• Ik voel me echt zó gebruikt he, ik was bezig met een jongen. Helemaal leuk enzovoort hij vroeg of ik zijn vriendin wilde zijn, ik twijfelde nog omdat iedereen wel wat wist over hem. Maar hij zei dat het allemaal niet waar was en ik geloofde hem, na een tijdje hadden we naja -ahum- seks. Maar hij deed heel vaag over afspreken en wist niet wanneer hij kon enz, dus dat vond ik al raar. Tot twee dagen geleden, de zoveelste zei tegen mij dat hij geen goede jongen was en ik moest oppassen met hem. Dus toen vroeg ik het aan hem en toen zei hij 'Shanice ik vind je echt leuk, je bent lief en ik vind je karakter misschien te lief en te leuk. Dan ga ik over je heen lopen en dan ga ik je wel flashen, maar geloof me ik ben niet vreemd gegaan en ben niet bezig met andere meisjes. Ik vind je leuk en had nooit gedacht dat ik zo snel iemand leuk zou vinden, ik wil zovaak bij je zijn. Maar ik weet ook dat het niks kan worden'. Dus ik zei dat het dan ophield en hij me niet steeds moet blijven gebruiken, net zegt een vriendin van me '(...) is echt een eikel, kijk zijn fb'. Dus ik kijken had hij zijn letter en een andere letter met een hartje, en bij die reacties stond 'haha ja jammer maar hij is al van mij'.

    Ik voel me echt zo gebruikt, dan is hij gewoon bezig geweest met een ander terwijl die met mij had. Ik kan wel huilen, sjonge jonge.

    Dit moest ik echt even kwijt..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Assassin schreef:
    Ik vind het best naïef van je als zóveel mensen je hebben gewaarschuwt. Dan kan je toch beter rustiger aan doen?
    Maar alsnog is het vet kut en wens ik nog veel sterkte ermee, want het is natuurlijk nooit leuk.

    Liefde maakt blind. Mensen zeiden ook tegen mij dat mijn ex niks voor mij was, maar ik was koppig en geloofde ze niet. Gelukkig heb ik het na anderhalve maand wel uitgemaakt.
    Btw, wat is flashen? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aww, dat is zo erg voor je! Ik weet dat het misschien makkelijk klinkt, maar probeer hem te vergeten. Hij is je echt niet waard als hij zo doet.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Liefde maakt blind. Mensen zeiden ook tegen mij dat mijn ex niks voor mij was, maar ik was koppig en geloofde ze niet. Gelukkig heb ik het na anderhalve maand wel uitgemaakt.
    Btw, wat is flashen? :'D

    Dat is toch dat je je bh/borsten snel laat zien?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bronx schreef:
    Aww, dat is zo erg voor je! Ik weet dat het misschien makkelijk klinkt, maar probeer hem te vergeten. Hij is je echt niet waard als hij zo doet.


    26 - 02 - '16

    Dat heb ik ook gehad met een ex van me... Ben zó blij dat ik bij hem weg ben. Ik zag van de week dat hij -nu 4 jaar later- een kind heeft. Extra blij dat ik bij hem weg ben... Nadat ik dat meegemaakt had heb ik mezelf beloofd nooit meer in zo'n players te tuinen, en ben ik alleen maar op oudere mannen gaan vallen. Hoewel oudere mannen ook vreselijk zijn af en toe, is dat player gedrag wel bij ze weg.
    Mocht je willen praten, je mag me altijd PB'en. :)
    Heel veel succes, meid! Uiteindelijk -hoewel je dat nu waarschijnlijk nog niet in ziet- komt alles goed.


    Bad decisions make good stories.

    Dat is heel erg klote voor je. Hopelijk heb je hiervan geleerd en kijk je de volgende keer uit als mensen om je heen je waarschuwen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    the best reason a girl needs a dad is to show that not all the boys are like the ones that hurt them . <3


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    RStylinson schreef:
    the best reason a girl needs a dad is to show that not all the boys are like the ones that hurt them . <3

    Uuuh... Er zijn genoeg vaders die hun dochters misbruiken (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jezus wat een lul.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mercurial schreef:
    Dat is heel erg klote voor je. Hopelijk heb je hiervan geleerd en kijk je de volgende keer uit als mensen om je heen je waarschuwen.


    Tell me about it, stud.

    RStylinson schreef:
    the best reason a girl needs a dad is to show that not all the boys are like the ones that hurt them . <3


    Ik denk niet echt dat dit ergens op slaat :'D Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kwijt schreef:
    Afschieten zeg ik. Af. Schieten.

    idd dat verdiend die gast echt wel
    wat erg voor je
    (flower)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    RStylinson schreef:
    the best reason a girl needs a dad is to show that not all the boys are like the ones that hurt them . <3

    Lawl ik heb een schat van een vriend hoor, daar heeft ons pap verder niks mee te maken. x'D


    ars moriendi

    Klootzak. De jongen die ik leuk vond noemde mij zonet dik, om daarna te zeggen dat het een grap was. Hij kan de pot op!


    •*• Lululu •*•

    Dat soort jongens zijn zwaar kut. Volgende keer maar iets voorzichtiger zijn met wie je date.. Zelf heb ik ook eens met een jongen afgesproken, voor mij was het na de eerste keer wel klaar, want hij was niet mijn type, echt zo stoer doen en hij had zelfs gezegd 'ik kan genoeg meisjes bellen als ik zin in 'het' heb'.. Dus voor mij was het over, krijg ik een aantal dagen later te horen dat ik maar een weddenschap was en dat hij mij in bed had willen krijgen. Nou, gelukkig niet, klootzak.
    Anyway, veel sterkte!

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 19:51 ]


    You are beautiful, you are love.