• Vijf meiden hebben ongeveer een jaar geleden mee gedaan aan het welbegeerde x-factor, 3 meiden zitten daarvan samen in een band, de andere 2 zijn solo’s. Deze vijf meiden worden uitgenodigd door One Direction om met ze mee te gaan op een soort vakantie, in een afgelegen bos, niemand kent elkaar, hoe zal dit allemaal aflopen? Komen er juist liefdesrelaties, of meer haatrelaties?


    Boys:
    - Harry Edward Styles - 230710
    - Louis William Tomlinson - Dinaggo
    - Liam James Payne - Exposure
    - Zayn Jawaad Malik - Styles
    - Niall James Horan - xTomlinster

    Girls:
    3 voor de band, wel allemaal uit hetzelfde land natuurlijk:
    - Meara Abbey Jones - Mallory
    - Aroa Elisa Fisher - Lifeisajoke
    - Yaelle Aymée Parker - Arriver
    En 2 solo's, moeten verschillende landen zijn:
    - Olivia Grace Foster - Madhouse
    - Camil Ameleigh Aguann - Purrfect

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - OOC liefst met (), [], {}, etc.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - Alleen Madhouse en Dinaggo openen de nieuwe topics.
    - 16+ is toegestaan.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 11:00 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meara Abbey Jones
    " Uhh... Die Aroa zit boven ende Yaelle ken ik niet" mompelde het meisje." En ik kom uit Spanje . I het hier altijd zo'n saai weer? Het is hier echt koud! En dat noemen jullie zomer?" vroeg ze lachend." Es come es. Y que nadie puede cambiar. Ni dios." zei ze lachend. Ik grinnikte zacht. Ze vertaalde het stukje tekst voor me wat niet nodig was." Ik kan Spaans hoor" vertelde ik lachend. Ameleigh begon het liedje Perfect tr zingen, het was echt een vrolijk kind. Ik zong zachtjes mee en bekeek het meise goed. Ze zag er erg bruin had, ze was typisch spaans. " o sorry, ik zing meetal," giegelde ze." Geeft niks hoor, ik ook," antwoorde ik grijnzend. " En ja, het is hier altijd zulk weer, dus wen er maar aan".


    •*• Lululu •*•

    Yaelle Aymée Parker

    Ik rijd in the middle of nowhere, en ik doe mijn oortjes in. Ik kijk op de navigatie en ik zie dat ik nog zo'n tien minuten moet rijden. Ik zuchte en ik keek naar de regen op de ruit. 'Het moet hier ook altijd regenen' denk ik bij mezelf. Dan kijk ik links van me en zie ik al een aantal meiden. Dan weet ik dat ik gearriveerd ben. Ik parkeer mijn auto en stap uit. In de verte zie ik ook al Meara staan.
    Ik loop naar haar toe en zie dan dat er nog een meisje bij staat, ik herken haar nog niet. Ik geef Meara een knuffel en vraag of Aroa er al is. Dan stel ik me voor aan het meisje 'Yaelle Aymée Parker, bandlid' zeg ik tegen haar 'Hoe heet jij?'


    That is a perfect copy of reality.

    Meara Abbey Jones
    Ik zie dat Yaelle in de hal staat, waarna ze naar ons toe komt gelopen. " Hey" begroet ik mijn vriendin. Ik krijg een knuffel waarna ik een kus op haar wang deuk. Ik knik als ze vraagt of Aroa er al is. Ik hijs mijn weekend tas weer op mijn schouder." Ik ga mijn spullen even wegzetten, gaan jullie mee of blijven jullie hier ?" vraag ik zachtjes. Zonder op hun antwoord af te wachten draai ik me om en loop nar de trap, die ik snel op loop. Ik kies snel een kamer, pak mijn spullen uit en kijk even om me heen. Ik bedacht me opeens dat Aroa hier ook ergens zou moeten zijn. Ik sta op, kijk nog snel even in de spiegel en begin met het zoeken. Lang hoef ik nou niet bepaald te zoeken, aangezien Aroa zich bevind in de kamer naast mij. Ik vlieg mijn beste vriendin om de hals." Hoi" zeg ik zachtjes terwijl ik vrolijk naar haar glimlach.


    •*• Lululu •*•

    Camil Ameleigh Aguann

    'Hola! Soy Camil Ameleigh Aguann' glimlachte ik naar Yaelle. Ik stond op en liep naar de keuken. 'Tijd voor mijn lunch' zuchtte ik en ik doorzocht de keuken. Al snel kwam ik aan bij een fruitschaal die er stond en pakte er een sinaasappel uit. 'Heerlijk' grinnikte ik. Ik legde de sinaasappel terug en pakte uit de koelkast twee eieren. Uit het keukenkastje pakte ik de zak met brood, maakte hem open en haalde en twee sneetjes brood uit. Eigenlijk had ik geen idee waar alles lag, maar gokte er maar op. Het duurde onderhand een paar minuten voordat ik een pan had gevonden en zette die op het fornuis. Toen ik het fornuis aanzette, zette ik de pan erop. Ik brak eerst één ei en gooide die in de pan, om de schil weg te gooiden. Daarna brak ik het tweede ei en gooide ook die schil weer weg. Daar stond ik dan, een paar minuten de eieren te bakken en snel een bord te pakken. Daar legde ik de sneetjes brood op en de spiegeleieren legde ik op het brood. 'Zo' zuchtte ik en ik pakte een mes en een vork, om weer op de bank te gaan zitten en te eten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lifeisajoke schreef:
    [Ik heb een feest vandaag, dus ik weet niet wanneer ik zal reageren ;s]

    [ Ik ook (=. daarbij ben ik moren jarig en de dag darna ga ik op bezoek. Het zou dus kunnen dt ik wat later reageer.]


    •*• Lululu •*•

    [Er is vanochtend iets gebeurt waardoor ik voor twee dagen naar familie in Friesland moet.. ik weet niet of ik daar wifi zal hebben (als het er wel is zal ik hoogstwaarschijnlijk wel gewoon posten) maar eh, ja, just a heads up.. sorry.]

    Exposure schreef:
    [Er is vanochtend iets gebeurt waardoor ik voor twee dagen naar familie in Friesland moet.. ik weet niet of ik daar wifi zal hebben (als het er wel is zal ik hoogstwaarschijnlijk wel gewoon posten) maar eh, ja, just a heads up.. sorry.]

    [Oe, je komt mij uit Friesland redden. Nee, oké, wat het ook is. Succes en stay strong! <3]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Exposure schreef:
    [Er is vanochtend iets gebeurt waardoor ik voor twee dagen naar familie in Friesland moet.. ik weet niet of ik daar wifi zal hebben (als het er wel is zal ik hoogstwaarschijnlijk wel gewoon posten) maar eh, ja, just a heads up.. sorry.]

    [ sterkte, met wat het ook is <3]


    •*• Lululu •*•

    [omg, heb ik het gewoon gemist! ;'c iemand dje kan vertellen wat ik gemist heb en wat ik met Zayn kan doen?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Wel, je kan Zayn laten toekomen en met mijn persoontje praten ;p]

    [en die is waar?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Wel, gewoon voor de deur aangezien we niet binnen kunnen in dat huisje ding aangezien niemand van de jongens er nog is ;3]

    [oww, maar ik las net iets over Meara die wel al binnen is en en kamer uitzoekt?.....]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ow, oké, blijkbaar ben ik ook binnen ;s Uh, wel, dan ga ik gewoon terug naar buiten en kom ik Zayn daar tegen ? ;3]

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 0:25 ]

    Harry Edward Styles
    Ik voelde de plek waar zijn lippen mijn wang hadden geraakt nog natintelen, wanneer hij de motor startte en ik mijn gordel om deed. Toen hij vroeg waar we heen moesten, kon ik me wel voor m'n kop slaan. Ik had al de hele tijd het gevoel gehad dat ik wat vergeten was, en blijkbaar was het dus het adres van onze bestemming geweest. Ik draaide me richting Louis en keek hem schaapachtig aan. "Ik weet dat het in een bos is..." Mijn hoofd draaide overuren om op een snelle manier het adres te weten te kunnen komen. "Liam! Die weet het vast wel." Ik keek Louis hoopvol aan en lachte voorzichtig.

    [Voor mensen die zich vervelen: klik en voor als je wat minder tijd hebt: klik nof eens. Ik lag me gewoon dood, lol.]

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 1:32 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.