• Donderdag heb ik 5 maanden met mijn vriend *proud*, maar we weten eigenlijk niet zo goed wat we moeten gaan doen x'D We gaan waarschijnlijk samen koken, omdat we dat allebei heel leuk doen en het ook vaak doen ^^ Maar weet iemand misschien iets originelers?
    En daarnaast, weten jullie nog dat ik in een topic vroeg om een tekst voor op een dogtag? Ik heb als cadeautje voor hem een mini-dogtag laten maken, en die is er zo uit komen te zien:


    Ik ben alleen niet helemaal tevreden over de kwaliteit van het ding.. Ik vind hem te plastic. Maar blijkbaar hoort dat zo ofz. Anyway x'D What to do, what to do?

    Edit: Hij ziet er op de foto wel nog plasticer uit dan irl :'D Dus zo erg is het ook weer niet, maar toch x'D

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 20:35 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Awh,zo lief.


    A best friend is like a four leaf clover, hard to find and lucky to have.

    Ik vind het mooi! (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Diggory schreef:
    Ik vind het mooi! (krul)


    Hier ook zo ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zo cute. n.n

    Ik had afgelopen zondag 9 maanden met de mijne, het beste wat wij hebben gedaan is om 3 uur 's nachts taart eten (daar had hij ineens zin in dus moest ik weer mee naar beneden).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Patronum schreef:
    (...)

    Hier ook zo ;D

    Hehehe ^.^


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik vind hem leuk hoor :'D Mijn vriend en ik hebben kettingen met zilveren plaatjes met hartjes erin, en onze namen erin gegraveerd gekocht toen we een halfjaar samen waren (:


    Alis volat propriis.

    Ik heb dezelfde ketting als mijn andere persoonlijkheid,
    aangezien ik geen vriendje heb :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wij vieren het niet echt elke maand, alleen als het echt een mijlpaal is (3/6/12 maand etc), maar wij geven elkaar gewoon af en toe iets. Vind ik leuker dan maar een keer in de maand, haha. Oh, ik heb ook bijna vijf maanden! ;D
    Meestal gaan we wel gewoon lekker ergens een terrasje pakken en dat vind ik goed genoeg, ik hoef geen slingers en dure dingen elke maand. :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zeg eerlijk; dat zwarte ding eromheen vind ik niks XD

    Maar wel kei lief ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wat doet een dogtag? ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    En hoe vond hij het? :O


    It's going to be difficult, but not impossible.