• Hi there!

    Mijn Youtube kanaal staat eindelijk online! Voor nu zal ik proberen om elke week een video online te plaatsen waarin ik wat van de spullen die ik online besteld heb te laten zien. Mijn eerste video staat zelfs online! Ik heb een beetje last van mijn hooikoorts, wat je ook zeker zal horen, haha. De kwaliteit is helaas niet zo geweldig.

    Mijn kanaal



    Je kan me ook volgen op:

    Twitter
    Instagram

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 16:46 ]


    Your make-up is terrible

    Hehe, MT. Het is een leuke video c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga je absoluut volgen. Ik heb alleen geen yt-account, maar je kunt dus altijd een abo'tje meer tellen. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Ik ga je absoluut volgen. Ik heb alleen geen yt-account, maar je kunt dus altijd een abo'tje meer tellen. (:


    Thanks! Ik heb een twitteraccount toegevoegd voor de mensen die geen Youtube account hebben. ;3


    Your make-up is terrible

    Tarrant schreef:
    Hehe, MT. Het is een leuke video c:


    Aww, thanks!


    Your make-up is terrible

    Ik kijk eigenlijk nooit op YouTube, dus een abbo zal niet veel uitmaken. Maar als je het topic hier up to date houd van zie ik het vanzelf.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh, ik ga zo kijken (:


    16 - 09 - '17

    Het is geen geweldig video, maar hey, iedereen moet ergens beginnen, right? (:
    Mss kan je gewoon make up tutorial doen? Die zullen meer volgers trekken, denk ik dan.


    -

    FindingDory schreef:
    Het is geen geweldig video, maar hey, iedereen moet ergens beginnen, right? (:
    Mss kan je gewoon make up tutorial doen? Die zullen meer volgers trekken, denk ik dan.


    Haha, ikr.

    Maar ik ben niet zo goed in make-up. 8D Ik vind het leuk om uit te proberen, maar daar houd het ook wel op.


    Your make-up is terrible

    Ziet er leuk uit!


    <3

    Voor een beginnende Youtuber doe je het wel goed.

    Wolfram schreef:
    Voor een beginnende Youtuber doe je het wel goed.


    Dat is lief, dankjewel.


    Your make-up is terrible

    Pffff, de video is fantastisch!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, super leuk, Nikki. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Thanks guys. ;3 Ik ben trouwens van plan om een give away te doen als ik 100 abo's heb (nog 92 te gaan, lol), een dingetje van Wish. Vinden jullie dat leuk en wat voor iets zal ik dan weggeven?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Thanks guys. ;3 Ik ben trouwens van plan om een give away te doen als ik 100 abo's heb (nog 92 te gaan, lol), een dingetje van Wish. Vinden jullie dat leuk en wat voor iets zal ik dan weggeven?

    Je hebt die legging besteld /wbw. Nee, just kidding.


    Don't walk. Run, you sheep, run.