• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.


    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 14:38 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    JackxDaniels schreef:
    (...)
    Hahah, ik wist niet juist of ik het zou doen of niet, maar ik had iets van: ja, iemand moet toch even zoiets dom of onnozel kunnen zeggen? lol

    Haha, precies. Gewoon doen. Kan niets kwaad, toch? En ik weet al precies wat ik ga terugschrijven! Hehehe. Alleen, ik ga nu slapen. Dus morgen zie je 'm! [a']


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Exasperated schreef:
    (...)
    Haha, precies. Gewoon doen. Kan niets kwaad, toch? En ik weet al precies wat ik ga terugschrijven! Hehehe. Alleen, ik ga nu slapen. Dus morgen zie je 'm! [a']

    Ja inderdaad! En hahahah ik ben benieuwd nu! (aa) Goodnight!


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    {Goede voornemen van het jaar: niet teljens vragen waar je op kan reageren...
    So, waar kan ik met Beau heen?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [hahaha, mooie, exasparated (: hmmm...
    ennuh, bedankt allemaal !]
    Jade Alisha Daniels
    'Knife John' betrapte me toen ik naar hem keek. Hij grinnikte, "Is het interessant, meisje?" Ik voelde hoe ik licht rood werd. Ik wist niet precies waarom, maar op de een of andere manier werd ik er een beetje ongemakkelijk van als mensen me betrapten als ik naar hun keek. Toen ik zei dat ik me ging douchen en omkleden, glimlachte hij op een of andere rare manier. Ik grinnikte toen hij me van achter knuffelde. "Nou, daar wil ik graag aan meedoen." Fluisterde hij in mijn oor. Je kon iets te goed ruiken dat hij gedronken had, maar dat probeerde ik te negeren. Ik kon moeilijk op John gaan lopen zeiken, hij was nou eenmaal de leider. Nog voordat ik antwoord kon geven, kwamen Jack en Charlie binnen. "John, kan je hem niet meer in bedwang houden?" Riep hij sarcastisch, en ik begon te lachen. "If you wish..." Fluisterde ik terug, en met een klein grijnsje en een knipoog maakte ik me los uit zijn omhelzing. "Je weet me te vinden." Grinnikend liep ik weg, naar mijn kamer, waar ik op bed neer plofte en me achterover liet vallen. Na even zo gelegen te hebben, begon ik mijn spullen bij elkaar te rapen; een handdoek, schone trui, hemdje, en een joggingbroek. Ik had nou niet echt plannen om ergens heen te gaan dus dit zou wel goed zijn. Daarna zocht ik mijn make-up bij elkaar; ookal ging ik nergens heen, ik droeg altijd make-up. Altijd.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 11:28 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Wat kan ik met Jessica doen?]


    26 - 02 - '16

    [Chelsea, denk ik ? :3 ze kan naar het park komen ?]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Haha, ik raak in de war ja en ja dat kan]


    26 - 02 - '16

    Chelsea Jessica Green

    Nadat ik bij de McDonalds had gegeten besloot ik maar richting het park te gaan om het eten wat te laten zakken. Al mijn tassen laadde ik op mijn scooter en ik vertrok richting het park. Eenmaal daar ging ik languit op een bankje zitten. Ik keek om me heen naar mensen die de hond uitlieten. Ik raakte met mijn hand even de schoevendraaier uit mijn jaszak aan. Als toch iemand besloot mij aan te vallen of te overvallen, was ik er klaar voor. Ik pakte even mijn telefoon en bekeek even mijn facebook. Iemand had weer een reactie op mijn foto's gepost van mijn recente fotoshoot.


    26 - 02 - '16

    [Ik woon bij peetouders, goed? Enne, kan iemand in het kort vertellen wat er is gebeurd?]

    Maya Rose Damero

    Ik loop naar beneden en trek mijn jas en schoenen aan. Als ik de voordeur open doet roept mijn peetmoeder: 'Op tijd thuis zijn!' Ik rol met mijn ogen en loop naar buiten. Met een zucht begin ik te lopen, eigenlijk weet ik niet wat ik ga doen, maar alles is beter dan in het huis van mijn peetouders zitten. Niet dat ik iets tegen ze heb, maar ik wil niet dat mijn ouders vervangen worden. Ik begin naar het bendehuis toe te lopen. Iets anders heb ik toch niet te doen. Van alle bendeleden ben ik een van de jongste. Soms is dat redelijk irritant. Maar goed, het is eenmaal zo. Ik kijk om me heen. Ik moet door de kakbuurt om bij het huis te komen. Natuurlijk kan ik ook anders lopen, maar ik heb geen zin om om te lopen. Ik merk dat mensen naar me kijken en ik kijk ze met een geïrriteerde blik aan. Kunnen ze niet ergens anders naar kijken of zo?! Zo bijzonder ben ik niet. Na een tijdje kijkt iemand me zo erg aan dat ik geïrriteerd zeg: 'Kun je niet ergens anders naar kijken of zo?! Zo bijzonder ben ik niet.' De jongen is geschrokken en kijkt weg. Ik draai met mijn ogen en loop door.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Misschien reageer ik de komende dagen weinig tot niet, Upc heeft weer eens een storing dus het internet valt misschien vaak uit.]


    El Diablo.

    [Ik ben er de komende dagen misschien niet, dat hangt er een beetje vanaf hoe de situatie bij ons thuis uitpakt (we hebben te horen gekregen dat mijn oma nog maar kort te leven heeft). Ik dacht, ik zeg het even.]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [oh wat erg voor je!;( veel sterkte!]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Ik zal er komende dagen ook niet al te veel zijn i.v.m de viering van kerst bij mij thuis]


    26 - 02 - '16

    [lenah: awh, sterkte!
    De rest; okii, fijne kerst allemaal :3


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Morgen ben ik waarschijnlijk ook niet]


    That is a perfect copy of reality.