreef:
    Er is wat faith in humanity ,want 1D en JB staan er niet in no offence.


    pfff, gelukkig niet nee haha..


    Chasing goals.

    Illuminati schreef:
    Ooh yeah!
    Lekker weer Bohemian Rhapsody meebrullen in de laatste minuten van 2012.



    EdwardElric schreef:
    Er is wat faith in humanity ,want 1D en JB staan er niet in no offence.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Top 2000 is echt geweldig. Krijg er nooit genoeg van, al vind ik dat er wel wat vernieuwing mag komen in die top 3 ja.
    Vind het opzich niet slecht dat jongere generaties stemmen, sterker nog, zo komt er tenminste wat variatie. Maar uit alle moderne nummers, kies dan tenminste een goede x_x.


    i put the fun in funeral