• Er was een tijd dat twee koninkrijken in vrede samenleefden.
    Twee jonge koningen vochten zij aan zij in elke oorlog die ze vochten en deelden hun overwinningen met grote feesten aan de dorpelingen.
    Ze waren als broers voor elkaar en er was niets dat hen kon deren.
    Maar de twee koningen werden ouder en groeide na jaren van broederschap uit elkaar.
    Huize Norhtwode wilde meer land te veroveren, om meer aan kracht te winnen, terwijl huize Baratheon opzoek was naar meer bondgenoten om wat veiligheid voor de dorpelingen te creëren.
    Het koninkrijk van Baratheon groeide uit tot een fort dat bescherming gaf aan zij die het nodig hadden terwijl het koninkrijk van Northwode één van de meest gevreesde koninkrijken was geworden.
    Na eeuwen van vrede, verklaarde huize Norhwode de oorlog aan huize Baratheon.
    En dat was het begin van een tijdperk vol oorlog en politieke intriges.
    Allemaal in het teken van macht en rijkdom.



    Regels:

    • Er is een minimum van 350 woorden en ja ik controleer!
    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 16+ is toegestaan maar probeer het wat netjes te houden.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Het is een realistische RPG, dus geen draken, trollen of weet ik veel wat.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.



    Meedoen kan altijd, maar dan moet je gewoon het volgende even uitgebreid invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Functie: (Hofdame, bandiet,spion, nar, koning, kok, meid, muzikant, burger, schildknaap,...wees originieel)
    Koninkrijk:

    Innerlijk:
    Uiterlijk mét foto:
    Geschiedenis:


    Huize Baratheon

    Vrouwen:

    - Gipsy - Elizabeth Marique Baratheon - Prinses/Dochter van de koning. 1,1
    - Pebble - Catherine Eleanor Baratheon - Prinses / Dochter van de koning 1,3
    - DreamerN - Fauna Deidre Graham - Hofdame 1,3
    - mismi - Elena Sophia Collins - Persoonlijke dienstmeid Elizabeth / Inzetbaar Spion 1,2
    - Yseult - Ranghiel Ayla Angil - meid 1,5



    Mannen:

    - Tolkien - William Alfwyn Baratheon - Kroonprins / Troonopvolger 1,11
    - Reservatie voor WillNotLearn
    - Ceremonials - Iwan Robbert Starks - Bakkerszoon 1,5
    - Reservatie voor JustMeanXx
    -






    Huize Northwode:

    Vrouwen:

    - Ceremonials - Anastasia Marbel Northworde - Dochter van de koning / Prinses 1,3
    - HurtedHeart - Jade Elizabeth Marie McCartny - Jonkvrouw 1,7
    - Endure - Allison Montgomery - Spionne 1,1
    - Tolkien - Amelia Iphigenia Lancaster - Huurlinge 1,2
    - Aurorea - Rosie Annora Wayland - Dame van plezier 1,4


    Mannen:

    - Reservatie voor WillNotLearn - Kroonprins / Troonopvolger
    - Gipsy - Jonathan Xander Kingsley - Ridder / zoon van de hertog 1,1
    - Yseult - Thonolan Domien Dust - Ridder 1,5
    -
    -




    Cover made by Yuliette


    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 17:55 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naam: Elizabeth Marique Baratheon
    Leeftijd: Net 18 geworden.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Functie: Prinses, dochter van de koning van Baratheon.
    Koninkrijk: Baratheon

    Innerlijk: Elizabeth, Eliza voor de vrienden, is een goedlachse jongevrouw met het hart op de juiste plek. Ze heeft een zwak voor dieren en krijgt meestal van mannen die haar het hof maken wel eens een kitten of een puppy. In tegenstelling zoals je zou verwachten, is Elizabeth een redelijk rebels iemand. Ze heeft het gevoel dat haar vader haar niet begrijpt en dat hij haar als een klein kind behandelt. Om te ontsnappen aan zijn grillen, durft ze wel eens kledij te stelen van de schildknaap om in haar eentje door het dorp te dwalen of zelfs de kasteelmuren uit te sluipen om naar het bos te gaan. Ze ziet er trouwens misschien uit als een onschuldig, dom prinsesje, maar vergis je niet. Liz schrik je niet zomaar af, tenzij je al echt met een zwaard tegen haar keel staat. Als je haar niet aanstaat, kan ze redelijk arrogant en sarcastisch doen en misschien zelfs een tikkeltje brutaal. Maar als ze je vriendin blijkt te zijn, zou ze voor jou door een vuur gaan zonder na te denken over de gevolgen. Ook al geeft ze het niet graag toe, maar van karakter lijkt ze best op haar vader, hij heeft hetzelfde soort humor als haar.
    Uiterlijk mét foto:

    Met haar 1m67 en erg slanke lichaamsbouw ziet Elizabeth er erg breekbaar uit, ook al kan schijn bedriegen. Ze heeft lange, donkerbruine krullen die tot aan haar zitvlak reiken en een bleke huid. Haar donkerbruine ogen staan meestal erg zelfzeker en hebben een mysterieus iets over zich. Als ze lacht, krijg je spontaan zelf de neiging om mee te lachen aangezien haar gelach zo aanstekelijk is.
    Geschiedenis: /




    Naam: Jonathan Xander Kingsley
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Mannelijk
    Functie: Ridder/ Zoon van een hertog
    Koninkrijk: Northwode

    Innerlijk: Jonathan, John voor de vrienden, is een zeer arrogant iemand die met zowat alles de spot drijft. Hij is een redelijke macho die graag achter de dames van het hof zit, puur uit vermaak. Ondanks zijn grote mond en vele vechtpartijen, heeft hij toch maar een klein hartje. Iedereen kent hem als de beste vriend van de prins van Northwode en daar durft hij af en toe wel eens misbruik van te maken. Hij is dol op paardrijden omdat hij op deze manier al zijn zorgen kan vergeten, want ook hij heeft daar soms last van. Ook zou hij alles doen voor zijn vrienden, zelfs al moet hij zijn eigen leven op het spel zetten. Hij is de trouwste vriend die je je maar kunt bedenken. Kenmerkend aan hem, is dat hij ook erg humoristisch en sarcastisch kan zijn.
    Uiterlijk mét foto:

    Jonathan is 1m80 en is redelijk gespierd. Hij heeft altijd diezelfde, nonchalante trek op zijn gezicht hangen waar hij vele mensen schrik kan mee aanjagen. Met zijn zwarte haren en donkergroene ogen, komt hij ook vaak over als een zuiderling, terwijl hij volledig is opgegroeid in Northwode.
    Geschiedenis: Zijn vader is Henry Charles Kingsley, een steenrijke hertog die vaak in de buurt van de koning is. Dat maakt dus eigenlijk dat Jonathan is opgegroeid met Ian, de prins van Northwode en ze zowat beste vrienden zijn. Jonathan is zijn moeder kwijtgeraakt bij de geboorte en lijkt als twee druppels water op haar. Wat hij echter niet weet, is dat Henry niet zijn biologische vader is.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 13:58 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mag ik de kroonprins van Northwode weer reserveren? Ik denk dat ik een aantal dingen aan hem ga veranderen dus kopieer hem nog niet uit het andere topic

    & Een jongen uit Baratheon.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Mag ik de kroonprins van Northwode weer reserveren? Ik denk dat ik een aantal dingen aan hem ga veranderen dus kopieer hem nog niet uit het andere topic

    & Een jongen uit Baratheon.

    Is goed (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zou wel een rol willen, een vrouwelijke, maar heb niet veel inspiratie.. D:
    Oooh, misschien een spion van northwode? Die dus naar de vijand gaat en alles in de gaten houdt?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 14:11 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik zou wel een rol willen, een vrouwelijke, maar heb niet veel inspiratie.. D:

    Je reserveringen blijven 2 dagen staan, dus je hebt tijd indien je wilt (:
    Met wat heb je niet veel inspiratie, misschien dat ik je wel kan helpen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eh... Driehonderdvijftig zinnen is wel... Heel erg veel...


    help

    Haha, ze bedoelt woorden en dat valt reuze mee.
    Ik ga een vrouwelijke spion maken, even mijn personage van andere RPG
    jatten en misschien een beetje aanpassen.
    Met wie mag ze connectie hebben? Bevriend zijn of iets dergelijks?
    Dat ze elkaar bijvoorbeeld al van kleins af aan kennen?

    Misschien voor in beginpost? Er staan tips voor langere stukken schrijven in.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 14:14 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rowboats schreef:
    Eh... Driehonderdvijftig zinnen is wel... Heel erg veel...

    Het is een klein hoofdstukje, dus dat valt erg goed mee.
    Je kan er altijd herinneringen, gedachtes, beschrijvingen van de omgeving en details bij schrijven...
    Wat ik ook doe is de zin van mijn voorganger overschrijven, dan lijkt het ook alsof je wat meer hebt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mag ik terug een meisje bij Northode reserveren? Ik ga ze toch wat aanpassen, denk ik...

    En een man bij Baratheon. De kroonprins. :Y)


    help

    Mag ik de dochter van de koning reserveren, die van huize Northwode please.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Het is een klein hoofdstukje, dus dat valt erg goed mee.
    Je kan er altijd herinneringen, gedachtes, beschrijvingen van de omgeving en details bij schrijven...
    Wat ik ook doe is de zin van mijn voorganger overschrijven, dan lijkt het ook alsof je wat meer hebt.


    Maar... ZINNEN? Bedoel je niet woorden? :')


    help


    Naam: Allison Montgomery, maar de meeste mensen kennen haar als "Black Swan", men noemt haar zo vanwege haar donkere kleding en elegantie. Slechts weinigen weten haar echte naam.
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Vrouwelijke
    Functie: Spionne
    Koninkrijk: Northwode

    Innerlijk: Allison is een mysterieuze dame. Er zijn weinigen die haar echt kennen, omdat ze erg weinig tot helemaal niks over zichzelf loslaat. Ze wilt dit graag zo houden en is blij dat mensen meestal niet naar haar leven durven te vragen, want ze is wel opgegroeid met het idee dat je altijd eerlijk moet zijn, ook als je daar mensen mee kwetst. Gelukkig is ze er door de jaren beter in geworden om de waarheid te vertellen, zonder werkelijk te vertellen wat de mensen willen weten. Als mensen echt informatie van haar willen, zullen ze er namelijk wel voor moeten betalen. Allison zegt dat ook haast nooit iets zonder er bij na te denken, alles wat ze wilt zeggen wordt eerst in gedachten afgewogen.
    Allison is behalve een mysterieus type ook erg nuchter, ze houdt altijd rekening met alle mogelijkheden, waardoor ze beter voorbereid is. Dit betekent niet dat ze gauw het slechtste denkt of gauw bij de pakken neer gaat zitten. Een echte doorzetter is ze namelijk ook, opgeven staat niet in haar woordenboek. Dit komt door haar harde jeugd, maar dankzij die jeugd is ze wel de sterke en onafhankelijke jonge vrouw geworden die ze nu is. Allison zal niet gauw hulp vragen en zal proberen alles zelf op te lossen. Sowieso werkt ze liever alleen dan in groepsverband, een groep is even zwak als de zwakste schakel van de groep en ze heeft geen zin om rekening te moeten houden met anderen, als dit ten koste gaat van zichzelf.
    Als laatste is Allison ook intelligent, op mensen komt ze dan ook vaak over als een mysterieuze dame met een sterke persoonlijkheid die altijd precies lijkt te weten wat ze moet doen. Wispelturig is ze namelijk ook niet, ze heeft er totaal geen moeite mee om op korter termijn een lastige beslissing te nemen.
    Uiterlijk: Allison is heeft een slank lichaam met vrouwelijke rondingen en een bos bruine krullen die ze over het algemeen vast draagt. Ze is misschien iets langer als de gemiddelde vrouw en heeft dan ook lange benen. Ze heeft blauwe ogen die vaker naar grijs nijgen, omrand met lange wimpers. Ze straalt vaak rust en vastberadenheid uit en haar manier van bewegen is soepel en elegant als dat van een kat.
    Haar kledingkeuze gaat meestal uit naar donkere kleding, met name als ze op een missie is, dan trekt ze vaak ook een sjaal over haar mond en neus en zet ze een donkere capuchon van haar mantel op.
    Vaak denken mensen ook dat Allison een masker op heeft of gewoon emotieloos is, je zult haar namelijk niet zo snel haar emoties en gevoelens zien uiten. Enkel frustratie of woede en heel af en toe een mysterieus glimlachje of een kleine fonkeling in de ogen, maar over het algemeen is ze daar erg vlak in. Dit betekent niet dat ze geen emoties heeft, ze is ook een mens en dingen raken haar zeker wel. Ze is alleen emotioneel behoorlijk sterk en een meester in het verbergen, dit doet ze omdat ze heeft geleerd dat mensen snel misbruik kunnen maken van je.
    Geschiedenis: Allison is geboren en getogen in Northwode. Samen met haar ouders woonde ze in het dorp, maar haar moeder leidde aan een ziekte en ondanks dat het een sterke vrouw was, bezweek ze eraan toen Allison pas drie jaar oud was. Allison kan zich dan niet veel meer van haar moeder herinneren en kent haar alleen van verhalen die ze van anderen gehoord heeft.
    Haar vader begon toen met het ontwerpen en maken van kleding om rond te kunnen blijven komen, hij bleek talent te hebben en al gauw werd hij de beroemdste kledingmaker van het dorp. Dat was al een hele overwinning, maar toen zelfs de koninklijke familie bij hem langskwam voor kledingstukken kon zijn geluk niet meer op. Helaas werden ze overvallen en daarbij werd Allison's vader vermoord. Dit was negen jaar na de dood van haar moeder en Allison was dus nog niet oud genoeg om voor zichzelf te kunnen zorgen.
    Gelukkig voor haar had ze een erg goede vriend, Jonathan, zij had hem een keer op de markt ontmoet en ze kenden elkaar dan al van jongs af aan. Ze waren goede vrienden geworden en tegen de tijd dat Allison er alleen voor stond kwam Jonathan als geroepen. Zijn vader was vaak bij de koning te vinden en Jonathan had dan ook gevraagd of de koning misschien iets kon regelen. Gelukkig voor Allison had de koning het werk van haar vader altijd gewaardeerd en was hij bereid iets voor haar te regelen. Ze mocht wonen aan het hof, maar moest in ruil daar voor af en toe wel klusjes opknappen.
    Nog in het eerste jaar dat ze er woonde kwam men erachter dat Allison een kei was in het zichzelf onzichtbaar maken of mensen besluipen, ze haalde namelijk vaak kattenkwaad uit. Al gauw daarna was ze in opleiding als spion en ze deed het beter van verwacht, waardoor ze tegenwoordig een belangrijke spionne is.
    Ze wordt er vaak op uit gestuurd om Baratheon dwars te bomen door bijvoorbeeld goederen karren te overvallen, maar ze wordt ook wel eens op belangrijkere missies gestuurd. Dan moet ze het kasteel proberen binnen te komen om iets te weten te komen, maar meestal verblijft ze een paar dagen in het dorp in Baratheon om aan informatie te komen door middel van de inwoners. De dorpelingen praten graag en als het nodig is gooit ze haar charmes in de strijd om aan de hoognodige informatie te komen. Als Allison een tijd niks hoeft te doen voor de koning probeert ze bij te verdienen door gewone dorpelingen van informatie te verschaffen.
    Ook heeft Allison nog altijd contact met Jonathan, hij is één van de weinige mensen die ze echt vertrouwd en bij wie ze wat losser is.
    Extra: Omdat ze een spionne is kan ze met alle wapens wel een beetje overweg, maar ze is het beste in werpsterren en die gebruikt ze dan ook het meest. Op de tweede plaats komen de gewone messen en haar eigen lichaam, maar het meest maakt ze nog gebruik van verrassingsaanvallen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 17:40 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Jeetje, iedereen wel koninklijke mensjes, hahaha, ik ga hier mijn personage zo posten.


    Ik had hiervoor al een koninklijk mensje. ˆˆ

    Maar nu ga ik ophouden met spammen. Sorry. :')


    help

    Endure schreef:
    Jeetje, iedereen wel koninklijke mensjes, hahaha, ik ga hier mijn personage zo posten.


    Haha, ik ga misschien ook nog een mannelijke burger aanmaken, maar ik kijk nog even (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Rowboats schreef:
    (...)

    Maar... ZINNEN? Bedoel je niet woorden? :')

    Mijn hemel, fail(cat)
    Ik was wat aan de snelle kant, I'm afraid...
    Het zijn inderdaad woorden, geen zinnen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.