• Hallooo,Mensen:Y)
    Weetje wat ik me nou eigenlijk afvroeg ?
    Waarom zijn wij meisjes nou eigenlijk dol op roddelen?
    Ik bedoel er komt alleen maar narigheid van..
    Ik heb dus een vriendin [ ex vriendin ],ze roddelde over mij en een vriendin,Vandaag moesten we met onze mentor praten enzo,Wij zagen ook wel echt dat ze spijt had,Maar ik bedoel je kan de tijd niet terug draaien toch.Ik ben nu totaal mijn vertrouwen in haar kwijt.Jongens die roddelen echt nooit over elkaar,Maar waarom doen meisjes dat nou wél,Ik vind dit serieus kut.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Jongens roddelen ook hoor,iedereen roddelt.En je kan ook positief roddelen.En waarom we het doen ? Het ligt in onze aard al zijn meisjes wel iets gemener dan jongens.


    The soul needs autumn.

    Ik roddel nooit, en ik ben er dus helemaal niet gek op, ik vind mensen die roddelen ook zielig en het zijn mensen die zichzelf beter vinden dan anderen. Daarom iedereen in men klas roddelt dus ik zoek weinig contact

    Mensen die roddelen zijn zelf onzeker,Ik gelooof ook wel dat jongens het doen,Maar meisjes gaan echt té ver.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik roddel nooit, en ik ben er dus helemaal niet gek op, ik vind mensen die roddelen ook zielig en het zijn mensen die zichzelf beter vinden dan anderen. Daarom iedereen in men klas roddelt dus ik zoek weinig contact

    Dus jij hebt nog nooit over iemand gesproken terwijl die persoon het niet kon horen?:8


    The soul needs autumn.

    (...)
    Dus jij hebt nog nooit over iemand gesproken terwijl die persoon het niet kon horen?:8
    Jawel maar nooit in negatieve zin

    Ik roddel nooit, en ik ben er dus helemaal niet gek op, ik vind mensen die roddelen ook zielig en het zijn mensen die zichzelf beter vinden dan anderen. Daarom iedereen in men klas roddelt dus ik zoek weinig contact


    Als jij zegt tegen je vriendin ow kijkt die leraar is dom of wat. Dan roddel je toch ook ;)!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    (...)

    Als jij zegt tegen je vriendin ow kijkt die leraar is dom of wat. Dan roddel je toch ook ;)!

    jah .. xD weet ik. Maar ik doe het echt niet, ik vind het achterbaks, maar oké jah, als ik iemand zie die echt VERSCHRIKKELIJK lelijk is, schiet ik wel in de lach en toon ik die aan iedereen. Maar! uitgezonderd van dat ^^ roddel ik nooit (A)

    Mogelijke verklaring: In de oertijd brachten wij vrouwen onze tijd door met in de grotten leven, kleding maken, op de kinderen passen etc terwijl de mannen buiten aan het jagen waren. Aangezien wij sociale wezens zijn praatten we vaak met de andere vrouwen in de groep en zo wisselden we de laatste nieuwtjes uit [zodra we spraakvermogen bezaten].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik roddel met mijn beste vriend, hoe vind je die? Ik vind het gewoon leuk om te doen. En bovendien, ik vind het niet erg als mensen over mij roddelen.


    Life is hard and then we die

    Het Is Kut :'D

    ik had ruzie met een vriendin, zat z de hele tijd achter mn rug te rodellen.
    echt niet leuk -_-


    All was well.

    ik roddel vet vaak ;D
    maar dna echt over mensen die ik haat, niet over me vriendinnen.


    don't Worry...Be gay.

    Tsjaa.
    ik roddel niet over mijn vriendinnen.
    soms zeg ik wel iets tegen een andere vriendin zegmaar als ik me dood erger maar dat is meer je hart luchten. ^^
    maarja dat gebeurt toch bijna nooit.
    en ik roddel alleen over mensjes die ik haat. (:


    AAP