• Not. :Y)
    Ik zou het liefste me willen verstoppen en daar blijven totdat al die heisa voorbij is. Wel wil ik een hoop oliebollen hebben, want die zijn nomnomnom. O, en kerstkransjes. Yum.

    Anyway. Wat gaan jullie doen met deze fantastische kerstdagen? Samen met mij onderduiken en plannen maken om kerst te saboteren zodat we er daarna een film van kunnen maken? Of gewoon met familie en vrienden iets gaan doen, wat ik ook -helaas- ga doen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vrees het laatste. D:
    En Home Alone kijken zoals elk jaar. :'D
    Zondag waarschijnlijk even naar het kerkhof voor m'n oma die 9 jaar geleden gestorven is, maar voor de rest familiebezoekjes en etentjes.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mag ik mee onderduiken ._.?
    Ik heb echt een hekel aan kerst -min voedsel en cadeautjes- . Al die stomme songs, films en het zogenaamde gezellige zweer D:.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 16:36 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind kerst cool. Ik ga het op twee adressen vieren :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou, dat laatste haha. Ik vind kerst wel leuk, al is het vaak veel te veel heisa ja. Ik ga op eerste kerstdag naar mijn familie en tweede kerstdag cadeautjes thuis uitpakken en lekker grillen. De rest van al dat gedoe hoeft van mij ook niet. Al die verplichtingen, mooi niet dat ik kerstkaarten voor jan en alleman ga maken.


    Your make-up is terrible

    Ik hou van kerst, maar daar denkt m'n moeder anders over. Zij viert nooit kerst, en heeft het nog nooit écht écht gevierd. Volgens haar is dat niet nodig omdat we toch amper familie hebben. :/


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik vind Kerst echt leuk, al ben ik wel altijd alle kerstliedjes helemaal zat. Maar ik zit lekker op Malta met kerst :').


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Kerst is leuk. Eerste kerstdag eet mijn vriend mee met mij en de ene kant van de familie, tweede kerstdag naar m'n andere oma en die kan van de familie. :Y)

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 16:38 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    CallYouOut schreef:
    Mag ik mee onderduiken ._.?
    Ik heb echt een hekel aan kerst -min voedsel en cadeautjes- . Al die stomme songs, films en het zogenaamde gezellige zweer D:.

    Je bedoelt sfeer? :'D
    En ja hoor, duik maar gezellig mee onder. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Haha, lekker sarcastisch. Ik ga me samen met jou verstoppen, in een kerstcadeau. Of een winterkerstslaap houden, dan wordt je wakker als kerst voorbij is hèhè. Ik hou niet van al die heisa die er al weken voooor kerst wordt gemaakt, als Sinterklaas nog niet eens terug is naar Spanje. Maar kersteten gaat ere wel in. En kerstdesserts maken voor kerstdiner wordt ook leuk. En kerstmarkt in Duitsland is tof. Maar ik wel eerst niet meer ziek zijn..


    Aan niets denken is ook denken.

    Contostavlos schreef:
    Ik vind Kerst echt leuk, al ben ik wel altijd alle kerstliedjes helemaal zat. Maar ik zit lekker op Malta met kerst :').

    Jeeeeeezus. Dat wil ik ook. Mag ik even stikjaloers zijn? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het liefst zou ik onderduiken, maar ik moet kerst met mijn familie vieren. Ik krijg wel cadeaus (:


    Take risks and conquer your fears.

    Familie,
    en oud op nieuw in de stad op de Erasmus brug


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik vier geen kerst. :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vind Kerst juist heel gezellig. Ik vier het zaterdag al met mijn moeders kant van de familie en op eerste kerstdag met mijn vaders kant van de familie. En verder zijn we gewoon thuis, spelen spelletjes en luisteren naar de Top 2000, as always. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Barnabas schreef:
    (...)
    Je bedoelt sfeer? :'D
    En ja hoor, duik maar gezellig mee onder. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. :Y)

    Ja dat, was even vergeten hoe je het moest spellen :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor