• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww
    Drew James Valentine - Roww




    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - HallowsEve
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - HallowsEve
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - HallowsEve



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione
    Jake Jail | Werewolve - Roww




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Mijn Motherfucking Topicss!!]


    Little do you know

    [Noo, my awesome topics!!!!!!]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Mijn gewone topics!!]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Mijn topics:)]


    ~

    Eleonora Luanna Lockwood

    Ik ging helemaal op in onze tongzoen en genoot met de seconde meer van hem, van ons. Ik streel met mijn hand over zijn buik en beëïndig dan langzaam de kus omdat ik even adem moet halen. 'Het voelt fijn met je Danny' fluister ik in zijn oor en kijk hem dan aan. Ik wilde zeggen dat ik van hem hield, maar dat was denk ik te snel.


    ~

    [mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blyss Felice Hide
    Ik knik.
    'Ja, ik woon helaas in de stad, dus ik kan amper in het bos zijn, maar een vroegere vriend van me woonde vlak bij het bos en hij nam me daar altijd mee naar toe. Het bos doet me aan hem denken,' zeg ik zacht.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Mijn topics
    iemand voor Sony? (of ben ik dom en moest ik ergens op reageren :3 ) ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Peyton Holmes

    Ik hoor haar zacht kreunen als ik wat harder begin te strelen en ergens voelt dat wel goed. "Dat maakt nu niet uit." fluistert ze zacht en wat hees tegen mijn lippen, waarna ze haar lippen helemaal op de mijne druk. Ik kus haar lichtelijk terug, tot ze me dwingt om mijn mond open te doen. Ik geef wat aarzelend toe. Ik voel hoe ze met haar tong zacht langs die van mij strijkt, terwijl ze gewoon door blijft gaan met het strelen van mijn stijve, waar ze haar hand steeds iets sneller en harder beweegt. Dan zuigt ze verlangend aan mijn onderlip, waarna ze haar lippen naar mijn oor brengt en zacht in mijn oorlel bijt. Nu komt er een heel wat luidere kreun uit mijn mond. De hand die net nog in mijn nek lag, glijd nu over mijn gespierde armen. Dan drukt ze zichzelf wat dichter tegen me aan en begint ze kusjes in mijn nek te geven.
    Ik ril onder haar kusjes en hou haar verlangend tegen mij aan gedrukt, terwijl ik de luide kreunen uit mijn mond probeer te dempen. Heel even vraag ik me af hoe een zeventienjarige mij zo goed weet te bespelen, maar ik wil er niet stil bij blijven staan. Met mijn hand glij ik onder het vest dat ze aan heeft en klik ik haar bh gemakkelijk open. Met de hand die op haar borst lag, ga ik nu onder de losse bh en begin ik zo zacht met haar tepel te spelen. Ik weet dat ik dit niet toe mag staan of zelf iets mag doen, maar ik luister niet naar mijn geweten en ga gewoon verder. Met de hand die net haar bh heeft losgemaakt, glij ik weer naar beneden, in haar nog half natte onderbroek en nu begin ik haar ook zacht te strelen. Mijn ogen sluit ik genieten, mijn mond half open

    Arya Raven Hale
    Aangezien hij net luid kreunde toen ik in zijn oorlel beet kan ik het niet laten nog een keer te doen, waarna ik weer verder ga met het geven van kusjes in zijn nek.
    Met zijn hand die op mijn billen lag glijdt hij onder het vest en klikt hij zonder moeite mijn BH open waardoor ik het gevoel krijg dat hij dit al veel vaker heeft gedaan, wat waarschijnlijk ook wel waar is. Zijn hand die op mijn borst laat hij onder mijn BH gaan. Hij begint zacht met mijn tepel te spelen en er komt een zachte kreun over mijn lippen. Zijn andere glijdt weer naar beneden. Nu laat hij die niet op mijn billen liggen maar gaat zijn hand mijn onderbroek in waar hij begint te strelen. Een luide kreun van genot komt uit mijn mond en ik kan me niet meer goed concentreren op het geven van kusjes in zijn nek. Daarom druk ik mijn lippen weer op de zijne, een stuk ruwer als net, terwijl mijn hand steeds sneller over zijn geslachtsdeel gaat en mijn ademhaling wat zwaarder wordt. Lichtjes hol ik mijn rug en ik duw mijn heupen tegen zijn heupen aan.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 17:57 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [iemand voor Aurora, Mason of Felice?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [):
    Vanaf morgen ben ik een week niet meer aanwezig ):
    Ik wil niet weeg! D:
    Ik mag niet eens smse of bellen, of wat dan ook op dat moterfucking kamp X.X
    Hoe tha fuck ga ik dat overleven?! Oke, well.. Als er leuke jongens zijn dan vermaak ik me vast wel :')
    Maargoed, aangezien de meeste mensen daar ongeveer netzoals mij zijn maak ik vast wel vrienden x'd
    En anders heb ik pech (':
    Maar nu even wat ik wilde vragen:
    Is er misschien iemand die alles voor me wilt bijhouden en als ik terug ben een samenvatting voor me wil maken zodat ik een beetje bij ben?
    Dat zou lief zijn (:]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 22:36 ]


    Little do you know

    [mijn topics]

    Roww schreef:
    [):
    Vanaf morgen ben ik een week niet meer aanwezig ):
    Ik wil niet weeg! D:
    Ik mag niet eens smse of bellen, of wat dan ook op dat moterfucking kamp X.X
    Hoe tha fuck ga ik dat overleven?! Oke, well.. Als er leuke jongens zijn dan vermaak ik me vast wel :')
    Maargoed, aangezien de meeste mensen daar ongeveer netzoals mij zijn maak ik vast wel vrienden x'd
    En anders heb ik pech (':
    Maar nu even wat ik wilde vragen:
    Is er misschien iemand die alles voor me wilt bijhouden en als ik terug ben een samenvatting voor me wil maken zodat ik een beetje bij ben?
    Dat zou lief zijn (:]


    [Ik kopieer alles in een worddocument voor je en dan zal ik het naar je toesturen als je terug bent, oke?
    Suc8 op dat motherfucking kamp]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Matt Jason Hartley
    Ik kijk om.
    'Nee hoezo? Oja en als je van plan was me te laten schrikken, succes,' grijns ik, ik ben onschrikbaar. Nog nooit heeft iemand me laten schikken en dat wil ik ook zo houden, ik laat zelf mensen wel schrikken, andersom hoort het niet.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Hij kijkt om, niet geschrokken zo te zien. "Nee hoezo? Oja en als je van plan was me te laten schrikken, succes" zegt hij met een grijns en ik glimlach even. Ik stap over het bankje heen en ga naast hem zitten. "We zulen zien" zeg ik met een grijns. "Als je mij laat schrikken, zal je zelf de schrik van je leven krijgen" zeg ik dan. "Dus wees gewaarschuwd". Ik weet nog toen ik hier voor het eerst was. Ik was weggelopen van huis, omdat ik het allemaal niet meer snaptje en waarom ik van alles verbrande en zomaar dingen in brand kon zetten en zo uit het niets voor kon laten ontstaan. Toen dachten ze eerst ook dat ik een buitenstaander was, dus wouden ze me weg jagen. Ik was eerst ook vrij bang en toen liet iemand me schrikken en toen heb ik hem in brand gezet.

    Liam Peyton Holmes

    Ze bijt nog eens in mijn oorlel, waardoor ik er weer een zachte kreun uit laat. Daarna gaat ze gewoon verder met het kusjes geven in mijn nek. Haar zachte lippen kriebelen en mijn lichaam rilt ervan. Er komt een zachte kreun over haar lippen als ik over haar tepel begin te strelen, net zoals de duidelijke kreun van genot als mijn hand zich alweer in haar onderbroek bevind. De kusjes in mijn nek lijken ongeconcentreerder te worden, waarna ze al snel haar lippen op die van mij rukt, we leen stuk ruwer als net. haar hand laat ze ondertussen steeds sneller over mijn geslachtsdeel gaan en haar ademhaling word wat zwaarder. Lichtjes holt ze haar rug en duwt ze haar heupen tegen die van mij aan.
    Ik kus haar terug, terwijl ik me iets meer concentreer op het verwennen met mijn vingers in haar ondergoed. Het moet wel, anders weet ik wel zeker dat het helemaal fout gaat. De manier waarop haar zachte vingers en handen zo snel over mijn geslachtsdeel bewegen, zorgen ervoor dat ik al snel mijn hoogtepunt zou kunnen bereiken, als ik nu niet aan iets anders denk. Als dat niet het geval zou zijn geweest, had ik haar allang op de grond neergelegd en verder gegaan, maar ik weet niet eens of ze dat wel wilt.
    "Oh, Arya." kreun ik zacht. "Weet je wel zeker dat je dit wilt?" vraag ik fluisterend met een bezorgde stem, terwijl ik het eigenlijk met tegenzin vraag. "Volgens mij ben je dronken..." murmel ik zacht tegen haar lippen aan.


    Your make-up is terrible