• Ik kan vandaag niet kiezen hoe ik mij voel. Na 9 maanden ben ik dan eindelijk aangenomen op een stage. Een dag opvang/activiteiten centrum voor jong dementerende mensen.
    Nog geen uur later hoorde ik dat mijn zieke kat waarschijnlijk een tumor heeft of een hele erge infectie. In minder dan 3 dagen had de kat een heel dik oog (dat nu niet meer open gaat) en een dikke schouder. Mn vriend heeft haar weer naar de dierenarts gebracht.
    Gisteren bij de dieren arts al 100 euro uitgegeven en vandaag nog eens 135 euro. Als ze een tumor heeft laat ik haar inslapen. Het zou dan gaan om een agressieve tumor en dan is het eigenlijk einde verhaal. Plus dat het mij zoveel geld kost om haar te helpen (wat waarschijnlijk geen baad heeft) dat ik het niet kan betalen.
    Mijn vriend is heel erg aan haar gehecht wat het nog moeilijker maakt. Ik vind het vreselijk om hem zo te zien. Urgh.

    Bedankt voor het lezen, ik moest het ff kwijt ):

    Edit: Geen tumor. Wel allergische reactie, de kat ligt aan het infuus. Kan moeilijk ademen. Als de zwelling niet afneemt dan is het einde verhaal. Dit middel is het laatste redmiddel. We laten haar dan morgen inslapen.


    R.i.p Stitch.
    Eet ook een harinkje voor mij in de poezenhemel.
    Fijne dierendag ):

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 10:00 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dat is echt rot, veel sterkte!(heart2)


    Queer zijn is gewoon alles

    Heel naar. Ik weet precies hoe jullie je voelen . :/

    [ bericht aangepast op 3 okt 2014 - 16:36 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Debbaut schreef:
    Dat is echt rot, veel sterkte!(heart2)


    wat was dit ookalweer

    Nawh, het verlies van een huisdier is altijd naar. Ik hoop voor jullie dat het geen tumor is en er nog kans is op herstel. Veel sterkte iig.


    Happy Birthday my Potter!

    Elladan schreef:
    Heel naar. Ik weet precies hoe jullie je voelen . :/
    ik las het ja ):

    Dankjewel voor jullie reacties


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Geen tumor. Wel allergische reactie, de kat ligt aan het infuus. Kan moeilijk ademen. Als de zwelling niet afneemt dan is het einde verhaal. Dit middel is de laatste redmiddel. We laten haar dan morgen inslapen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Sterkte! :c

    Saisons schreef:
    Sterkte! :c
    dankjewel.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ah, gossie, hopelijk is dit laatste middel genoeg! :c Wel fijn van je stage, trouwens.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik duim voor je kat dat hij het overleeft!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Net het dierenziekenhuis aan de telefoon gehad, geen verbetering. Als ze morgen nog geen verbetering toont gaan we haar in de ochtend inslapen.
    Mn moeder vind dat ik me niet zo moet aanstellen, want het is maar een kat. -.-'' ik kan haar nu wel wurgen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Nou je kat heeft nog een nacht om te vechten en die beestjes vechten meestal tot het einde. Als je haar in moet laten slapen morgen heel veel sterkte en je stelt je echt niet aan. Wij waren ook allemaal heel verdrietig toen onze eerste hond ingeslapen moest worden. Mijn vader heeft gescholden, echt niet prettig om ernaast te zitten.
    (flower)


    Happy Birthday my Potter!

    Ze heeft de ochtend niet gehaald. En dat op dieren dag...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ah gossie. Heel veel sterkte! (flower)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh wat naar. Gecondoleerd en nogmaals veel sterkte.


    Happy Birthday my Potter!