• Mhihi.
    Fijne feestdagen allemaal! ^^
    En een heel erg fijn en gezond 2013 toegewenst!
    Liefs!

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 13:58 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Merry Christmas to you too_O_.


    The odds are néver in our favor.



    Merry Christmas *O*


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Merry Christmas! (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.


    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 14:10 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Happy Christmas, hehe.

    Merry Christmas !


    we danced all night to the best song ever.

    Ik wil jullie allemaal een goed 2013 wensen vol vrede, respect en gezondheid. Dat het een mooi jaar word zonder geweld enzo en dat jullie een mooi kerstfeest hebben.
    Dat jullie gelukkig zijn en dat jullie voor de dingen waar je aan twijfelt gewoon voor moet gaan.
    Voor mensen die iemand verloren hebben of voor iemand die in het ziekenhuis en voor de mensen de geen kerst vieren en kunnen vieren.
    Daar wens ik veel gezondheid en blijheid toe, laat alles wat gebeurd is achter je en begin het aankomend jaar een nieuwe start, met vreugde en blijheid en zie het leven positief.
    in alles wat negatief is zit ook een positieve kant, ga ervoor en zorg voor een geweldig en mooi jaar.
    Mensen ga niet stelen of andere foute dingen doen, hier krijg je spijt van!
    het leven is te kort om te genieten, laat de wereld niet verpesten, een betere wereld begint bij jezelf!
    Merry Christmas and a happy new year for all the people in the world!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    xxx me


    If you can dream it, you can do it❤️

    Merry Christmas! (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Haha, je was me voor, ik wilde ook zo'n topic maken, maar heb geen idee of er twee mogen zijn.
    Maariniedergeval:

    Merry Christmas (:


    Miep

    Jij ook!


    everything, in time

    Jullie ook allemaal en maak iets moois van 2013!:)


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Fijne Kerst en alvast een gelukkig nieuw jaar!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Happy Christmas iedereen!


    Tijd voor koffie.

    Merry Christmas. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.



    Merry Christmas. :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Zalig kerstfeest :D