• ik had zaterdag een boek voor mijn zomerraport gehad Ghostgirl deel 2 daar ben ik dus verslaafd aan die serie
    en nu heb ik er vandaag weer drie gekocht: percy Jackson and the lightning Thief,Ontdekt en Showtime zo zie je maar dat je voor 20 euro zo drie boeken kan kopen maar ook een

    Boeken zijn idd best duur. Ik had een boek voor 22 euro. Dat vind ik toch aardig prijzig ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik koop de meeste van mijn boeken op de alternatieve boekenbeurs daar kan je bv de harry potter boeken kopen aan 4 per boek terwijl die in de winkel 19.95 kosten


    Change, the only good thing in this world.

    vandaag net eentje gekocht , 'Het uur van de engelen.' 19.95 , maar een geweldig dik boek

    maar ' Het tweede korte leven van Bree tanner' vond ik wel wat duur voor zijn dikte ...


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    percy Jackson and the lightning Thief,
    Best leuk boek ik heb de rest in engels gelezen
    AHHAHHA
    Ze zijn wel leuk en zo ze hebben veel fantasie....
    XN

    Ik koop nooit boeken, omdat ik ze maar één keer lees, maar ik krijg altijd wel 2 boeken, voor als we in de zomervakantie weggaan (:
    Maar boeken kunnen idd best duur zijn.


    wth.

    Haha ja, ik heb twilight delen. die zijn ook best duur. morgenrood dus, die kost ook 20 euro.

    Daarom ga ik altijd naar de bib. Gratis en als je hem beu bent breng je hem meteen terug. ;3


    Let the Night embrace you

    Het is inderdaad soms duur, maar je moet het er voor over hebben :3 En anders heb je nog altijd de bibliotheek :Y)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Nyx schreef:
    Daarom ga ik altijd naar de bib. Gratis en als je hem beu bent breng je hem meteen terug. ;3


    SLOAN.

    Nyx schreef:
    Daarom ga ik altijd naar de bib. Gratis en als je hem beu bent breng je hem meteen terug. ;3

    Als ik naar de bib ga, ben ik meer kwijt aan de boete dan wanneer ik het boek zou kopen :X

    En nou ja, mijn duurste boek is denk ik 50 euro ofzo, voor de dagboeken van Anne Frank en mijn editie van de Kronieken van Narnia was 48 euro ^^.


    Get back motherfuckerz'

    Nyx schreef:
    Daarom ga ik altijd naar de bieb. Gratis en als je hem beu bent breng je hem meteen terug. ;3

    ik ga ook wel eens naar de bieb maar vind eigen boeken fijner!

    Boeken zijn prijzig ja. Lang leve die bieb! Ik koop alleen boeken waar meerdere delen van zijn zoals Harry Potter, Twilight, Backpack, Percy Jackson enz. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.