• Ik weet niet of je dit topic mag plaatsen aangezien de nieuwe regels. Mag het niet, mijn exuses daarvoor.

    HYE GORGEOUS<3
    x]
    Ik was dus van plan mijn haar te verven.
    Het mag niet zwart. [Mijn moeder & zus hebben nogal wat tegen Gothics &nd Stuff x']

    Wat voor kleur zal ik het doen?
    My friends zeggen:
    Donkerbruin
    Ligtbruin
    Middenbruin
    x'] Like, bruin :P

    Voor foto's? Check My album.

    Plz, help my CHOOSINGG this color ^^

    wat voor kleur haar heb je van je eigen ??


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    wat voor kleur haar heb je van je eigen ??

    Oranje - Like x]

    Me ma noemt het Goudblond.

    OranjeBlond zoiets dus x]

    oke dan zou het denk ik wel kunnen neem een lichte kleur buin want als je hem aanbrengt pakt hij altijd donker uit. maak jij je haar nu donkerbruin woord het zwart was bij mij ook

    ik was blond en mama ging mijn haar verven ze zij jaa het word licht bruin iets donkerder wat je nu bent nou mijn antwoord was nou je moet ergens beginnen. nou mama had het uitgewassen en wat zag ik het was donker. zegt mijn meoder jaa dat word nog lichter nou oke ikke afwachten. nee hoor het werd niet lichter en uiteindelijk had ik zwart haar en nu heb ik bruin haar


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    oke dan zou het denk ik wel kunnen neem een lichte kleur buin want als je hem aanbrengt pakt hij altijd donker uit. maak jij je haar nu donkerbruin woord het zwart was bij mij ook

    ik was blond en mama ging mijn haar verven ze zij jaa het word licht bruin iets donkerder wat je nu bent nou mijn antwoord was nou je moet ergens beginnen. nou mama had het uitgewassen en wat zag ik het was donker. zegt mijn meoder jaa dat word nog lichter nou oke ikke afwachten. nee hoor het werd niet lichter en uiteindelijk had ik zwart haar en nu heb ik bruin haar


    x] Aawh oke ^^ Thanx voor de tip =]

    graag gedaan :D! als ik jou dan een tip mag geven gewoon lekker donker bruin doen heb je uiteindelijk toch zwart haar want je kan het na het verven niet nog een keer meteen verven gaat je haar dood van


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    ik zou even op die pakjes verf kijken; wat voor kleur het wordt; als je het verft met je eigen haarkleur! heb toevallig vandaag mn donkerblonde haar verruild voor midden bruin! staat best kwoel, als zeg ik het zelf. maar je moet ook rekening houden met je huidskleur, want te donker met lichte huid ga je op sneeuwwitje lijken XD
    gool luck^^


    it's cool to know nothing.

    Moet je wel een goed merk kopen hoor want meestal zijn die producten geen verf maar verfspoeling ;)!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Jhaa, maar me moeder heeft al gekocht. Volgens mij niet goed merk fzeu *--* maarja, verf will be verf x] Dus ik ga dan maar gewoon proberen donkerbruin te verven ^^ Muahaha, lekker donker maken.

    Moet je wel een goed merk kopen hoor want meestal zijn die producten geen verf maar verfspoeling ;)!


    ja dat is slim XD
    gebruik zelf kleuring shampoo van Guhl. krijg ik geen uitgroei van; vervaagt vanzelf weer naar mn eigen kleur.. dat is niveau 3; net geen echte verf..


    it's cool to know nothing.

    Ik ben wel slim =D!
    haha nee bij heel veel van die producten word je haar groen en ik weet het het klinkt raar maar de waarheid heb ik zelf ooit met mijn haar gehad -_-


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik ben wel slim =D!
    haha nee bij heel veel van die producten word je haar groen en ik weet het het klinkt raar maar de waarheid heb ik zelf ooit met mijn haar gehad -_-


    GROEN Ö

    Omg, nu maak je me bang.

    als je het gewoon door de kapper laat doen en niet zelf komt het gewoon goed ;)!

    als je het gewoon door de kapper laat doen en niet zelf komt het gewoon goed ;)!


    *-* Ik heb het dus zelf. En dat is zo verdammt, want nu durf ik nie meer T__T

    (...)

    *-* Ik heb het dus zelf. En dat is zo verdammt, want nu durf ik nie meer T__T


    Joh, ik heb het ook gedaan xD
    gebeurt vast niet man ^^


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)

    Joh, ik heb het ook gedaan xD
    gebeurt vast niet man ^^


    x] Hoop ik