• New York.. Misschien ook wel de stad van het dansen genoemd. Het stikt er van de dansscholen, maar ook op straat zie je het genoeg. Laten we nou is de dansschool "White Rose" nemen. Je ziet altijd wel de jongeren die keurig al hun pasjes doen voor de spiegel, strak en netjes. Zo gaat het hier. Maar laten we nu is naar het plein een paar straten verder gaan. Waar je dagelijks een aantal jongeren ziet dansen op harde muziek. Ze bedenken hun eigen pasjes, hun eigen dans. Vol met salto's en andere snelle bewegingen. Maar wat als deze twee met elkaar te maken te krijgen? Want eerlijk is eerlijk, zo lijkt het wel. Terwijl de een een keurig persoon is, doet de ander wat hij wilt. En dat is maar een van de vele verschillen. Waarom krijgen ze met elkaar te maken? Sinds er is geklaagd wegens geluidsoverlast bij de jongeren op het plein, moesten ze een nieuwe plek zoeken om te dansen. En laat dat nou net de dansschool zijn. Maar hoe loopt het af? Levert het alleen irritaties op? Of vinden ze "Die andere wereld" wel leuk? We zullen zien..


    Oké, in elk groepje kunnen 6 jongeren. Géén uitzonderingen!

    Ballet: [Van de dansschool dus.]
    Destiny Alicia Montez - Malino
    Dessy Tamara Jones - Depay
    Eléonore Beau Amadou - Lifeisajoke
    Charles Parker - Realist
    Jongen:
    Jongen:

    Streetdance: [Van het plein dus.]
    Larissa von Dushberge - michellexoxo
    Mackenzie Jordan Lopez - ShortiiChey
    -
    Tyler Jay Montoya - Malino
    Brandon Jason Johnson - Depay
    Oliver James Woods - Realist

    Invullen:

    Ballet of Streetdance:
    Volledige naam:
    Eventuele bijnamen:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Extra:

    Regels:

    - Minimaal 3 regels
    - Geen perfecte personen
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen
    - We sluiten niemand buiten
    - Als je langer dan een week niet meer gereageerd hebt (Behalve met een reden) lig je eruit
    - 16+ is toegestaan
    - OOC tussen haakjes
    - 2 personages per account, wel in verschillende groepen

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 21:29 ]


    El Diablo.

    Is goed!


    El Diablo.

    Kan ik nog een meisje van streetdance?

    Nee sorry, het is vol.


    El Diablo.

    Is het goed als ik hem morgen invul?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Tuurlijk!


    El Diablo.

    Haha ja daar was ik al achter, maar geeft niks

    Yay, dan kunnen we bijna beginnen!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Als de overige mensen hun rollen invullen kunnen we beginnen :')


    El Diablo.

    Oh sorry, had het druk. Zit op m'n mobiel, morgen vul ik hem in]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik stop toch, i.v.m privé leven


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ik schrijf me toch uit vanwege privé redenen. Je mag mijn rol aan xKimx124 geven.


    Do what people say you can't.

    Is goed..


    El Diablo.

    Ballet of Streetdance: Ballet
    Volledige naam: Charles Parker
    Eventuele bijnamen: Charlie
    Leeftijd: 19


    Karakter: Charlie is een hele vrolijke jongen en kan het met de meeste mensen erg goed vinden. Zijn ouders zijn toen hij klein was gescheiden maar hij is opgegroeid in Australië bij zijn vader en stief moeder. Hij woonde toen een jaar bij zijn moeder en nu op zichzelf voor het dansen. Hij is gek op dieren en heeft dan ook een hond en twee katten in zijn appartement.
    Hobby's: Piano spelen en dansen
    Extra: Charlie durft niet verliefd te worden omdat hij bang is gekwets te worden.

    Sorry dat hij zo kort is.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 21:26 ]

    Ballet of Streetdance: Streetdance
    Volledige naam: Oliver James Woods
    Eventuele bijnamen: Oli
    Leeftijd: 20
    Karakter: Oliver is geen opn persoon. Het duurt lang voor hij je vertrouwd maar als je eenmaal een vriend bent van hem zal hij alles voor je doen. Hij is heel trouw maar is met vrouwen een echte badboy. hij is een flirter en heeft er geen probleem mee een hart te breken. hij is nog nooit écht verliefd geweest en hij is ook vanplan niet verliefd te gaan worden. Op niemand. Oliver uit zijn agresie in het dansen. Zijn jongere zusje Senna is overleden door een auto ongeluk. Hij reed in de auto en voelt zich nog steeds heel erg schudlig hier over. hij vraagt zich vaak af waarom hij niet dood gegaan is inplaats van haar.
    Uiterlijk:


    Oliver heeft een nochalante chagerijnige uitstraling wat ook wel bij hem past. hij is lang en gespierd met donkere ogen en donker haar.
    Hobby's: Oliver is gitaris en zanger in een bandje.
    Extra: Hij komt uit engeland en heeft dus een brits accent.

    Ik ga het topic openen!


    El Diablo.