• Ik heb vandaag mijn allereerste trailer afgemaakt! Wat vinden jullie ervan? x





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 11:42 ]

    Erg mooi. Ik kon alleen geen geluid horen omdat ik nu op een computer van school werk.


    26 - 02 - '16

    @Mavis thank you! <3

    Heel erg mooi gedaan, hoor! Vooral voor een eerste trailer.


    The odds are néver in our favor.

    VET.
    holy shit tegenstrijdige woordgrap

    Waar heb je alle beelden van?

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 18:57 ]

    @Knight dankje!

    @Dragneel haha thanks! alles gewoon op youtube gezocht, de beelden komen echt uit superveel verschillende filmpjes haha. voor alison (sasha pieterse) heb ik gewoon op 'pretty little liars' gezocht, de andere dingen iets van 'depression' en 'self harming' en dat soort dingen. (: Meeste stukjes komen uit films. xx

    @Knight dankje!

    @Dragneel haha thanks! alles gewoon op youtube gezocht, de beelden komen echt uit superveel verschillende filmpjes haha. voor alison (sasha pieterse) heb ik gewoon op 'pretty little liars' gezocht, de andere dingen iets van 'depression' en 'self harming' en dat soort dingen. (: Meeste stukjes komen uit films. xx

    Hij is goed gemaakt en zeker voor je eerste trailer. Ik stoor me wel een beetje aan de plaatjes die je er in stak en die karsend geluid in het begin, maar hij was anders echt goed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    @Passerby Thanks! De volgende keer zal ik dat verbeteren :)

    hey,
    ik had je forum gelezen en ik moet zeggen dat ik het echt super knap en leuk van je vindt wat je doet met die filmpje! ze zijn ook echt super mooi!!! :)

    Zou je er mischien ook eetje voor mij willen maken? :$

    Titel verhaal: What you mean to me Ft. Harry Styles

    Korte samenvatting: Als Scarlett vanuit nederland op bezoek gaat bij haar oma in california komt ze perongelijk een van de 5 obsessies van haar zusje tegen: Harry Styles. eerst moet ze niks van hem hebben maar naarmate ze hem leert kennen gaat ze hem leuk vinden, en hij haar ook. Als hij plots terug is naar nederland is Scarlett boos en verbreek elk contact. Maar dan doet ze een ontdekken... Zullen ze ooit nog bij elkaar komen? Kunnen ze deze opstakels overwinnen?

    Sfeer: Romantisch, drama

    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): Jij hebt er meer verstand van dan ik :) maar ik vindt bella's lubbely heel mooi, van twilight wat edward op de piano speelt.

    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): Doe maar wat jij denkt dat het mooiste is, maar wel zoiets als dit aan het eind: Maar dan doet ze een ontdekken... Zullen ze ooit nog bij elkaar komen? Kunnen ze deze opstakels overwinnen?

    Evt. al een paar youtube filmpjes: Die van jou! :)
    Evt. ideeën voor de trailer:
    LEEF JE UIT! :)
    Ik vertrouw helemaal op jou talent!

    Alvast super bedankt als je het wil doen! :)
    Xx

    Erg mooi, ik doe het je niet na in elk geval (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    i love pretty little liarsss

    Ik vind het een hele mooie trailer vooral voor de eerste keer !


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.