• Ja man, hallo oO
    Had ik 3 dezelfde cd's + shirts besteld uit Amerika voor mezelf en twee amigo's van me. Leek alles goed te gaan, want op 24 juni was dat pakketje al in Oostende. En toen hadden ze gebeld om te vragen of het voor commercieel gebruik of privé is oO en intussen is dat pakketje in Brussel en moet ik een heel document invullen + een kopie van de factuur erbij steken en heel de zever. Im like, wtf? Zend dat gewoon naar het adres dat ik opgegeven heb, precies alsof ik een commercieel zaakje ga beginnen met ocharme 3 cd's. Oo echt man, dikke bullshit.
    IK DOE DAT NOOIT MEER.

    Ja tuurlijk, waarom zou je geen commercieel zaakje beginnen met 3 CD's? Kassa kassa (cat)

    Hahaha. : D


    your eyes are like stars in the night.

    Omg wtf. Die verkoopmensen stellen zich echt aan, lol.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ja, dat is de reden waarom ik eerst heel Nederland, België en Duitsland doorzoek voordat ik iets ga bestellen via internet. Je krijgt meestal van die domme problemen bij dat bestellen.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Desperation schreef:
    Ja tuurlijk, waarom zou je geen commercieel zaakje beginnen met 3 CD's? Kassa kassa (cat)


    haha, dat dacht ik dus ook.(krul)


    Smiling but close to tears.

    ;D
    M'n papa had ook ooit een probleem met bestellen vanuit Amerika --'

    Maar dan dat hij, ipv 8 dagen op zijn dvd moest wachtten (zoals het op de site stond), moest hij 3 maanden wachtten O.o

    Eerst bij de buurlanden kijken voor je iets gaat bestellen :Y)


    You’re falling into history.

    CandyKiss schreef:
    ;D
    M'n papa had ook ooit een probleem met bestellen vanuit Amerika --'

    Maar dan dat hij, ipv 8 dagen op zijn dvd moest wachtten (zoals het op de site stond), moest hij 3 maanden wachtten O.o

    Eerst bij de buurlanden kijken voor je iets gaat bestellen :Y)

    Het is altijd wat met die Amerikanen ;x
    Ik kon niet anders dan uit Amerika bestellen, aangezien het een pre-order was. :')

    Nog nooit problemen gehad... Oh jawel bij een chinese site die besloot alles lekker apart te versturen. Waardoor de kans op extra belasting betalen heel groot was. Gelukkig is er niks gebeurd, maar ik kijk de volgende keer wel uit.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Haha, dat is best wel grappig :'D


    Never run out of reasons to smile...

    We kunnen samen wel een muziekwinkel beginnen met drie CD's :9~ want je hebt toch wel gezegd dat het voor commercieel gebruik is?
    lol jk, maar je hebt ze nu tenminste wel :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    voor je iets besteld uit een ander land, lees reviews van andere mensen! ik heb een keer uit japan besteld, heb allemaal dingen gelezen en wist dat ik er 30 euro douanekosten bovenop kreeg. Tja.


    "Let them eat cake!"

    Inception schreef:
    We kunnen samen wel een muziekwinkel beginnen met drie CD's :9~ want je hebt toch wel gezegd dat het voor commercieel gebruik is?
    lol jk, maar je hebt ze nu tenminste wel :3

    Joman. (nerd) Hee, mss kan je een grote lading cd's kopen in london aan een goedkope prijs, lekker winst maken 8DD
    Nou, ik heb ze nog steeds niet, dus ben ik nog altijd pissed. En ik ben ook enorm pissed om dat shirt. Het is de afbeelding van een vrouwenshirt, maar het blijkt wel een unisex te zijn. im like FFUUUUUUU-

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 12:32 ]

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Joman. (nerd) Hee, mss kan je een grote lading cd's kopen in london aan een goedkope prijs, lekker winst maken 8DD
    Nou, ik heb ze nog steeds niet, dus ben ik nog altijd pissed. En ik ben ook enorm pissed om dat shirt. Het is de afbeelding van een vrouwenshirt, maar het blijkt wel een unisex te zijn. im like FFUUUUUUU-


    oooooh wacht dan had ik het verkeerd gelezen, je moet ze nog halen. Dat is kut inderdaad o:
    En ja zal ik doen (nerd)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Desperation schreef:
    Ja tuurlijk, waarom zou je geen commercieel zaakje beginnen met 3 CD's? Kassa kassa (cat)


    Only losers can act the way you do

    Een zaak beginnen met 3 CD's gaat ook echt lukken :'D

    Stelletje pipos, haha


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells