• Zes jongeren [3 jongens en 3 meisjes] dansen hun hele leven al. Sinds 5 jaar geleden zijn ze samen een dansgroep, onder leiding van hun docent.
    Drie weken geleden is een van de leden vermoordt. De dader is bekend, niet gevat. Vooral uit op het leven van de anderen.
    Ze leven naar elkaar toe en hebben last van het enorme verdriet dat op hun schouders rust. De docent probeert hen erdoor te helpen, wat moeilijker lijkt dat gedacht.
    Wat als de dader van de moord op de dag van de jaarlijkse voorstelling andere plannen heeft dan een gezellige show?
    Valt de groep uiteen of houden de noten van hun lied hen bij elkaar?


    Rollen:

    Meisjes:
    - # Elizabeth 'Ellie' Esmée O'Pry ~ Clock
    - # Calliope ‘Callie’ McDroozy ~ Rider
    - # ~ ColoredPaws


    Jongens:
    - # ~Roche
    - # Daniel Cameron Vartanian ~ Shooter
    -


    Docent:
    - # Milenka Popova ~ Sylvesti

    Slachtoffer:
    - # Maia O'Pry ~ Anguish


    Moordenaar:
    -

    Regels:
    # Minimum 4 regels.
    Er wordt oop gelet op extra enters!Meer mag natuurlijk!
    # 16+ mag.
    Daaronder wordt alles verstaan. Hou het wel netjes.
    # Géén eendags rpg.
    Je hoeft niet ervaren te zijn. Doe toch je best.
    # Sluit niemand uit etc.
    Praat met meerdere personen!
    # LET OP SPELLING EN ANDER DINGEN.
    Leestekens, woorden en andere.
    # Eén personage per account.

    Invullen!

    Rol:
    Volledige naam: [Tweede naam hoef niet persé.]
    Leeftijd: [Tussen 13-17 leerlingen. De rest maakt niet uit.]
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [foto+beschrijving]
    Extra:

    Xxx.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 13:48 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik wil het slachtoffer wel zijn. (: Lijkt me wel leuk om die moord dan te beschrijven met de dader ghehe.


    everything, in time

    Je staat erbij!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Het lijkt me een leuk rpg, maar helaas ga ik een drukke tijd tegemoet dus deze skip ik. Veel plezier!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Volledige naam: Maia O'Pry
    Leeftijd: Zeventien
    Innerlijk: Maia is normaal een rustig persoon. Mensen die haar kennen weten echter ook dat ze nogal een kort lontje heeft. Ze is nogal streng voor zichzelf en voor anderen, wanneer iets dan ook niet gaat zoals ze wil, kan ze nog wel eens uit haar slof schieten. Dit wordt vaak verkeerd opgevat, ze wil enkel het beste voor iedereen. Verder is Maia wel heel behulpzaam, intelligent en zeker een tikkeltje eigenwijs. Ook is ze ontzettend braaf. Ze rookt niet en is nog nooit in contact gekomen met enige vorm van drugs. Ze drinkt wel, maar enkel met feestjes. Ze noemt zichzelf dan ook een 'gezelligheidsdrinker'. Eigenlijk vindt ze gewoon dat het niet hoort. Ballet is niet zomaar dansen, al helemaal niet als je het op hoger niveau doet. Het is een levensstijl en daar hoort geen roken of drugs bij.
    Uiterlijk:


    Hierboven is goed te zien hoe Maia's gezichtsuitdrukking veranderd wanneer haar korte lontje is opgebrand.
    Ze heeft donkerbruin haar, waar van nature lichtere plukken inzitten. Haar ogen zijn bruin, bevatten een gouden randje en lijken vrijwel altijd te schitteren van pret. Natuurlijk vooral wanneer ze danst.
    Maia heeft een kleine lengte van 1,66, maar dit maakt het dansen enkel makkelijker. Ook voor haar mede-danser is het makkelijker in verband met het liften. Ze is daarnaast ook erg dun en lenig, dit vanwege haar jarenlange training. Ze is namelijk begonnen met ballet toen ze vier was.
    In de zomer verschijnen er lichte sproetjes rond haar kleine wipneus, iets waar ze niet zo heel trots op is. Wel is ze trots op haar egale huid die, vanwege de Spaanse komaf van haar moeder, licht getint is.

    Extra: Maia woont nog thuis bij haar ouders. Ze heeft twee schatten van ouders en geen enkele reden om het ouderlijk nest te verlaten. Wanneer ze haar middelbare school heeft afgerond wil ze graag naar een balletschool. Uiteindelijk hoopt ze bij het Russisch Staatsballet te kunnen dansen, dat is echt haar levensdoel.
    Maia heeft een jonger zusje, Ellie. De band tussen de zusjes is altijd al sterk geweest. Hun passie en liefde voor ballet heeft dat alleen maar versterkt. Ze helpen elkaar waar het kan en Maia is trots op de enorme vooruitgang die haar zusje iedere dag boekt. Ze is dan ook erg beschermend over haar.
    Hoewel ze weet dat Ellie niet blij is met haar dikke, onhandelbare haren, is Maia hier soms toch jaloers op. Haar bruine bos hangt altijd plat, terwijl dat van Ellie nog enigszins volume heeft.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 12:07 ]


    everything, in time

    Mag ik een meisje?

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 19:00 ]


    Happy Birthday my Potter!

    mag ik een meisje reserveren?
    rol krijg je dan later...


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Reserveer een jongen voor mij. De gegevens vul ik morgen in (:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Jullie staan er allemaal op!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Is de docent mannelijk of vrouwelijk?


    Bowties were never Cooler

    Ik wil graag een jongen reserveren.
    Ik vul de rol vandaag en anders morgen in!


    Sylvesti schreef:
    Is de docent mannelijk of vrouwelijk?

    De keuze is aan jou!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Clock schreef:
    (...)
    De keuze is aan jou!


    ballet toch?

    Dan recerveer ik de docent


    Bowties were never Cooler

    || Daniel Cameron Vartanian

    Roepnaam: Daniel, Danny, Cam
    Leeftijd: 17
    Haarkleur: Zwart
    Oogkleur: Felgroen

    Innerlijk: Daniel is - wat je in een woord kan noemen - een rotjoch, hij heeft laks aan alle regels die hem verteld worden en zal zich er voor geen goud aan houden. Het is gebruikelijk dat hij wordt opgepakt door de politie - door het geven van te grote feesten, alcohol schenken aan minderjarigen of in het bezit zijn van drugs en andere verboden middelen. Echter, wanneer het op dansen en de dansgroep aankomt lijken alle knoppen de andere kant op te schieten in zijn hoofd, zijn toewijding en inzet zijn daarom ook uitmuntend. De leden van de dansgroep zijn voor hem de belangrijkste personen in zijn leven, waardoor hij alles voor ze zal doen en hierdoor vaak beschermend en bezorgd over kan komen, ook al weet hij dat de overige leden van zijn 'badboy - leven' af weten. Verder is Daniel een echte vrouwenman, en loopt hij vaak rond met een nieuw meisje aan zijn arm, dat hij zo weer in kan ruilen voor de volgende. Echter, wanneer een meisje hem echt weet te boeien en waar hij voor wil gaan, doet hij dat ook voor de volle honderd procent en is hij zo trouw als het maar zijn kan.

    Uiterlijk: Daniel is een lange, gespierde jongen door het vele trainen bij het dansen, wat overduidelijk zijn zelfvertrouwen en vastberadenheid toont. Verder heeft Daniel ietwat langer, pikzwart haar - dat altijd op de een of andere manier speels en nochalant op zijn hoofd lijkt te zitten. Door Daniel's leven vertoont zijn gezicht een aantal harde trekken, wat hem er ouder uit laat zien dan hij daadwerkelijk is. Zijn ogen zijn felgroen, maar lichten alleen op wanneer hij zijn echte emoties toont - wat maar zelden zal gebeuren, zijn ogen reflecteren als het ware zijn ziel, een blik op zijn ogen en de personen die hem kennen weten hoe hij zich voelt. Alleen op de momenten dat hij echt aan het lachen raakt lichten zijn ogen op als sterren aan de hemel en verschijnen er kinderlijke kuiltjes in zijn wangen.





    Extra: Daniel woont in zijn eigen studentenkamer in de stad, doordat zijn ouders hem al op jonge leeftijd hebben laten weten dat hij niet gewenst was en dat ze eigenlijk niet voor hem konden zorgen. Dit is de reden waarom hij een 'badboy leven' leidt en alles kan uitvoeren wat hij maar zou willen uitvoeren. Dansen is het enige waar hij zijn emoties uit kan brengen en totaal zichzelf kan zijn, hierdoor heeft hij zich niet alleen ballet - maar ook andere dansen, zoals streetdance, de tango, etc. - meester gemaakt.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 22:35 ]


    Rol: Docent
    Volledige naam: Milenka Popova
    Leeftijd: 27
    Innerlijk: Milenka is een sterke jonge vrouw. Haar emoties heeft ze onder controle en laat ze ook eigenlijk niet zien. Ze is opzich lief, rustig en zorgzaam, zeker voor degenen die ze mag, maar ze kan ook zeer streng en serieus zijn, zeker als het over dansen gaat. Over haar passie moet je geen grappen maken.
    Ze is goudeerlijk en gedreven in alles wat ze doet. Ze zal nooit iemand de grond in boren of afkraken, maar ze is zeker niet bang om de waarheid te zeggen, hoe pijnlijk ook. Het leven is hard, zeker in de danswereld, en dat weet zij maar als te goed. Misschien dat het uit haar opvoeding komt maar ze denkt dat je beter maar hard tegen de waarheid aan kan lopen en dan nog 10 keer harder je best gaan doen om het toch te behalen, dan om altijd leugens voorgehouden te krijgen tot het punt waar het op aan komt.
    Ze heeft een hart van goud en zal alles doen voor gedreven leerlingen die willen leren, maar als je maar wat aanmoddert en geen adviezen aanneemt, hoe goed je ook bent, zal ze niks, maar dan ook echt niks voor je doen.
    Uiterlijk:


    Ze is een redelijk kleine vrouw, maar 1,55. Toch is ze gigantisch lenig, snel en flexibel. Haar haar komt tot haar kont en is zo zwart als de nacht, dezelfde kleur als haar grote twinkelende ogen. Haar huid is sneeuwwit en egaal en haar lippen bloedrood. Zoals veel ballerina's is Milenka heel dun. Ze eet opzich wel goed, maar danst zo veel dat je dat echt niet ziet. Ze is spier en bot, niet meer.
    Meestal draagt ze zo iets als in de foto: Haar haar in een knot, danspakje, tutu en spitzen. Buiten de dansstudio draagt ze haar haar het liefst los of in een lange vlecht over haar rug met een slobbertrui, skinnyjeans en lage converse.
    Extra: Milenka is een prima ballerina. Ze dans al zo lang als ze kan lopen. Ze is geboren in Siberie, Rusland. Ze is samen met haar ouders verhuist naar Moskow toen ze 4 was en daarna is ze toen ze bij het Nationale ballet zat doorverhuist naar allerlij landen. Nu het rustig is geeft ze les, wat ze super leuk vind. Toch als ze de kans zou krijgen om weer bij een Nationaal of Internationaal ballet te kunnen dansen zou ze direct ja zeggen.

    Misschien komt er meer, maar is ze zo goed?


    Bowties were never Cooler

    Waauw. Echt heel goed!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28