• HoiHoi!^^

    Ik heb een tijdje geleden ookal een topic gezet over dit, maar nu is het anders. Nu ben ik samen met die jongen! Maar nu blykt hy helemaal anders te zyn dan ervoor! Het lykt soms of hy alleen uit is op sex! Ik vind dit echt vervelend en weet niet wat ik moet doen..Ik zie hem wel graag, maar het is niet meer zo fyn als vroeger toen we gewoon vrienden waren. Hebben jullie misschien wat tips?

    Dankjullie.

    X Love y'all


    Let's do this poo

    Praat er met hem over,,
    Zeg wat je er van vind ,, Maar laat hem het ook uitleggen.. Miss helpt dat?


    Crack a bottle

    Misschien moet je proberen om er met hem over te praten, weet je in ieder geval waar je aan toe bent..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    hmpf, dat is really kut ;S
    Ik denk dat het het beste is dat je kapt als je het niet zo wilt. Het is altijd moeilijk om net na een relatie weer vrienden te zijn, ik denk dat het wat tijd vraagt voor jullie erover zijn en dat jullie later wel weer vrienden kunnen zijn. Als je niet wilt kappen, praat dan met hem. Hij moet je toch wel verstaan..


    Shakin' their ass like they just don't care.

    gwn zegge da je da ni leuk vind da hij aleen mr ovr da bezig is

    Ik had ook zo'n vriend, een paar dagen terug.
    Ik hield me aan mijn principes en gaf niet toe aan die sex, dus daarna werd hij vaak vet chaggie.

    Ik zeg:

    Schijt hebben aan die kwal, dumpen en niet meer naar terug gaan. Zelfs al zegt hij hoeveel hij van je houdt.


    I want my bloody cheese now!^^

    k vind hem echt respectloos tegenover jou; als hij het niet zou begrijpen als je het tegen hem zegt.
    doe nooit iets wat je niet wilt!


    it's cool to know nothing.

    Zeg het hem dat je het leuker vond toen hij niet zo deed, toen jullie nog niet echt samen waren. Als hij echt van je houd begrijpt hij het wel, en als dat niet zo is, is hij jou niet waard :)!


    What's wrong whit loving someone?

    hey ik heb ook een probleem
    mijn bf heeft een vriend die mij eigelijk haatwaardoor ik eigelijk zowat nx meer kan doen met mn bf
    me hem prate gaat ook niet
    kune jullie mij helpe???

    hey ik heb ook een probleem
    mijn bf heeft een vriend die mij eigelijk haatwaardoor ik eigelijk zowat nx meer kan doen met mn bf
    me hem prate gaat ook niet
    kune jullie mij helpe???


    Ik denk dat je er het best met je bf over praat! Misschien dat zij er wat aan kan doen?

    X


    Let's do this poo

    (...)

    Ik denk dat je er het best met je bf over praat! Misschien dat zij er wat aan kan doen?

    X


    heb ik gedaan maar da lukt ook ni :'((huil)