• Ik erger me er echt kapot aan; mensen die per se alle aandacht moeten opeisen door negatieve of zelfs depressieve teksten te plaatsen op facebook. Een voorbeeld:

    I love the rain, because it tells me I am not the only sad thing in this world,
    I love the winter, because then I am not the coldest thing in the world,
    I hate the sun, because it shows off with his brightness,
    I hate the snow, because it goes peacfully and quiet,
    I love the darkness of the night, because then the angels come down and live their days,and at last I hate luck, because it avoids me.

    Ik haat dit soort dingen zo erg! Alsof er niets anders is dan dat negatieve gedoe. Ik ben een tijdje uit mijn depressie, maar zelfs toen ik depressief was postte ik niet zulke teksten.
    Ben ik de enige die zich hier zo aan ergert?


    26 - 02 - '16

    Nee, ik heb er ook een hekel aan.
    Hier is er ook nog een:

    Je doet zo lief maar uiteindelijk denk je het tegenovergestelde...... Waarom ben je daar niet gewoon eerlijk over? Die vraag stel ik mezelf.....

    Die verscheen op mijn pagina. Persoon hoopt natuurlijk dat iemand erop reageert van: "Wat is er dan? Wat is er gebeurt?" Zo'n aandachttrekkerij...


    From these ashes, I will rise

    Ik heb ook van die mensen die zowat hun hele leven en elk negatief sms'je dat ze krijgen op facebook moeten plaatsen, in de hoop dat iedereen zegt: 'awh, meisje toch, stuur mij maar een bericht, i love you xoxo!'


    26 - 02 - '16

    Eén van de vele redenen dat ik geen Facebook heb:Y). Al begrijp ik wel dat je je daaraan irriteert.


    The odds are néver in our favor.

    Tja je kan ze ook gewoon uit je lijst verwijderen?


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Demonisch schreef:
    Tja je kan ze ook gewoon uit je lijst verwijderen?

    Dit, en ik vind twitter nog veel erger. Maar ik snap idd niet waarom die mensen op zo'n manier aandacht zoeken. serieus.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    yup, en dat vraag je waarom ze dat erop zet en dat wilt ze het weer niet zeggen, omdat het "prive" is.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    ik snap je wel, hoor, ik vind het zelf ook verschikkelijk. Zo zijn er een paar meisjes die ik ken die deze foto er op hebben gezet. Maar als dat echt zo is, zet je het niet online.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik irriteer me meer aan de mensen die echt continu op Facebook posten wat ze aan het doen zijn.
    "Ik irriteer me aan mijn broertje/zusje." "Ik ga slapen." "Tijd om naar school te gaan." "De tram/bus/trein, whatsoever gemist."
    Dat kan me geen fuck schelen. Word er echt geïrriteerd van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De mensen van wie ik weet dat ze zo'n zielige statusupdates doen, heb ik of verwijderd of ervoor gezorgd dat ik hun statussen niet meer te zien krijg :Y)
    (Haha, nu heb ik zo één iemand in mijn hoofd, die zichzelf dan ook nog een dichter van het kaliber van Hugo Claus ofzo vindt)

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 21:34 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Exasperated schreef:
    Ik irriteer me meer aan de mensen die echt continu op Facebook posten wat ze aan het doen zijn.
    "Ik irriteer me aan mijn broertje/zusje." "Ik ga slapen." "Tijd om naar school te gaan." "De tram/bus/trein, whatsoever gemist."
    Dat kan me geen fuck schelen. Word er echt geïrriteerd van.


    Precies, daar is dus Twitter voor ..
    Maar eh, ik moet toegeven .. ik zet wel eens quotes op FB, niet van die quotes die hierboven genoemd worden .. maar toch.


    To infinity and beyond •

    Contostavlos schreef:
    ik snap je wel, hoor, ik vind het zelf ook verschikkelijk. Zo zijn er een paar meisjes die ik ken die deze foto er op hebben gezet. Maar als dat echt zo is, zet je het niet online.



    Lol, veel mensen hier op Quizlet hebben dat op hun profiel staan. Bij de meeste mensen ben ik het met je eens. Maar sommige menen het hier.

    Verder heb ik zo'n verschrikkelijke hekel aan dingen, bijv.:
    "Dat had ik dus echt niet van je verwacht. Wat een kutstreek."
    En dan krijg je al die reacties:
    "Oh schatje, wat is er gebeuuurd?"
    Om dan vervolgens te typen:
    "Neeeeej kwil er niet over pratn."

    Ik bedoel, zet het dan niet op internet! Attention whores...


    Tijd voor koffie.

    Ik heb twee mensen die dat soort depressie teksten continue posten, drie à vier keer per dag en inmiddels ben ik pro geworden in het negeren van die dingen - of er een lullig opmerking onderzetten :'D - Zo irritant van die mensen die alleen maar aandacht op deze manier schijnen te krijgen.
    Ook vind ik mensen op FB vervelend die net doen alsof het Twitter is. Ik bedoel, als ik had willen weten hoeveel scheten jij laat op een dag had ik wel Twitter genomen '--
    Of mensen die dagelijks schrijven hoe slecht hun gezondheid wel niet is. De hele tijd schrijven dat ze verkouden zijn/hoofdpijn of migraine hebben/griep hebben/naar de dokter gaan.
    Waarom heb ik überhaupt FB? Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik vind het nog erger wanneer mensen van die 'diepe' teksten op Facebook of Twitter plaatsen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Die mensen zijn niet echt depressief, dat noemen ze aandachtstekort. Dat zulke dingen af en toe op Q verschijnen snap ik, maar op facebook niet, dat is gewoon anders. Hou het lekker bij je, of vertel het aan iemand die je goed kent want niet de hele wereld hoeft het te weten.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het ook erg irritant, het nichtje van een vriendin van me doet het altijd, ze is 10 en heeft net een vriendje, en het was na anderhalve week uit, zit ze allemaal van die dingen op Facebook te zetten als 'Ik heb nog nooit zoveel van een jongen gehouden, waarom doe je me dit aan', 'ik snap mijn leven niet meer, alles is verpest'

    Zo'n dingen vind ik pas irritant.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.