• Ik ben bezig met mijn mappen op mijn computer te ordenen. In mijn fotomap heb ook veel foto's als deze en deze. Van die lieveheersbeetjes en meisjes in de natuur-achtige plaatjes. Nou geef ik mijn mappen allemaal coole namen als 'vintage' en 'fandom', maar hoe zou je de voorgenoemde plaatjes noemen? Ik kan ze moeilijk lieveheersbeetjes-en-meisjes-in-de-natuur-achtige-plaatjes noemen. Hebben jullie ideeen? Ik wil het liefst een korte, engelse, veelgebruikte naam. Alvast heel erg bedankt!

    Bij zulke plaatjes gebruik ik vaak het woord Random.
    Omdat daar zowat van alles in past dat niet echt een thema heeft. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nature, Landscapes?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Gipsy schreef:
    Bij zulke plaatjes gebruik ik vaak het woord Random.
    Omdat daar zowat van alles in past dat niet echt een thema heeft. (:


    Dacht ik ook al aan, ja. Maar ik heb al een map met random (dat is écht random) en dan zit er geen verschil in. Heb je nog andere ideeen?

    Ik heb een map die tumblr achtige zooi heet geloof ik...


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Die map heet 'Ideas' op mijn ene computer en op mijn andere 'Picture Perfect'. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    I vote 'Picture Perfect"


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Ik noem mijn mappen altijd naar een zinnetje van een nummer dat ik op dat moment aan het luisteren ben :'D.
    Dat soort plaatjes + heel veel landschap plaatjes staan bij mij bij 'can't I even dream'.


    i put the fun in funeral

    Ik zou dat soort plaatjes 'weheartit-shit' noemen. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik zou dat soort plaatjes 'weheartit-shit' noemen. x)


    Dit, alleen zou ik shit vervangen door shizzle. Idk why. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Bedankt allemaal!

    Gipsy schreef:
    Bij zulke plaatjes gebruik ik vaak het woord Random.
    Omdat daar zowat van alles in past dat niet echt een thema heeft. (:

    Mijn mappen heten allemaal.. *knakt vingers*: mfoiweasjktnfmdoickm
    Makkelijk uit elkaar te houden hoor. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik heb een map trash waar ik allerlei random foto's zet. :Y)

    'Inspiratie' of 'Picture-stuff' ofzo :"D


    life is awesome