• Het is niet zo dat mijn gebit schots en scheef is, maar mijn voortanden staan niet helemaal recht. Persoonlijk vind ik het heel vreemd dat ik nooit een beugel heb gekregen en eigenlijk baal ik daar ook wel een beetje van. Ik zou graag willen zien dat mijn tanden mooi recht staan, maar aangezien ik over een halfjaar zestien word, wil ik op die leeftijd niet nog twee jaar met een heel ijzerwerk in mijn mond rondlopen. Daarom vraag ik me af of het mogelijk is om je tanden op een andere manier recht te laten zetten. Als dat zo is, zou ik graag willen weten of iemand hier dat heeft laten doen en hoe het resultaat is.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Amortentiae schreef:
    (...)Je lippen zullen precies inzakken als ie er uit is, want dat is echt raar dat je tanden opeens zo ver staan in je mond.


    O, dat klinkt erg plezierig .__.


    i put the fun in funeral

    Amortentiae schreef:
    (...)Je lippen zullen precies inzakken als ie er uit is, want dat is echt raar dat je tanden opeens zo ver staan in je mond.


    Mehehheheh, Sarahtje moet straks haar lippen vasthouden omdat ze anders over de grond slepen 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    Audacity schreef:
    Ik heb al ruim vijf jaar een beugel en het is het waard (cat). Mijne zou er deze maand uit gaan, maar ik vergat die elastiekies steeds, dus wordt het februari. Waarschijnlijk schrik ik me dood als ik mezelf in de spiegel zie zonder beugel.
    Een vriend van me is ook pas op z'n vijftiende begonnen met het dragen van een beugel, hij is nu zestien. Ik moest er aan wennen, maar dat moet je sowieso. Uiteindelijk is het wel beter.


    En het is zo zacht. Echt dat gevoel is goud waard.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Audacity schreef:
    (...)

    O, dat klinkt erg plezierig .__.
    Het is gewoon een heel raar gevoel dat vergelijkbaar is daarmee. En ik zat ook heel de tijd met mijn tong over mijn tanden omdat alles opeens zo glad aanvoelde.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Mehehheheh, Sarahtje moet straks haar lippen vasthouden omdat ze anders over de grond slepen 8D


    Jij bent hier degene met negerlippen >:c


    i put the fun in funeral

    Amortentiae schreef:
    (...)Het is gewoon een heel raar gevoel dat vergelijkbaar is daarmee. En ik zat ook heel de tijd met mijn tong over mijn tanden omdat alles opeens zo glad aanvoelde.


    Daar had een vriendin van me het ook steeds over, ja :]


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Jij bent hier degene met negerlippen >:c

    LOL. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    bij mijn ortho hangt er altijd zo'n poster en liggen er foldertjes van een beugel die bijna onzichtbaar is .. beetje wat Niall heeft
    misschien is dat een optie?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 13:52 ]


    To love is to destroy.

    Mijn heel gebit stond verkeerd (mijn ondertanden stonden voor mijn boventanden als ik beet waardoor mijn kin heel ver naar voor kon groeien, ze hebben dus heel mijn beet moeten aanpassen) en ik heb maar 1,5 jaar blokjes gehad. Dus alleen je voortanden zal wel meevallen.
    Ik kon kiezen tussen blokjes en een operatie (als ik 18 was), maar bij die operatie zou ik 3 maanden alles met een rietje moeten eten, dus mijn keuze was zeer snel gemaakt.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ga abders naar de orthodontist en bespreek je mogelijkheden (A)


    •*• Lululu •*•

    Misschien een nachtbeugel?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik had ook één scheve voortand die een beetje over de andere heenstond, maar omdat ik al 19 ben, kreeg ik geen orthodontie meer vergoed en had ik geen geld om dat te betalen.. Maar ik wilde het toch heel graag veranderen en dus heb ik twee kronen genomen, die zo'n twintig jaar meegaan. Nu zien mijn tanden er gewoon recht uit en je ziet echt helemaal niet dat ze niet echt zijn. Voor mij was dat echt een oplossing. Maar dat moet je dan wel zelf willen. Ik vond het persoonlijk niet erg van mijn echte tanden, omdat je immers nooit weet of je later toch op je mond valt en ze er toch uitvallen hahaha (+ bij een beugel kunnen je tanden na verloop van tijd ook weer scheef gaan staan als je pech hebt). Dus ik heb het zo gedaan en ik ben er tevreden mee (: En ik heb helemaal nergens last van (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Audacity schreef:
    (...)

    Jij bent hier degene met negerlippen >:c


    Dat is om beter mee te zoenen! o3o


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik denk dat het er van af hangt hoeveel last je ervan hebt. Als er altijd iets tussen je tanden zit of je je echt irriteerd aan een schaaf tandje kun je best een beugel nemen. Maar je gebit hoeft natuurlijk niet perfect te zijn, en een beugel is best vervelend.

    Lancelot schreef:
    Ik had ook één scheve voortand die een beetje over de andere heenstond, maar omdat ik al 19 ben, kreeg ik geen orthodontie meer vergoed en had ik geen geld om dat te betalen.. Maar ik wilde het toch heel graag veranderen en dus heb ik twee kronen genomen, die zo'n twintig jaar meegaan. Nu zien mijn tanden er gewoon recht uit en je ziet echt helemaal niet dat ze niet echt zijn. Voor mij was dat echt een oplossing. Maar dat moet je dan wel zelf willen. Ik vond het persoonlijk niet erg van mijn echte tanden, omdat je immers nooit weet of je later toch op je mond valt en ze er toch uitvallen hahaha (+ bij een beugel kunnen je tanden na verloop van tijd ook weer scheef gaan staan als je pech hebt). Dus ik heb het zo gedaan en ik ben er tevreden mee (: En ik heb helemaal nergens last van (:

    Dat is precies waar ik last van heb! Het is gewoon zo dat mijn ene voortand een beetje over de andere staat. Die kronen klinken als een heel fijne optie. Ik ga hier eens goed over na denken. ^^

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 14:13 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.