• Mijn suprise is eindelijk af:




    Het moest op een paradijsvogel lijken... Maargoed, ik ben er nogsteeds wel blij mee.
    Bij mij op school kunnen klassen kiezen of ze aan sinterklaas doen of niet, zo wel moet je tot kwart voor 12 gewoon lessen volgen en mag je daarna met je mentor en klas sinterklaas vieren in een van de lege lokalen.

    Wat hebben jullie -als jullie aan sinterklaas doen, zelf heb ik liever kerst- gemaakt voor surprise? :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik heb een falende fotocamera gemaakt door een gebrek aan inspiratie. Ik vond hem eerst wel grappig, maar nu ik jouw paradijsvogel zo zie met die flitsende kleurtjes, vind ik die van mij zo saai. (no_chears)

    Doet me er overigens aan herinneren dat ik nog een gedichtje moet maken. Shoot. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nog niks. En ik weet ook niks D: Kmoet vrijdag maar iets in elkaar verzinnen ^^
    Het ziet er wel vet uit ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Wij mogen op school als enige jaar , de 1ste en de 2 de mogen wel, geen Sinterklaas vieren. Maar we gaan wel kerst vieren. Echt belachelijk vind ik dat. Hopelijk mogen we wel eerder weg. Anders kunnen wij pas op zijn vroegst om 6 uur begInnen met pakjesavond
    Maar ik vind je surprise heel leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wiarda schreef:
    Ik heb een falende fotocamera gemaakt door een gebrek aan inspiratie. Ik vond hem eerst wel grappig, maar nu ik jouw paradijsvogel zo zie met die flitsende kleurtjes, vind ik die van mij zo saai. (no_chears)

    Doet me er overigens aan herinneren dat ik nog een gedichtje moet maken. Shoot. ><


    Awhh.. Aangezien ik die van jouw niet kan zien kan ik moeilijk zeggen dat die van jouw net zo mooi is als die van mij.. En bij nader inzien zeg ik het alsnog XD.
    Agh, ik heb er gewoon een paar veertjes op geplakt.. en daarbij staan de ogen van mijn vogel niet bepaalt recht.. dus hij is een beetje misvormt.

    Daar ben ik nu mee bezig.. Al is hij nu al erg faalend.. Ik ben nou niet bepaalt een goede rijmpiet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nikolajevna schreef:
    Nog niks. En ik weet ook niks D: Kmoet vrijdag maar iets in elkaar verzinnen ^^
    Het ziet er wel vet uit ^^


    Hmm.. Staat er niets op het verlang lijstje van diegene waar je iets mee kunt?

    Thanks ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik vind hem echt mooi! Ik hoop niet dat diegene hem helemaal moet openscheuren, dat zou echt zonde zijn.
    Zelf hoef ik gelukkig dit jaar geen surprise te maken. Ik trek wel lootjes: 1x met gezin en 1x met vriendinnen. En natuurlijk gewoon pakjesavond met kadootjes!


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Damare schreef:
    Ik vind hem echt mooi! Ik hoop niet dat diegene hem helemaal moet openscheuren, dat zou echt zonde zijn.
    Zelf hoef ik gelukkig dit jaar geen surprise te maken. Ik trek wel lootjes: 1x met gezin en 1x met vriendinnen. En natuurlijk gewoon pakjesavond met kadootjes!


    Nee.. ik vind het altijd zonde als iemand een surprise moet openscheuren, in dit geval zit er een cadeautje in het grote ei naast de vogel en ik denk dat ik de sjaal om zijn nek heen wikkel X

    Ohh.. Ik wou dat ik ook nog aan pakjesavond deed, jammergenoeg is er niemand meer bij mij thuis die erin gelooft.


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Hmm.. Staat er niets op het verlang lijstje van diegene waar je iets mee kunt?

    Thanks ^^

    Mijn broer is net begonnen met zijn motorrijbewijs te behalen. Ik heb alleen géén idee wat ik daarmee moet. Ik wilde eigenlijk voor de grap een motor kopen van Playmobil ofzoiets, maar dat gaat dan ook meteen van het budget af...


    Deep inside, I've never felt alive