• Welkom op het Top 2000-topic!

    Dump hier alles over jou ervaringen met de Top 2000.
    Vind je het onzin? Of vind je het wel leuk? Luister je, of luister je niet?
    Kortom: Alles over de Top 2000.

    Persoonlijk luister ik vaak wel, met mijn ouders; alhoewel er natuurlijk wel veel liedjes worden afgespeeld die ik niet ken. Maar ja, vaak wel leuke nummers. En jij?


    Tijd voor koffie.

    Aaaand het nummer dat me altijd aan het huilen krijgt T-T
    Tears in heaven


    i put the fun in funeral

    Sound of silence. Een van de mooiste liedjes ever. <3


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Apocalyptic schreef:
    Het hoort voor mij gewoon bij Kerst en nieuwjaar. (: We kijken iedere avond met de familie Top 2000 a gogo en ik luister graag naar de Top 2000. Er staat onwijs veel goede muziek in (zoals the Beatles, Queen en Bruce Springsteen) dus het blijft genieten. En tsja, Bohemian Rhapsody hóórt gewoon op 1.


    Chaos is a ladder.

    A Whiter Shade of Pale, houd van dit lied <3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nog maar 21 nummers...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Zit hier op mn nichtjes tablet, top 2000 staat vanzelfsprekend op. Het einde nadert...


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Zit hier op mn nichtjes tablet, top 2000 staat vanzelfsprekend op. Het einde nadert...


    Ja, na dit nummer begint de top 10.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Hotel California! *O*


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    Hotel California! *O*


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nou, de nummer 1 was dit keer wel zeer verassend. (krul)
    Haha, nee hoor. Ik houd echt van de Top 2000. Zoveel goede nummers! Zoals altijd.


    Chaos is a ladder.

    Vanaf de top tien de meeste nummers vol mee zitten bleren. Bij Child in time en Stairway to heaven gekeken hoe mijn vader + oom wel erg enthousiast luchtgitaar speelden :').


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Vanaf de top tien de meeste nummers vol mee zitten bleren. Bij Child in time en Stairway to heaven gekeken hoe mijn vader + oom wel erg enthousiast luchtgitaar speelden :').


    Mijn moeder en ik gingen ook luchtgitaar spelen :Y) hahah!


    Ik vind het wel weer jammer dat het voorbij is :\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Audacity schreef:
    Vanaf de top tien de meeste nummers vol mee zitten bleren. Bij Child in time en Stairway to heaven gekeken hoe mijn vader + oom wel erg enthousiast luchtgitaar speelden :').

    Mijn tv stond knetterhard bij Child in Time. God ik ben zo gigantisch verliefd op dat nummer, niet normaal.
    Ik dacht overigens wel dat mijn boxen het begaven, want ik heb ze flink op de proef gesteld, haha. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Audacity schreef:
    Vanaf de top tien de meeste nummers vol mee zitten bleren. Bij Child in time en Stairway to heaven gekeken hoe mijn vader + oom wel erg enthousiast luchtgitaar speelden :').


    mijn vader ook. en ikzelf ook
    ohh, ik heb zo genoten (: lekker meeblèren, en nu moet ik afkicken


    Miep

    Heerlijk het jaar met de vriendengroep afgesloten met het traditionele Bohemian Rhapsody van de beste band allertijden. :Y)


    ars moriendi