Omdat Berna en ik het zo'n mooi nummer vinden: "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."
-
30 dec 2012 - 19:28
0
30 dec 2012 - 22:29
0
Rowboats schreef:
(...)
LE CLICK.
IK HEB EEN BLADWIJZER. Haha. Melissa heeft me even afgeleid.you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about
30 dec 2012 - 22:35
0
Dinaggo schreef:
(...)
IK HEB EEN BLADWIJZER. Haha. Melissa heeft me even afgeleid.
TANK JOE!help
30 dec 2012 - 22:40
0
btw, als ons topic in de nieuwsbrief zou komen, zouden er wss té veel leden bij willen komen, dat het té vol is en die mensen zijn dan niet met hart en ziel awesome, ze zijn niet door hun awesomeheid naar het topic geleid, ze zijn geleid door een nieuwsbrief...
There's faith and there's sleep - we need to pick one - please
30 dec 2012 - 22:41
0
Mirana schreef:
btw, als ons topic in de nieuwsbrief zou komen, zouden er wss té veel leden bij willen komen, dat het té vol is en die mensen zijn dan niet met hart en ziel awesome, ze zijn niet door hun awesomeheid naar het topic geleid, ze zijn geleid door een nieuwsbrief...
Amen. Mee eens.you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about
30 dec 2012 - 22:42
0
Mijn laptop kan niet zo goed tegen twitter :')
you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about
30 dec 2012 - 22:43
0
Mirana schreef:
Nele, ik raak niet over het verlies van mijn pagina heen uit mijn WTJ. Hoe heb jij het gedaan?
help
30 dec 2012 - 22:45
0
Dinaggo schreef:
(...)
Amen. Mee eens.How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
30 dec 2012 - 22:46
0
30 dec 2012 - 22:46
0
Rowboats schreef:
(...)
Nele, ik raak niet over het verlies van mijn pagina heen uit mijn WTJ. Hoe heb jij het gedaan?
Ik heb een afscheidsbrief erop geschreven... Een deel van het verwerkingsproces.
Moet ik je het verhaal vertellen?There's faith and there's sleep - we need to pick one - please
30 dec 2012 - 22:47
0
30 dec 2012 - 22:48
0
Mirana schreef:
(...)
Ik heb een afscheidsbrief erop geschreven... Een deel van het verwerkingsproces.
Moet ik je het verhaal vertellen?
Yes. Bedtimestory.help
30 dec 2012 - 22:53
0
Ik ben terug rustig. Heuj. Haha. Melissa alles was jou schuld. Hehe.
30 dec 2012 - 22:54
0
Back to this pf. Yay. Nu zijn we helemaal een. :'D
30 dec 2012 - 22:54
0
Rowboats schreef:
(...)
Yes. Bedtimestory.
We waren de tweede zaterdag in mei van afgelopen schooljaar.
Er was een meeting in Leuven waar ik net naartoe was gegaan. Ik had mijn WTJ bij die dag en dacht dat ik me tijdens de treinrit naar huis wel eens kon bezighouden met mijn WTJ:
Gaatjes prikken, mijn zak legen en de contouren tekenen, een medetreinreiziger vragen een stylo te mogen lenen voor een secondje, en uiteindelijk kwam ik op die pagina 'verlies, verwerk' en ik dacht. Dit is het moment. Nu of nooit. Ik wer geëmotioneerd bij de gedachte dat ik het zou moeten doen, dat ik afscheid moest nemen. Hoe neem je soms afscheid? Juist. Met een afscheidsbrief.
Dus ik helemaal beginnen schrijven hoe ik wil dat iemand cools dit zal lezen, hoeveel pijn het doet om die pagina achter te laten, heel sentimenteel en hopen dat de persoon die dat vindt, er zorg voor zou dragen. Onderaan schreef ik de plaats (Oostk.), de datum en de initialen van mijn naam op.
Ik plooide het op en stak het tussen de tafel en het raam, duidelijk zichtbaar.
Toen moest ik afstappen. *denkt terug* zucht- dat was... hhThere's faith and there's sleep - we need to pick one - please
30 dec 2012 - 22:56
0