• Ik hoop dat zo'n topic er nog niet is, anders heb ik hem over het hoofd gezien.

    Er komt weer een nieuw jaar aan, en ik vroeg me hoe het zit met de goede voornemens.
    Ik heb de afgelopen week besloten dat ik meer lol moet gaan maken in mijn leven. Ik ben té serieus, al sinds dat ik klein was, en ben lol eigenlijk altijd uit de weg gegaan. Na een aantal tegenslagen dit jaar heb ik besloten dat het leven eigenlijk maar heel kort is, en afgelopen is voor je het door hebt. Dus, ik ga minder serieus proberen te zijn en meer lol maken.

    En, hebben jullie nog goede voornemens?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Bad decisions make good stories.

    Zoals ieder jaar wil ik minder gaan snoepen en meer bewegen, maar goed. :'D
    Verder heb ik niet echt goede voornemens voor 2013. Ik houd me liever bezig met doelen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik maak geen goede voornemens ^^. Ik maak pas een goede voornemen als ik denk dat het nodig is en niet wanneer het een nieuw jaar is. Het is toch maar een rondje om de zon :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Terug meer contact hebben met mijn beste vriend, cause I miss him badly.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik heb een heel lijstje met goede voornemens en één daravan is om een keer een story af te schrijven. Ik maak mijn verhalen nooit af...

    Nee, daar doe ik niet aan.
    Voor de eerste keer kan ik zeggen dat ik graag precies zo wil doorgaan in '13:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik neem nooit goede voornemens, ik hou er toch nooit aan.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Afvallen :Y) Want volgens mij ben ik de laatste tijd echt wat aangekomen ;x


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:



    Dat is gewoon een awesome geniaal idee!


    En m'n voornemen... zoals elk ander jaar het voornemen om nu eindelijk eens m'n boek afgeschreven te krijgen en uit te geven :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Me beter inzetten voor school, minder eten. Het gebruikelijke.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Penelopy schreef:



    THIS


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Penelopy schreef:


    Dit ga ik proberen te doen. :-)
    Ehm, voor de rest heb ik niet echt voornemens, denk ik.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik wil voor élk vak voldoende staan op school, op Natuurkunde en Wiskunde na want dat haal ik toch niet. Dat wil ik. Dat is mijn enige goeie voornemen, de rest verpest ik toch altijd.

    Weer naar de sportschool en dan ook weer Body Pump lessen gaan volgen.


    As travars

    Daar doe ik niet aan. Bullshit vind ik dat.


    -