• ja.
    mensjes wouden mijn verhaal voor school lezen [/waar ik nu inmiddels 10 regels voor heb^^] en toen vonden ze het een emo verhaal.
    en ik wist niet dat dat bestond. x'D
    en ik kan geen happy end verzinnen want ik wil een niet happy end.. [a]

    [/EDIT]
    eerlijk, als een meisje iets heel ergs heeft meegemaakt, ze heeft niemand meer en ze wil gewoon het liefst dood. Dan is het toch een happy end als ze dat ook gaat?
    Anders blijft ze leven maar heeft zee een KUTLEVEN..


    AAP

    POEP POEP
    we willen geen happy end v.v
    x]

    neeeeee..
    wij willen een moordverhaal. ^^


    AAP

    Happy End's zijn standaard. =]
    Eend End waar iedereen dood is is leuk x'D


    I live for the applause, you will die for it.

    @ paranoid.

    ja.
    ik vind dat ook een happy end..
    maarja volgens dat mens niet dus..


    AAP

    hmpf, laat je niet beïnvloeden door hun, het is jou verhaal dus jij kiest het einde gewoon lekker ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    hmpf, laat je niet beïnvloeden door hun, het is jou verhaal dus jij kiest het einde gewoon lekker ^^
    maar het moet ook van mn lerares..
    nouja als dat mens doodgaat en ze wil het zelf is het toch een happy end?


    AAP

    IK WIL EEN MOORD VERHAAL. TSJAKKAAAA :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik had ook een kutleven en wilde ook een lange tijd dood. Waarom kan ze niet net als ik in therapie gaan?:P


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik had ook een kutleven en wilde ook een lange tijd dood. Waarom kan ze niet net als ik in therapie gaan?:P
    :O
    ik uh..
    heb al een eind..x'D


    AAP

    Kies wat je zelf het beste vind? :o


    we were young but we were blind.

    WOEW> ik heb wat. ^^


    AAP

    het is juist leuk als de personen waarvan je t ECHT niet wilt/verwacht in een verhaal dood gaan. ^^

    Ik had ook een kutleven en wilde ook een lange tijd dood. Waarom kan ze niet net als ik in therapie gaan?:P

    Ken iemand die het daadwerkelijk probeerde, iemand die zichzelf snijdt [edit: nu sneed] en iemand die manisch depressief is. En dat terwijl ik niet eens een psychiater ben. Maar daar is niet veel emo's aan want al deze mensen zien er op het eerste ogenblik heel normaal uit.
    Oke, ONtopic: In dat geval ben ik de uberemoschrijver want zowat al m'n verhalen zijn dramatisch. Maar tegenwoordig probeer ik er wat minder drama in te verwerken om het wat gangbaarder te maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    het is juist leuk als de personen waarvan je t ECHT niet wilt/verwacht in een verhaal dood gaan. ^^

    Of vice versa: degenen die het leven helemaal niet meer zien zitten zich door een bepaalde gebeurtenis vermannen en zichzelf uit de put helpen. :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmm, ik vind het juist goed dat er over zulke onderwerpen gescreven word :) maar ja misschien vind ze het gewoon schokkend :O


    Remember the nights we drove around crazy, in love.