• Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik mis de middelbare school echt. Toen was alles nog zo gemakkelijk en moest ik nog niet de zware lasten dragen die ik nu op mijn schouders heb liggen.
    Niet alleen dat, maar ik mis gewoon enorm wie ik toen was.
    Ik was met een vriendin aan het praten over 2009 en hoe dat een fantastisch, hilarisch jaar was. En god, ik ben het zo hard beginnen missen dat ik gewoon al onze stories van toen opnieuw ben beginnen lezen, ook al zijn die nu barslecht.
    Ik loop er gewoon zo ongelukkig mee rond dat ik op elk moment in huilen wil uitbarsten. Ik voel gewoon hoe het me opvreet vanbinnen.
    Ik wil niet opgroeien, ik wil écht niet. Ik wil gewoon terug naar 2009 en daar blijven. :c

    Ahhw, don't cry! Het is toch juist fijn dat je toen zo gelukkig was (: Probeer daar juist het goede uit te halen en momenten in 2014 te vinden dat je weer zo gelukkig bent als je toen was, zou ik zeggen (:

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 12:45 ]

    Ma kindje toch. Ik mis het soms ook wel. Gewoon omdat ik toen nooit moest leren. En nu zit ik mijn tijd te verdien aan studeren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je bent echt m'n spiegelbeeld.
    Ik hoor alleen maar personen praten over hoe blij ze zijn dat ze eindelijk van de middelbare school af zijn en kunnen 'studeren' – maar ik zou ook niets liever willen dan terug naar het middelbaar en me zo veel 'vrijer' kunnen voelen, niet continu gebukt gaan onder alle druk en stress.

    Je moet maar zo denken ; 2014 komt er aan, een heel nieuw jaar vol nieuwe dingen je kan bereiken.

    Mocht je ooit nog ergens mee zitten, sta ik altijd voor je open – m'n GB & PB.


    ik heb ook spijt dat ik op de middelbare school vond dat ik teveel huiswerk had en op de basisschool 2 keer per week huiswerk al keiveel vond.
    Vergeleijken met nu heb ik zoeits van had ik dat maar. Maar terug? Nee, ik heb nu een fijne klas waar ik gerespecteerd word om wie ik ben en iedereen in onze klas is gelijk en doordat een groot deel dingen heeft mee gemaakt voel ik me veilig dus nee ik wil niet terug

    maar meisje het komt goed. kijk naar de toekomst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Langs de ene kant was ik erg blij dat ik de middelbare school achter me kon laten. Ik had echt behoefte aan een nieuwe start en de universiteit was daar de ideale kans toe natuurlijk. Maar nu, midden in de blok, mis ik de 'goede oude tijd' in het middelbaar. Vergeleken met nu leken al die bergen huiswerk van toen drie keer niks :]

    Ik snap je gevoelens dus wel, want ook ik wil liever niet opgroeien. Mocht je er mee blijven zitten, dan staan mijn gastenboek en inbox steeds voor je open!


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Ik mis de tijd waarin ik kind was meer eigenlijk. Of de zomer van 2 jaar geleden, die ook. Kon ik daar maar voor eeuwig blijven, toen ze nog zoveel om me gaf en alles gelukkig was terwijl we samen waren.


    Your make-up is terrible

    Zelf mis ik de middelbare school niet echt; maar dat is gewoon omdat ik nu veel betere vrienden heb gevonden dan ik toen had.. Het enige dat ik mis aan het middelbaar is het feit dat het toen allemaal wat simpeler was (ook al leek het toen verschrikkelijk moeilijk haha) en ik denk dat niemand echt wil opgroeien.. En dat doe je ook nooit volledig, diep vanbinnen zal je altijd een kind blijven; als je ooit zelf kinderen hebt zul je met veel plezier met hen meespelen (ook voor jezelf, dan heb je eindelijk een excuus om weer eens met dat kinderspeelgoed te spelen) of een kinderfilm te zien (want die blijven geweldig) en ach, het leven gaat voort, je moet gewoon positief blijven en er het beste van maken :D


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Aah, ik heb juist het omgekeerde. Zou voor geen goud teruggaan naar de middelbare school nu ik op het HBO eindelijk tussen de mensen zit die op dezelfde lijn zitten als ik. Wel vervelend, hoor! Kun je niet met wat mensen van je middelbare school een gezellig dagje inplannen? Weer een beetje teruggaan naar hoe het toen was?


    ars moriendi

    Hmm...aan de ene kant mis ik bepaalde tijden wel, aan de andere kant niet...
    Aan de ene kant wil ik eigenlijk graag weer 17 zijn...toen moest ik nog niet zoveel zelf betalen, maar werd eigenlijk alles voor mij betaald en had ik niet zoveel verantwoordelijkheden...aan de andere kant was het voor mij qua vrienden en in mijn vrije tijd leuke dingen doen niet zo geweldig...

    Daarnaast, aan de ene kant mis ik de middelbare wel, omdat ik - nu ik op de uni zit - meer voor de studie moet doen en minder energie en vrije tijd heb, maar als ik dan bedenk dat ik nu echt iets doe wat ik leuk vind en niet allemaal nutteloze zooi, die ik eigenlijk toch nooit nodig heb, dan ben ik blij dat ik het achter me gelaten heb...

    Zoek eens wat je allemaal nu leuk vind...er is toch vast wel iets of iemand waar je enorm dankbaar voor bent :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ai, dat is niet leuk :c Ben je al lang van het middelbaar af? Want iemand die ik ken en die al een paar jaren studeert, zei laatst dat hij in het begin echt heimwee had en terug wou, maar ondertussen is hij er aan gewend en redt hij zich prima. Dus na een tijdje komt alles wel terug in orde, niet?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Aww wat naar! Ik herken dat gevoel ook hoor. Ik word in januari 18 en dan wordt je volgens de wet toch volwassen, dat is ook heel bizar vind ik. Laatst liep ik door een speelgoedwinkel om een game te kopen, daar stonden allemaal kindjes iets leuks uit te kiezen voor kerst en zag ik wat voor gaaf speelgoed ze tegenwoordig hebben. Toen miste ik het ook wel even om weer terug kind te zijn. Ik denk dat ik hetzelfde zal hebben straks als ik ga studeren. Ik zit nu in mijn eindexamen jaar en moet een studie kiezen. Na de zomer ga ik dan studeren, als ik slaag, dan denk ik dat ik de middelbare school ook heel erg ga missen, terwijl ik er nu een grote hekel aan heb.
    Raar eigenlijk he? Vroeg wilde je altijd volwassen zijn, maar als je het eenmaal bent wil je weer kind zijn.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Krull schreef:
    Ahhw, don't cry! Het is toch juist fijn dat je toen zo gelukkig was (: Probeer daar juist het goede uit te halen en momenten in 2014 te vinden dat je weer zo gelukkig bent als je toen was, zou ik zeggen (:

    Ik zou dat wel willen, maar ergens weet ik niet of dat nog gaat. Ik ben veel veranderd, heb mijn vrienden zien veranderen, enz. c:

    Ik zit nu in de 3e klas van de middelbare en heb echt een bloedhekel aan de middelbare. Maar nu ik jou berichtje heb gelezen denk ik dat ik er toch maar even van moet genieten, dankjewel!

    Maar om even wat troost te geven (hoop ik). Later als je nog ouder bent zul je weer terugkijken op de tijd die je nu beleeft en dan wil je vast ook terug. Geniet gewoon van iedere dag en wees blij dat je bestaat. Iedereen groeit op dus jij ook, misschien makkelijk gezegt maar zo is het wel.

    Krull schreef:
    Ahhw, don't cry! Het is toch juist fijn dat je toen zo gelukkig was (: Probeer daar juist het goede uit te halen en momenten in 2014 te vinden dat je weer zo gelukkig bent als je toen was, zou ik zeggen (:


    Some people are art and do art at the same time

    Met jou kan ik praten. Ik vind het MBO echt een hel.. Sinds ik van de middelbare ben, is alles zo snel gegaan en iedereen gaat er van uit dat je nu bezig gaat met je toekomst. En als ik dan een half jaartje terug kijk, denk ik: ''Fuck, ik word wel erg snel volwassen nu...''. Ik wil zo graag terug naar de middelbare, naar mijn vrienden daar. Onbezorgd leventje, klagen over je lange schooluren die maar tot vier uur duurden. Als ik nu bij een paar vriendinnen kom die ik niet vaak meer zie, zeggen ze: ''Loui, ik heb je echt gemist hoor.'' Echt, dan kan ik wel huilen.


    Hurry up, We're dreaming!