• Douchehokje - snacht op het stand en bij jullie ?

    update : voor de mensen die nog nooit gezoend hebben welke plek zou je he liefste ontgroent worden en waar absoluut niet


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    nog niet gezoend:$


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ow tuurlijk dom van mij dat kan natuurlijk ook -_- wacht ik verander het even


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    uhm....
    mn kamer :'D hoe orgineel :P
    Niet:
    VLAK VOOR DE NEUS VN MN OUDERS:|


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Euhm, heb nog nooit gezoend :') Wel bijna volgens mij, en dat was in het zwembad op de campingxD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Niet: Waar m'n ex, dat andere lekkere ding of me ouders bijstaan XD

    Wel: In de bios ofzo, of op het strand ;x


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    zoo zeker niet waar je ouders bij zijn daar word je de rest van je leven aan herinnerd geloof me -_-


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Met me vriendje, ik nam hem mee naar zonsondergang op het strand.. vergeet ik nooit meer! <3 zooo romantisch.


    Choke on the words that were your last goodbye.

    uhhm niet waar iedereen bijsta of waar iemand het ziet xD
    en waar ik het wel leuk zou vinden: in het donker bij hem of mij op de kamer? ofzo, of buiten ergens waar niemand het ziet xD


    Nvt

    Ik wil:
    With the guy, in frond of that BITCH who stole him from me T__T

    Ik wil niet:
    Met die Bitch, in frond of that Guy that i love :S x'D

    Die van my was 's nachts ^^ Echt in het donker langs de weg onder een lantaarnpaal. Ja je denk nu wel, dat ut fake is. Maar het is echt waar! Met mun fuckantie emovriendju in Frankryk. We kwamen dus net uit een disotheek. Nooit geweten dat je daar zulke lekkere emo's hebt =$
    Absoluut niet in het byzijn van mun ouders, want dan zit ik een jaar later nog text en uitleg tu geven!


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    in een hoopje hondenstrond :3

    snachts op werkweek stiekem in de kano's met de hele klas. n_n'

    waar wel?; ik heb mijn eerste zoen gehad toen het zonsonder gaan was bij het water(geen strand!:P) achter een boom!«33 en hij was lekker!^^ En that boy 2!(H)

    absoluut niet; waar mijn ouders bijzijn! Of mijn oma's!! Ze willen dat dan allemaal weten enzo!:S


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    En over het topic... in mijn dromen =''D

    [/groentje]

    Ik zou graag ontgroent worden...
    BACKSTAGE BIJ TOKIO HOTEL :D [/crazy]
    Ik zou NIET ontgroent willen worden...
    In een achtbaan *kots*