• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mainos


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijn reactie staat onderaan het vorige topic, zal ik Nick naar school laten komen of niet?


    Don't be like the rest of them, darling

    [Jah :)]

    Tyler Parker
    Ik ga met mijn hand zachtjes door haar haren. 'Is goed.' zeg ik zachtjes. Ik laat haar zachte haren door mijn handen glijden.
    Na zo een tijdje gelegen te hebben sta ik voorzichtig op en steek mijn hand uit om haar recht te trekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    [Jah :)]

    Tyler Parker
    Ik ga met mijn hand zachtjes door haar haren. 'Is goed.' zeg ik zachtjes. Ik laat haar zachte haren door mijn handen glijden.
    Na zo een tijdje gelegen te hebben sta ik voorzichtig op en steek mijn hand uit om haar recht te trekken.


    Katherine Garcia
    Ik voel zijn hand zachtjes door zijn haren glijden en glimlach naar hem, ik kijk een tijdje naar hem en pak zijn hand vast zodat hij me omhoog kan trekken. Ik hou zijn hand vast tot we bij onze motors zijn, ik plant een klein kusje op zijn wang om hem te pesten en stap op mijn motor.




    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik grinnik zachtjes en stap op mijn eigen motor. Ik steek de sleutel in het contact en start hem. Dan rij ik al de weg terug op, haar voor rijdend naar school terug. Ik geniet van de wind, zonder helm is inderdaad beter.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick Garcia
    Ik zuchte, ik had een tijdie nagedacht over of ik wel of niet naar school zou gaan en nu stond ik voor dat rot ding, me afvragend wat ik hier ook al weer deed. Ik had een muntje op gegooit, kop was blijven, munt was gaan ik denk dat je wel kunt rade welke het geworden is. Ik liep naar binn en zorgde ervoor datbik een kamer kreeg zonder andere mensen en liep vervolgens door e gangen opzoek naar de kamer.


    Don't be like the rest of them, darling

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik grinnik zachtjes en stap op mijn eigen motor. Ik steek de sleutel in het contact en start hem. Dan rij ik al de weg terug op, haar voor rijdend naar school terug. Ik geniet van de wind, zonder helm is inderdaad beter.


    Katherine Garcia
    Ik rij naast hem, soms voor hem, terug naar school. Wanneer ik mijn motor parkeer zie ik een andere bekende motor, die van mijn vader, 'mijn vader is dus toch gekomen' mompel ik. Geen ideebof dat iets goeds of iets slechts was, mijn moeder en vader zagen elkaar niet veel dus dat werd in iedergeval.. Interessant.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik hoor wat ze zegt en slik even, terugdenkend aan wat ze zei over die dates. 'Je wilt hem zeker zien?' zeg ik. Niet echt een vraag meer een vaststelling. Ik ga naast haar staan en pak haar hand voorzichtig vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    'Ben je neveus?' Vraag ik hem met een lach, 'heb je mijn vader eigenlijk ooit gezien?' Vraag ik hem vervolgens aangezien ik het niet zeker wist. 'Ga anders maar vast naar de kamer, tenzij je mee wil'


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Ja.. toen ik nog maar een paar maanden was zei mijn moeder.' zeg ik met een schaapachtige glimlach. 'Nee ik ga wel mee. Wat kan er nu gebeuren?' zeg ik en er zijn al rampscenarios in mijn hoofd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    'Hij is heis niet eng of super kwaadaardig' zeg ik met een lach, zeker wetend dat hij aan allemaal verschrikkelijke dingen dacht. Ik trok hem aan zijn hand mee naar binnen, een aantal gangen door tot ik mijn vader zag lopen. 'Pap' zeg ik met en glimlach en laat Tyler los om hem een knuffel te geven, 'Ehm- dit is tyler' zeg ik tegen mijn vader. 'Mijn vriendje denk ik, dus probeer hem niet te vermoorden' zeg ik met een lach.




    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Hallo... eh meneer.' zeg ik zachtjes en mis haar hand die me tenminste een beetje steun kon geven.
    Ik voel me alsof ik elk moment kan neervallen want zij zegt wel die dingen om te lachen, ik denk dat die man het nog zou kunnen ook als hij wilde.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Hallo... eh meneer.' zeg ik zachtjes en mis haar hand die me tenminste een beetje steun kon geven.
    Ik voel me alsof ik elk moment kan neervallen want zij zegt wel die dingen om te lachen, ik denk dat die man het nog zou kunnen ook als hij wilde.


    Katherine Garcia
    Ik ga weer naast Tyler staan en pak zijn hand vast aangezien hij eruit ziet alsof zijn hooft zometeen blauw word ofzo. 'Mijn vader gaat heus niks doen, volgensmij ben je wel goed gekeurt' zeg ik en knijp zacht in zijn hand. 'Als je maar zorgt dat er niks met haar gebeurt' zegt mijn vader, 'ik kan voor mezelf zorfen, kijk maar hoe lang ik het met jou heb uitgehouden' breng ik er tegenin. Hij lacht en loopt dan verder de gang door.
    .


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik kijk haar aan. 'Sorry.' fluister ik zachtjes en knijp lichtjes in haar hand.
    Ik kijk haar dan na in de ogen en dat zorgt ervoor dat ik eerst even niet kan wegkijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Dat is toch helemaal niet nodig om je tegen te houden?" vraag ik en kijk hem aan. "En anders zou ik je wel aan een bed vastketenen met ketens die zorgen dat je niet weg kan flitsen." Zijn antwoord gaf me de kriebels. Alsof ik hem tegen zou moeten houden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.