• Ik heb dus net The sims 2 gedownload, en het uidpreidingspakket 'seizoenen'&'op reis'. Nu heb ik opgemerkt dat de muren van mijn huizen van rood naar zwart flikkeren en dit is heel irritant, ik denk dat het misschien aan mijn videokaart ligt, maar wat kan ik daar dan aan doen? Alvast bedankt! (:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 23:26 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Deinstalleer alles. Herinstalleer de sims 2. Start het op, kijk of het probleem aanwezig is. Zo niet, instaleer het eerste uitbereidingspakket beginnend bij de oudste. Herhaal, en zo ontdek je waar het probleem begint.

    De systeemvereisten van de sims 2 zijn per uitbereidingspakket hoger geworden, en dat schijnt een aanleiding te kunnen zijn voor het probleem wat jij hebt


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Deinstalleer alles. Herinstalleer de sims 2. Start het op, kijk of het probleem aanwezig is. Zo niet, instaleer het eerste uitbereidingspakket beginnend bij de oudste. Herhaal, en zo ontdek je waar het probleem begint.

    De systeemvereisten van de sims 2 zijn per uitbereidingspakket hoger geworden, en dat schijnt een aanleiding te kunnen zijn voor het probleem wat jij hebt



    Hmm, het probleem is dat ik de sims niet kán spelen zonder uitbreidngspakket.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    De sims 2 gewoon kopen en het uitbreidingspakker ook.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Beckett schreef:
    (...)


    Hmm, het probleem is dat ik de sims niet kán spelen zonder uitbreidngspakket.


    hrm?


    quidquid excusatio prandium pro

    ImAwesome schreef:
    De sims 2 gewoon kopen en het uitbreidingspakker ook.


    Dan is de kans dat ik dit probleem heb nog steeds groot, omdat ik écht denk dat het aan mijn videokaart ligt, alleen weet ik het niet zeker en wil ik bevestiging , en ik weet ook niet wat ik eraan kan doen x)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    hrm?


    Bij de site waar ik gedowload heb, stond er ook dat het spel dan wel geinstalleerd is, maar dat ik het nirt kan spelen zonder een ander uitbreidingspakket te installeren, en ik heb het uitgeprobeert zonder uitbreidingspakket en ik krijg inderdaad een foutmelding.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Dan is de kans dat ik dit probleem heb nog steeds groot, omdat ik écht denk dat het aan mijn videokaart ligt, alleen weet ik het niet zeker en wil ik bevestiging , en ik weet ook niet wat ik eraan kan doen x)


    Wat ís je videokaart?


    quidquid excusatio prandium pro

    Heb je downloads? Zoals kleding, haren en etc?
    Zo niet, dan is het waarschijnlijk je videokaart. Hier is niet veel aan te doen. Tenzij je een nieuwe videokaart koopt of een nieuwe computer.


    Take me to wonderland

    Bedankt allemaal, na een paar tests blijkt dat het inderdaad aan mijn videokaart ligt, dus er zit niets anders op dan een nieuwe te kopen, bedankt! (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Aaight, dat had ik ook op mijn vorige computer met de Sims 2 Pets. Dan is je videokaart te oud, is niet zoveel aan te doen geloof ik.


    ars moriendi