• Ik voel me echt zó gebruikt he, ik was bezig met een jongen. Helemaal leuk enzovoort hij vroeg of ik zijn vriendin wilde zijn, ik twijfelde nog omdat iedereen wel wat wist over hem. Maar hij zei dat het allemaal niet waar was en ik geloofde hem, na een tijdje hadden we naja -ahum- seks. Maar hij deed heel vaag over afspreken en wist niet wanneer hij kon enz, dus dat vond ik al raar. Tot twee dagen geleden, de zoveelste zei tegen mij dat hij geen goede jongen was en ik moest oppassen met hem. Dus toen vroeg ik het aan hem en toen zei hij 'Shanice ik vind je echt leuk, je bent lief en ik vind je karakter misschien te lief en te leuk. Dan ga ik over je heen lopen en dan ga ik je wel flashen, maar geloof me ik ben niet vreemd gegaan en ben niet bezig met andere meisjes. Ik vind je leuk en had nooit gedacht dat ik zo snel iemand leuk zou vinden, ik wil zovaak bij je zijn. Maar ik weet ook dat het niks kan worden'. Dus ik zei dat het dan ophield en hij me niet steeds moet blijven gebruiken, net zegt een vriendin van me '(...) is echt een eikel, kijk zijn fb'. Dus ik kijken had hij zijn letter en een andere letter met een hartje, en bij die reacties stond 'haha ja jammer maar hij is al van mij'.

    Ik voel me echt zo gebruikt, dan is hij gewoon bezig geweest met een ander terwijl die met mij had. Ik kan wel huilen, sjonge jonge.

    Dit moest ik echt even kwijt..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Afschieten zeg ik. Af. Schieten.


    Tijd voor koffie.

    Omg... Ik vind dit echt heel heel erg voor je. -geeft je een knuffelt-.
    Ik heb echt een hekel aan dat soort jongens. Het is gewoon vreselijk dat sommige jongens zo zijn. ;c
    Ik wens je heel veel sterkte en succes. Hopelijk vind je snel een jongen die wel lief voor je is en je niet misbruikt, want die zijn er wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Omg... Ik vind dit echt heel heel erg voor je. -geeft je een knuffelt-.
    Ik heb echt een hekel aan dat soort jongens. Het is gewoon vreselijk dat sommige jongens zo zijn. ;c
    Ik wens je heel veel sterkte en succes. Hopelijk vind je snel een jongen die wel lief voor je is en je niet misbruikt, want die zijn er wel.


    En sterkte! <3


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aaaah dat vind ik echt heel erg voor je. ): Ik vind het zo vreselijk als jongens zo kunnen zijn. Veel sterkte. Je verdient een leuke en lieve jongen die wél goed voor je is. Komt helemaal goed! <3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ah jullie zijn echt lief voor me ! Betekend veel voor me, echt <3


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Saigon schreef:
    Ah jullie zijn echt lief voor me ! Betekend veel voor me, echt <3

    Nou, dat mag toch wel na zoiets?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat een klootzak. Jeetje, dan geef jij jouw liefde en aandacht aan hem en dan flikt ie zoiets?!

    Er komt vast wel een leuke jongen die jouw liefde en aandacht wel waardeert en jou zijn liefde en aandacht geeft. En hopelijk geeft ie die jongen een goeie beuk.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Wat een klootzak. Jeetje, dan geef jij jouw liefde en aandacht aan hem en dan flikt ie zoiets?!

    Er komt vast wel een leuke jongen die jouw liefde en aandacht wel waardeert en jou zijn liefde en aandacht geeft. En hopelijk geeft ie die jongen een goeie beuk.


    En heel veel sterkte meis


    Don't find love, let love find you. <3

    Oromis schreef:
    (...)
    Nou, dat mag toch wel na zoiets?


    haha ja zeker ! vind het lief dat ondanks jullie mij niet kennen mij toch een soort van steunen


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik weet PRECIES wat je doormaakt. Bij mij is het alleen maanden lang doorgegaan en waren er ondertussen nog wat meer dingen gebeurd. Dus als je erover wilt praten, je kan een PB sturen (:
    Maar heel veel sterkte xx


    To infinity and beyond •

    Ik vind het erg naar en rot voor je, maar er zijn mensen die je gewaarschuwd hebben en hij deed al vaag waardoor je het aan had kunnen zien komen. Voortaan toch iets beter oppassen.
    Wees toch maar blij dat je van hem af bent, je verdient veel beter.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik vind het erg naief van je, eerlijk gezged.
    Sterkte er mee.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Fahrenheit schreef:
    Ik vind het erg naief van je, eerlijk gezged.
    Sterkte er mee.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Dat soort mongolen verpesten het voor jongens die wel echt hun best doen lief te zijn voor hun meisje. Wat een achterbakse lul om jou zo te playen. Dat soort jongens hebben een harde trap in hun noten nodig. Probeer je er overheen te zetten, want dat soort types zijn jou tranen niet waard. <3 *knuffel*


    ars moriendi

    Ik vind het best naïef van je als zóveel mensen je hebben gewaarschuwt. Dan kan je toch beter rustiger aan doen?
    Maar alsnog is het vet kut en wens ik nog veel sterkte ermee, want het is natuurlijk nooit leuk.


    Your make-up is terrible