• Ik heb weer en idee hoor!!
    Nou eigenlijk 2, maar ik begin er met 1tje.
    En natuurlijk,, heeft Elle dan ook weer Rollen Nodig,, anders Kmt Elle niet ver! En Elle vind het leuk om in haar 3de persondelijk heid te praten,, of was het nu 2de persondelijk heid?! >.<

    Maar oke,, Eventjes waar het verhaal over gaat!


    Bill en Tom ZIjn hier nog maar 15,, En zijn nog niet bekend enzo. Ja dat worden ze pas later in het verhaal.. Ze zitten dus nog op sgool, En natuurlik zit er ook een meisje in de klas. Heel logies. Dat meisje (De hoofdrol) Lijkt een gewoon meisje met een gewoon leven,, Ze heeft vrienden op sgool, word niet gepest,, heeft Liefe ouders. Maar er is tog iets met haar. Ze vind zigzelf veel te dik. OKe ze is niet Dun,, teminsten nog niet heel erg. maar ze is ook niet dik. Ze heeft geen buikje, maar wel gewoon haar vrouwelije vormen. Allen zij ziet dus niet dat ze dun is, en wil afvallen. Elke pauze gooit ze haar broot weg. En als ze dan tog iets eet verdwijnt ze de wc in, en slikt ze laceerpillen (Foud gesgreven dnek ik) Het meisje beseft niet, dat ze verkeert beig is. Niemant weet dan ook waar ze mee bezig is, en niemant ziet ook da ze steeds dunner word. Behalfen Bill en Tom.

    Oke,, Het is wel een betje duidelijk zo tog?

    Rollen:

    Hoofdrol;Flo
    Bf Hoofdrol van haar school;
    Bf hoofdrol, van haar buurt;
    Nu nog Vriendin Tom(wel voor lang);pam1iris
    Vriendin Bill;xPLOPMELK
    Latere vriendin Georg;KiMxGeOrG
    Latere vriednin Gustav;MILLIONAIRx3
    Gewonen vriednin Bill en Tom;
    Bitch van de school;DeadPrincess


    Dat waren ze,, als je zelf nog ieddeen heb,, meld het!

    Wat ik wi weten;

    Naam;
    Plaatje;
    Teksjte alles er op en er aan;



    Belangrijk!!!!!
    Als Hoofdrol,, niet gaan lopen zeggen, Omg, ik vind mezelf veel te dik enzo,, Want dat zegt ze tegen nik sof niemant,, dat is totaal iets wat ze denkt!!!
    En voor Bf hoofdrol, niet gaan lopen zeggen,, Ik merk dat het niet goed gaat met (Naam Hoofdrol)


    Dunno ><

    Maar darom is hij al zekker meer dan 70 x bekenen >.<


    Dunno ><

    Die mensen willen misschien geen rol?


    Music is the new sex

    En hoez niet,, omdat het een K*t iedde is!


    Dunno ><

    Nee,omdat ze dat niet boeit?


    Music is the new sex

    heb je al besloten wie de rollen hebben ?


    Believe in yourself.

    ik vind het een supper idee!!!!!!


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Heel veel mensen vinden het een supper idee dus je moet gwn door gaan ;)

    JA mesnen die kans maken op een rol-_-'' Maar dat is of de hoofdrol,, of vriednin bill en of tom,, en er is er ook entje Bf hoofdrol,, maar die wl het lieft de hoofdrol.
    En er zijn nog meer meensen nodgi hoor!!


    Dunno ><

    SUPER IDEEE kzit nog maar just op de PC ^^ en kzag u rollen topic en voila !
    Hmm
    Rol : hoofdrol, of vriendin TOM ^^


    Naam; ANNOESKA

    Plaatje; http://media.photobucket.com/image/brookelle%20bones/ViolentxViola/l_20520e6ca0c964b522bb8c040de6f500.jpg?o=16

    Teksjte alles er op en er aan;
    komt


    Gilles (ll)

    Bitch van school
    Naam; Josje
    Plaatje; http://xpigs.files.wordpress.com/2008/03/iphone-sexy-sex-hot-girl-ipod-i-phone-i-phone-i-pod-i-pod-cut-price.jpg
    Teksjte alles er op en er aan;
    Hii Dudez,
    Ik ben Josje en ik ben 15 jaar oud en heb dan ook 14 jaren van mijn leven in Los Angelos gespendeerd. Maarja, toen mijn vader ander werk kreeg, moesten we naar deze klotezooi verhuizen. Ik heb bruin styl haar & bruine ogen en ben zeker geen poesje om zonder handschoenen aan te pakken. Mensen zeggen dat ik een bitch ben, een verwaand kind. Wel ik geef toe, dat is zo en ik ben er fier op. Ik heb alles, krijg alles en niemand zegt me wat ik moet doen. Al zeker niet die stomme kinderen van school! IK ben populair, niet zij. Ik woon bij mijn ouders in een supergrote villa, samen met mijn kleine irritante zusje. Nou, maar laat ik maar weer door gaan doen want ik moet gaan shoppen en moet me nog klaarmaken, Toedlz <333.


    What you see, is what you get.

    IEdereen een rol nemen:O
    En bedankt voor de rol^^


    Music is the new sex

    Latere vriendin Georg

    Naam; Kim

    Plaatje;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Teksjte alles er op en er aan;
    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 20 jaartjes oud.Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Nog 4 mensen!!!


    Dunno ><

    yay een rol!!


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483