• Omdat Berna en ik het zo'n mooi nummer vinden:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    ColoredPaws schreef:
    HAPPY NEW YEAR!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    HAPPY NEWYEAR!


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    Blegh. Dit hoofdstuk is echt zo slecht... Ik ga het morgen opnieuw schrijven.


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    AWESOME NIEUW JAAR AWESOME MENSEN!
    Hopelijk wordt 2013 fantastisch voor jullie allemaal, Xxx <3







    En hopelijk ga ik eens na lezen wat ik getypt heb voordat ik het post... (Een '-L' vergeten)

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 0:51 ]


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    Om het jaar echt goed te beginnen:


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    HARRY LOU YEAR GUYS <3


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Dinaggo schreef:
    HARRY LOU YEAR GUYS <3

    HARRY LOU YEAR!
    (officieel in GB nu natuurlijk :))


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    TessaRose schreef:
    (...)
    HARRY LOU YEAR!
    (officieel in GB nu natuurlijk :))


    Zo kan het ook, ben een beetje te lui om iedereen een persoonlijk berichtje te sturen. :')


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Zo kan het ook, ben een beetje te lui om iedereen een persoonlijk berichtje te sturen. :')

    Ik bedoelde GB als in Great-Brittain, niet Gastenboek Bericht. :)


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    TessaRose schreef:
    (...)
    Ik bedoelde GB als in Great-Brittain, niet Gastenboek Bericht. :)


    OH HHAHAHAAHAH FAAAL. Maar, ja, daar is het nu net 12mins 2013 (:


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Dinaggo schreef:
    (...)

    OH HHAHAHAAHAH FAAAL. Maar, ja, daar is het nu net 12mins 2013 (:

    Het wordt op een of andere manier overal een jaar later hè


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    Voor de derde keer vandaag: happy new year lovelies!


    Say you love me, and the silence will set you free.

    TessaRose schreef:
    (...)
    Het wordt op een of andere manier overal een jaar later hè


    Dat lijkt me wel zo logisch, ja :')


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    musicsmylife schreef:
    Voor de derde keer vandaag: happy new year lovelies!


    HARRY LOU YEAR <3


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Ik wordt zo blij van vuurwerk :D :D :D
    (en de Spice Girls (yeah))


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne