• ik doe meestal een hoge staart of een schuine vlecht.of soms los
    xxx


    So Wrong, It's Right <3

    Wat is het nut van een staart of vlecht dragen in bed xD
    En het is slecht voor je haar


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Niks. x"D


    Mew <3

    in een elastiek XD (dat ziet er echt niet uit) maar anders zitten er de volgende morgen eecht te veel klitten in (mijn haar komt net niet bij mij kont)

    en als ik onder de douche ga moet ik ook een staart in en dat klem ik me staart boven op me hoofd anders word me haat like te nat(lol)

    -xxx-


    You can never wear to much black

    los


    <3

    ik laat ze gewoon los maar ik doe wel elke dag men hare wassen en style enzow en vaak naar de kapper zodat ze extra zacht zijn enzow ja komt er eigenlijk van als je moeder een eign zaak heeft :P


    xx


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Ok nu ga ik even vet droog zijn : Mijn kop kaal scheren -_- nu blij? XD iedereen laat ze haar vaak los vind het beetje rare vraag maa ja ^^


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Meestal een hoge staart of los en als ik weekend heb en klaar ben met werken uit de douche meteen een knot


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Los, of in een staart, maar van te voren meestal wel eerst goed kammer, ik heb hele dikke hare, en heb een beetje krullen van mezelf, en anders staan ze de volgende dag rechtop XD


    --

    Niet, ik droog m'n haar altijd wnr het nat is.
    Ik kan er echt niet tegen als ik met nat haar moet slapen.


    It's all for you, my butterfly.

    altijd los >.< een staart ligt niet gemakkelijk vindt ik :D


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    gewoon los

    Los.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als ik er iets mee doe, een staart, vlecht, weet ik veel, dan lijk ik de volgende dag net een mislukte Bill [/zijn haar]


    -

    In een vlecht, want anders heb ik de volgende dag klitten, die ik er niet uitkrijg. En mijn haar is veel te lang. En elke morgen sta ik op met een Bill kapsel :P


    Think before you act.

    Voor ik ga slapen kloot ik eerst heel lang met mn haar :')
    But meestal los of in een knotxD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.