• ... lijkt me duidelijk, toch?

    Nou, volgensmij liggen de mods nietecht op één lijn.. Want soms heb je naar 1 waarschuwing meteen een ban, en bij anderen naar 4 nog steeds geen ban.. Dus volgensmij klopt dat niet ofzo?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Nou, volgensmij liggen de mods nietecht op één lijn.. Want soms heb je naar 1 waarschuwing meteen een ban, en bij anderen naar 4 nog steeds geen ban.. Dus volgensmij klopt dat niet ofzo?


    Wat sei segt :X Wnt ik ging vrage of ik son topic mogt openen,,of dat niet verboden was ,,en toen werdmij verteld vn niet ,,en toen opende ik hem ,, EN toen kwam der een andere mod aan ,en toen kreeg ik een waarschuwing ,,en toen sei ik dat ik dat lelijk vond fseu ,,en toen kreeg ik weer een waarschuwing ,, Vind je het gek dat ik er dan 6 hb als je selfs waarschuwingen krijgt voor je mening geven :x Okeej ,,ik sal nu wel ophouden met seuren (baby)


    Crack a bottle

    zijn we nu aan het bespreken inderdaad! ;)
    Goed da tje het opmerkte

    Nee, precies!
    Ze moeten misschien duidelijk afpraken maken, na hoeveel waarschuwing iemand een ban krijgt!
    En wánneer iemand een waarschuwing krijgt!
    Ik ben het totaal met je eens! [/amen]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    De mods hebben soms gelijk en oke soms overdrijven ze ook wel. MA Jah t zijn ook mar mensen die proberen deze site zo goed mogenlijk te maken voor ONS

    [/Sorry wou ik even kwijt]


    everything you imagined, and more...

    (...)dat he ik al s aan rutger gevraagd en dat kan niet

    Oke jammer. Verder heb ik geen op of aanmerkingen x


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Nee, precies!
    Ze moeten misschien duidelijk afpraken maken, na hoeveel waarschuwing iemand een ban krijgt!
    En wánneer iemand een waarschuwing krijgt!
    Ik ben het totaal met je eens! [/amen]
    we zijn nu een lijst aan het maken met wat te doen bij wat iemand doet, maar het probleem is, jullie wouden geen gevangenis, en met al dit gedoe erbij wordt het misschien wel zo??

    (...)we zijn nu een lijst aan het maken met wat te doen bij wat iemand doet, maar het probleem is, jullie wouden geen gevangenis, en met al dit gedoe erbij wordt het misschien wel zo??


    Ja ,, maar we willen ook geen gevangenis ,,gewoon duidelijkheid wat wel en wat neit mag,, Wnt nu segt de ene moderator dat je son topic wel mag openen ,, Over of mensen je willen toevoegen op hyves bijv. EN een ander zegt weer dat dat verboden is en geeft je er een waarschuwing voor , Dan word het ook best onduidelijk over wat voorn soort topics je nu wel ,en niet mag openen..


    Crack a bottle

    (...)we zijn nu een lijst aan het maken met wat te doen bij wat iemand doet, maar het probleem is, jullie wouden geen gevangenis, en met al dit gedoe erbij wordt het misschien wel zo??

    Tuurlijk wordt het dan geen gevangenis!
    Dan weten wij waar wij aan toe zijn en hoeveel waarschuwingen je krijgt voordat je een ban aan je broek hebt hangen.
    Dat noem ik niet bepaald een gevangenis.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)
    Tuurlijk wordt het dan geen gevangenis!
    Dan weten wij waar wij aan toe zijn en hoeveel waarschuwingen je krijgt voordat je een ban aan je broek hebt hangen.
    Dat noem ik niet bepaald een gevangenis.

    Inderdaad, duidelijkheid over de regels is het enige dat ik wil x')

    We hebben alles doorgenomen, en we zijn het eens geworden over de regels, en de gevolgen ervan.

    binnen enkele dagen staan deze uitgetypt en wel online ;)

    Ok, goed dat jullie vergadering hadden x')