• Mijn mama heeft een Ravenklauw sjaal voor me gemaakt voor onder de kerstboom en ik heb deze vandaag gekregen. Hij mocht een beetje langer zijn, maar ik ben er heel blij mee en het staat me ook echt. Danku lieve mams!



    Het feit dat ze ook eens echt moeite deed voor dit cadeau, maakt het cadeau nog zo leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Creativity schreef:
    Die is echt leuk! Ik ben jaloers. :Y)


    &RAVENCLAW, Fuck yeah


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hij is echt heeeeel leuk!!


    Success consist of getting up just one more time then you fall

    Maar uhm. Ziet een officiele Ravenclaw sjaal er niet zo uit;


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Beckett schreef:
    Hij staat je inderdaad erg goed!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Amortentiae schreef:
    (...)Omg wat leuk, mijn zus heeft ook een trui uit de c&a in de kleuren van Griffroendor, maar die hadden ze niet in de Ravenklauw kleuren.

    Mijn trui is een beetje een mengelmoes tussen het geel van Huffelpuf, het blauw van Ravenklauw en het groen van Zwadderich..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Licet schreef:
    Maar uhm. Ziet een officiele Ravenclaw sjaal er niet zo uit;

    Dat is een van de sjaals. Van Griffroendor verschillen ze ook continu. En dan nog, je ziet dat het van Ravenklauw is en officieel kan hij niet zijn, want hij is zelfgemaakt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Newell schreef:
    (...)
    Mijn trui is een beetje een mengelmoes tussen het geel van Huffelpuf, het blauw van Ravenklauw en het groen van Zwadderich..
    Ik kan niet echt een beeld vormen, maar hij zal vast wel leuk zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Amortentiae schreef:
    (...)Hoe bedoel je? Ik kreeg hem gewoon voor Nieuwjaar ...


    O.. Well, je zei kerstboom :3 dus ik veronderstelde dat je dat met kerst doet :3 maar sommigen vieren inderdaad pas met oud&nieuw geloof ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    O.. Well, je zei kerstboom :3 dus ik veronderstelde dat je dat met kerst doet :3 maar sommigen vieren inderdaad pas met oud&nieuw geloof ik.
    Bij ons blijft de kerstboom zo goed heel december en januari staan. Het is niet dat we die nieuwjaarsboom ofzo noemen. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Amortentiae schreef:
    (...)Ik kan niet echt een beeld vormen, maar hij zal vast wel leuk zijn.

    Ik maak der wel een foto van als ik thuis ben (;


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wat leuk! :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Awesome! Hij ziet er echt leuk uit.

    Mijn moeder had een Gryffindor sjaal voor me gebreid, maar toen was ik in Slytherin gesort en nu kan ik hem niet meer dragen...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Amortentiae schreef:
    (...)Bij ons blijft de kerstboom zo goed heel december en januari staan. Het is niet dat we die nieuwjaarsboom ofzo noemen. :'D


    Bij ons tot en met 6 januari c: met de Drie Koningen ^^ maar dan gaat 'ie toch echt weg! Maar ik vond het op dat moment gewoon raar klinken en lol, ik ging eerst nog kijken of dit topic van 25 december ofzo was haha!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Bij ons tot en met 6 januari c: met de Drie Koningen ^^ maar dan gaat 'ie toch echt weg! Maar ik vond het op dat moment gewoon raar klinken en lol, ik ging eerst nog kijken of dit topic van 25 december ofzo was haha!
    Ik noem die boom eigenlijk gewoon kerstboom, niet boom of iets anders. En wij vieren zowel Kerst als Nieuwjaar, maar het ene vier ik thuis en het andere bij mijn grootouders.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    die is echt leuk c:


    Save me from myself.