• Mijn naam stond onder dat geval dat ding, jeweetwel, maar ik was daar niet bij, ik wil dit zeggen omdat ik daardoor nog meer gehaat ga worden op Q, ik vind dat die mensjes die dat hebben gedaan eerst maar naa rmij moesten komen, ik ben niet zo laag, dus mijn naam hoorde daar niet onder!!! Dus Sorry patries.
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oke.


    Life is hard and then we die

    okay ,ik volgde het nog redelijk ,but ,,waar gaat dit over??


    Crack a bottle

    Ok.

    zalwel.

    als dit weer fout gaat dan weet je t alvast, dan is er zo een slotje :)


    i need you like a heart needs a beat.

    okay ,ik volgde het nog redelijk ,but ,,waar gaat dit over??

    Blijkbaar,[/ik weet er niets van] heeft iemand een dreigbriedje via msn verstuurd naar patries, en ook mijn naam eronder gezet,. Dan vraag ik me af, heeft het dan meer effect als je ook meteen mijn naam eronder zet.?! Ik vind dat zo laag.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    zalwel.

    als dit weer fout gaat dan weet je t alvast, dan is er zo een slotje :)

    Leuk is dat, nou gelooft niemand me meer, achja geloof mij ook maar,..

    Ik vind het een flikkerstreek,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik weet dat je nu kwaad op me bent maar Ik had er ook iets aan moeten doen, ik ben misschien egoïstisch bij momenten sorry daarvoor. Ik had eerst moeten nadenken. Ik laat je wel even. nadenken over hoe het verder gaat met ons.
    Know That I Love You.<3


    *He's the one.

    Okee.
    jaa dat briefje hebben siham en charissa blijkbaar bedacht..

    zalwel.

    als dit weer fout gaat dan weet je t alvast, dan is er zo een slotje :)

    Inderdaad 1 verkeerd woord en slotje + diegene een waarschuwing.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    In ruzies leert men zijn vrienden kennen.


    Life is hard and then we die

    Okee.
    jaa dat briefje hebben siham en charissa blijkbaar bedacht..


    Ik vind het dus een flikkerstreek, waarom moeten ze mij er nou weer bijhalen, het ging hier net zo goed. En nou brengen ze me weer in de shit hierzo.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Leuk is dat, nou gelooft niemand me meer, achja geloof mij ook maar,..

    Ik vind het een flikkerstreek,.


    hier gaat het even mis.
    Ik zeg niet dat ik je niet geloof, misschien was het bot om het zo te zeggen.
    Maar, ik val net midden in dit gedoe, en ik vat er geen fuck van, Dus, daarom zei ik zalwel, omdat ik geen idee heb wat het betreft.
    niet negatief naar jou.


    i need you like a heart needs a beat.

    In ruzies leert men zijn vrienden kennen.

    Jij bent wel een droog persoontje hé ?
    ILikeIt. x)


    The soul needs autumn.

    (...)
    Blijkbaar,[/ik weet er niets van] heeft iemand een dreigbriedje via msn verstuurd naar patries, en ook mijn naam eronder gezet,. Dan vraag ik me af, heeft het dan meer effect als je ook meteen mijn naam eronder zet.?! Ik vind dat zo laag.


    met dat bedreigen heb ik gehoort ja , daarover sei siham iets in PB. en toen was se kwaad fseu en sou se patries breken van binnen en buiten zei ze, en dit is niet om te roddelen fseu.. wnt ik hou me er gwn lkkr buiten ,aangezien ik hier nixx mee te maken hb ^^


    Crack a bottle

    (...)

    hier gaat het even mis.
    Ik zeg niet dat ik je niet geloof, misschien was het bot om het zo te zeggen.
    Maar, ik val net midden in dit gedoe, en ik vat er geen fuck van, Dus, daarom zei ik zalwel, omdat ik geen idee heb wat het betreft.
    niet negatief naar jou.


    Oke, nou ik snap het dus ook niet, omdat ik weg was, ik kom terug en er is ruzie... en kom ik erachter dat ik er ook iets mee te maken had terwijl ik weg was.. maar oke.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.