• Ik zoek stories, want ik ben geabonneerd op stories waar bijna niets wordt geactiveerd.

Ik lees bijna alles, maar een paar dingen lees ik niet.

Wat ik niet lees:
    - Twilight
    - Tokio Hotel
    - Justin Bieber
    - Thriller
    - Horror
    - One Direction (alleen als je denkt dat het de moeite waard is en het een goede verhaallijn heeft)

P l e a s e, l a s t • Harold Styles
    Kijk maar of het je aanspreekt, x

Requiem for a dream

Silence before the Storm || HG || Cliffhanger & Lacrosse
    Official announcement:
    Dear fellow residents of Panem. Soon the annual Hungergames will start again and to make sure this year's Hungergames will last longer than the previous, we decided to team up the districts in 12 seperate teams of two random tributes. Later explanation will follow.
    Sincerely, the Capitol

Someone once said it was choice, not chance, that determines our destiny. I used to agree with him all my life. We write our own story, that’s what I thought. But after all that happened, I must say that I think I’ve changed my mind. Because if I’d really had a say in this, I sure would’ve chosen differently.
    District 2 - District 12 Hate-Lovestory.

Everything that drowns me, makes me want to fly.

Onzichtbaar

"Elise! Elise! Het sneeuwt buiten! Kom je mee? Anders wint Jonas weer het hele gevecht." Bij het woordje 'sneeuw' krulden Elises mondhoeken zich omhoog tot een glimlach. Haastig volgde ze haar neefje mee naar buiten, maar tot haar zoveelste teleurstelling zag ze hem weer niet. Enkel de witte sneeuw die naar beneden dwarrelde en op alles en iedereen een wit laagje vormden. "Wanneer toon je me eindelijk dat al wat je me vertelde echt was, mam? Hoe moet ik het Geloof helpen bewaren als niets van wat je me ooit vertelde waar blijkt te zijn?" prevelde het meisje radeloos.
    Niet ver van haar, onzichtbaar voor al wie niet tot het Duistere Leger of de Bewakers behoorde, zat een jongen met wit haar op de afsluiting. Zijn heldere, ijsblauwe ogen staarden voldaan naar de spelende kinderen en zijn handen omklemden een lange, houten staf waar zich ijskristallen op hadden gevormd.

Hij is gebaseerd op Rise of the Guardians. Jup, de animatiefilm. Maar er is echt helemaal niets in het verhaal dat eigenlijk echt iets met de film heeft te maken. xd

[ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 23:29 ]

help

It's five to twelve, darling.

Er stond één simpel zinnetje op het rode papier. Eén simpel zinnetje, maar het zorgde voor een vreselijk gevoel dat over me heen kroop.
    It's five to twelve, darling.

Het is een OP verhaal dat ik in augustus al begonnen was, maar ik was er niet tevreden over dus had ik besloten om het te herschrijven. Vanaf vandaag begin ik dus helemaal opnieuw. Ik hoop dat je toch een kijkje wil nemen. (:

The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

Onbekende Personen wel?

(Cover is link)

Our Family History

In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

The same and the difference,
    A mystery which never ends.

Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.

Thank you for the tragedy, I need it for my art.

12 districts,
    4 tributes of each district,
    2 children between the 12 and 18 years of each district,
    2 adults of each district,
    1 girl, 1 mother of each district,
    1 boy, 1 father of each district,
    48 tributes in total,
    100th Hunger Games,
    4th Quarter Quell has begun.

No one will be sure of not going to be thrown into the arena.

May the odds be ever in your favor!

Spoken and written in Dutch •
    Katniss Everdeen, Gale Hawthorne and Peeta Mellark have never exist in this story •
    Based on the idea of the second quarter quell •
    Take an abo, I'll not warn •
    Begins at: 08-01-2013 •
    Click on the first image to go to the story •

"If you don't know where to go, any road'll take you there"

Pim, die enig kind is, is zeventien als hij in de garage oude babykleertjes ziet. Deze zijn echter niet voor een jongetje, maar voor een meisje. Hij gaat er van uit dat zijn ouders gewoon dacht dat hij een meisje zou worden. Als blijkt dat dit de kleertjes zijn voor zijn zusje zijn die zeventien jaar geleden geboren had moeten worden, zet dit Pim toch aan het denken. Hij gaat naar haar op zoek en hij ontdekt dat ze nog ergens bestaat. Al is dat niet in de wereld waar hijzelf in leeft.

Fantasy
    Onbekende Personen

[ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 17:06 ]

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

Onbekende Personen
    (Cover is link)

Our Family History

In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

The same and the difference,
    A mystery which never ends.

Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.

Thank you for the tragedy, I need it for my art.