• Ik zie ontzettend op tegen morgen.
    Ik moet morgen voor biologie een varkenshart ontleden. Jippie.
    Niet dus. Ik vind het prima om CSI en shit te kijken, maar zodra ik zelf ook maar een beetje bloed of écht bloed zie bij iemand anders, ga ik al bijna van mn stokje. Nu moet ik morgen een varkenshart ontleden dat de dag ervoor geslacht is. Gadverdamme.
    Ik ben op dit moment niet fit, keelpijn & snotverkouden, en ik heb een enorme braakfobie, en geloof me, ik voel gewoon al aan dat er minstens één iemand over zijn/haar nek gaat. Ugh.
    Ik wil niet, ik wil echt niet :c

    thanks for reading. Iemand ervaring met ontleden van dieren? :/

    - het leukste van allemaal: ik wil graag tolk/vertaler worden. Ik heb helemaal niets aan dat idiote varkenshart. :/

    -- mn moeder doet er ontzettend lacherig over, ugh, vervelend. ik moet het morgen gewoon doen en als ik het niet aan kan, ga ik gewoon weg, punt.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 18:23 ]


    Destroy what destroys you.

    Ik vond dat leuk :')
    Wij hebben ooit longen gedaan, denk ik, en een oog. En dan mochten we in die lens gaan porren :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Colfer schreef:
    Ik vond dat leuk :')
    Wij hebben ooit longen gedaan, denk ik, en een oog. En dan mochten we in die lens gaan porren :')


    Ugh, yuk, ik zou het niet eens kunnen :/


    Destroy what destroys you.

    En ik wil hetzelfde gaan studeren als jij, dus dat heeft er niets mee te maken :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vond zoiets altijd leuk. =P
    Het leukste vond ik een koeienoog ontleden. Het kost je ontzettend veel kracht om door dat buitenste heen te geraken.
    Of die varkenslongen opblazen met een rietje was ook leuk. x'D

    Sorry, ik vind die macabere dingen leuk. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik heb sinds kort ook een 'braakfobie' , bij het minste heb ik al het gevoel dat iemand over zijn nek gaat.
    Ik zou zo'n hart echt nooiten willen ontleden , maar ik heb bio in m'n pakket dus dat gaat waarschijnlijk wel komen. --'


    Danmarks Dynamite.

    Scandal schreef:
    Ik vond zoiets altijd leuk. =P
    Het leukste vond ik een koeienoog ontleden. Het kost je ontzettend veel kracht om door dat buitenste heen te geraken.
    Of die varkenslongen opblazen met een rietje was ook leuk. x'D

    Sorry, ik vind die macabere dingen leuk. =P


    Ik vind macabere dingen ook leuk, maar alleen om te lezen...


    Destroy what destroys you.

    BRYS schreef:
    ik heb sinds kort ook een 'braakfobie' , bij het minste heb ik al het gevoel dat iemand over zijn nek gaat.
    Ik zou zo'n hart echt nooiten willen ontleden , maar ik heb bio in m'n pakket dus dat gaat waarschijnlijk wel komen. --'


    Oh, geloof me. Dat practicum komt eraan. En ik weet precies hoe je je voelt :/


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Oh, geloof me. Dat practicum komt eraan. En ik weet precies hoe je je voelt :/


    ja , daar ben ik inderdaad ook bang voor. ik wens jouw in ieder geval succes ! :c


    Danmarks Dynamite.

    Colfer schreef:
    En ik wil hetzelfde gaan studeren als jij, dus dat heeft er niets mee te maken :')


    Nou en (cat)
    Ik probeer voor mezelf argumenten te vinden met een rede waarom ik niet hoef :')


    Destroy what destroys you.

    BRYS schreef:
    (...)

    ja , daar ben ik inderdaad ook bang voor. ik wens jouw in ieder geval succes ! :c


    thanks :c


    Destroy what destroys you.

    Kom op joh! Dat is leuk!
    -Als stonk het varkenspootje wel een beetje.-

    Maar misschien kun je je ziek laten melden door je moeder?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wij moesten een heel konijn ontleden. Dat stonk echt ongelooflijk hard (cat)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Wij moesten een heel konijn ontleden. Dat stonk echt ongelooflijk hard (cat)


    oh my goodness. :/


    Destroy what destroys you.

    Ik zou dat ook niet kunnen hoor, het idee al dat het een knorrende varken was. Daarnaast ben ik een enorme dierenvriend dus zou het mij nooit lukken.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zatanna schreef:
    Ik zou dat ook niet kunnen hoor, het idee al dat het een knorrende varken was. Daarnaast ben ik een enorme dierenvriend dus zou het mij nooit lukken.


    Ik kan ontzettend slecht tegen dierenleed en ben een enorme dierenvriend, dus ja, ik ken dat :/
    Mijn leraar legde ook doodleuk uit hoe dat allemaal in zn werk gaat, wanneer het varken geslacht word en zo. Ugh. Als ik dat niet geweten had, was het misschien iets minder erg. Maar als nog. Jakkes.


    Destroy what destroys you.