• Groter

    Hey,

    Ik hoor de meeste mensen meestal wel klagen dat er te veel topics worden aangemaakt over mensen die altijd maar stories zoeken, maar het valt me toch wel op dat de meeste toch wel over One Dicrection gaan. En dat snap ik dus helemaal niet, want meestal het spijt me, maar dat vind ik gewoon zit er niet zoveel verschil in. Er zitten er elke dag wel een paar in de Top, er zijn al zoveel mensen die 1D stories zoeken, zijn 'jou' eisen dan echt zo verschillend? Kan iemand me gewoon uitleggen hoe dit komt? Of ik misschien iets over het hoofd heb gezien ofzo?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Waarschijnlijk was er nu gewoon iemand die zijn/haar 1D-story heeft gepromoot in die topics. Ik vind dat je gelijk hebt, maar er is niks aan te doen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Omdat het zo is en hier weinig aan gedaan kan worden (cat)
    Normaal gezien heb ik hier dus geen last van aangezien ik GM ben, maar aangezien er nog altijd iets mis is met de betaalmethodes kan ik geen membership meer afsluiten.

    En dat van de top 5?
    Dat heb ik al lang opgegeven om er naar te kijken aangezien er vrijwel nooit iets origineels in voorkomt.
    Meestal hebben die stories niet eens een goede inhoud...en gaan ze vrijwel allemaal over hetzelfde


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vind het ook heel vervelend en nutteloos dat er 34890689 topics worden aangemaakt van 'Ik zoek 1D stories', maar goed, wat valt er aan te doen?
    En sinds de 'nieuwe Q' kijk ik eigenlijk nooit meer naar de top.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druella schreef:
    Ik vind het ook heel vervelend en nutteloos dat er 34890689 topics worden aangemaakt van 'Ik zoek 1D stories', maar goed, wat valt er aan te doen?
    En sinds de 'nieuwe Q' kijk ik eigenlijk nooit meer naar de top.


    •*• Lululu •*•

    Tja, eerlijk gezegd snap ik het ook niet heel goed. Er zijn immers heel veel one direction stories, dus ze lijken me ook niet heel moeilijk te vinden. Maar ach, niets aan te doen..


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Druella schreef:
    Ik vind het ook heel vervelend en nutteloos dat er 34890689 topics worden aangemaakt van 'Ik zoek 1D stories', maar goed, wat valt er aan te doen?
    En sinds de 'nieuwe Q' kijk ik eigenlijk nooit meer naar de top.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik erger me dood aan alle "Ik zoek stories" :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mensen zijn te lui om in andere topics te kijken


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Mensen zijn te lui om in andere topics te kijken


    26 - 02 - '16

    RainbowDash schreef:
    Mensen zijn te lui om in andere topics te kijken


    En toevallig zijn dat meestal Directioners (krul)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    RainbowDash schreef:
    Mensen zijn te lui om in andere topics te kijken


    This. Echt aaaaaaaah.


    You are beautiful, you are love.

    ik snap jullie probleem. maarja er kan niks aan gedaan worden, en 1D is bij de meeste toch wel liefhebbend, wat ik soms echt irritant vind.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ik denk nog steeds dat een algemeen 1D-story topic een redelijk goed idee is. Ook minder topics.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Z0RR0 schreef:
    Ik denk nog steeds dat een algemeen 1D-story topic een redelijk goed idee is. Ook minder topics.


    Waarom was dit idee niet goed dan?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    er is een one direction topic onder acteurs volgens mij, maar daar word nier naar gekeken =.=


    If you can dream it, you can do it❤️